-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 55520000-1: Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування для учнів пільгових категорій, учнів з сімей, які опинилися у складному матеріальному становищі та дітей закладів дошкільної освіти, дошкільних відділень навчально-виховних комплексів ДК 021-2015 (CPV) - 55520000-1)
Закупівля здійснюється у відповідності до вимог Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 року № 1178.
Завершена
9 510 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 551.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 551.25 UAH
Номер:
83e1c1b96a88496c84396684a001c04f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-08-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2023 00:00
Період моніторингу:
09.05.2023 11:49 - 31.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2023 № 119
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.05.2023 року.
В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР`ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2023 № 119
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
14 UA-2023-01-05-005042-a 05.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Законодавства встановлено порушення вимог пункту 41 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178, правомірності внесення змін до тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 03.01.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; правомірності внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФАСТ Кейтеринг», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Гуманітарного управління Городоцької міської ради Львівської області; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 05.01.2023 року № 2; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію пропозиції ТОВ «ФАСТ Кейтеринг» (далі – учасник – переможець), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 17.01.2023 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2023 року, договір від 23.01.2023 року № Т23-01 (далі - Договір), додаткова угода від 25.01.2023 року № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.05.2023 року та від 22.05.2023 року (далі – Пояснення).
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови 1178 встановлено порушення вимог пункту 41 Постанови №1178.
Моніторингом установлено, що в абзаці 2 пункту 1 частини 3 Розділу V тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону.
Однак, вимогами абзацу 2 підпункту 1 пункту 41 особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли, учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей .
Також в абзаці 5 пункту 1 частини 3 Розділу V тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону.
Однак, вимогами абзацу 5 підпункту 1 пункту 41 особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли, учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей.
Разом з тим, в абзаці 6 пункту 1 частини 3 Розділу V тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону.
Однак, вимогами абзацу 6 підпункту 1 пункту 41 особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 цих особливостей.
Також в абзаці 6 пункту 3 частини 3 Розділу V тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону.
Проте, вимогами абзацу 6 підпункту 3 пункту 41 особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли, переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФАСТ Кейтеринг» встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Моніторингом установлено, що відповідно до умов підпункту 1.4. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозицій інформацію та документи: документ, що підтверджує проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту(ів) згідно чинного законодавства України, яким здійснюватиметься поставка товарів зазначених в технічному завданні (подається в складі тендерної пропозиції договір на проведення санітарної обробки автотранспорту та документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення санітарної обробки (дезінфекції) у 2023 році.
Однак, учасник - переможець у складі тендерної пропозиції не надав документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення санітарної обробки (дезінфекції) у 2023 році, а саме акти проведення санітарної обробки (дезінфекції).
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 17.05.2023 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту у 2023 році.
У своїй відповіді Замовник зазначив наступне: «На виконання вимоги підпункту 1.4. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту у 2023 році учасником ТОВ «ФАСТ Кейтеринг» надано скановану копію з оригіналу Договору № Л 202 на проведення санітарної обробки автотранспорту від 15.12.2022. Підтвердженням проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту у 2023 році є наступні умови Договору: 1.2. Найменування послуг: Проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту, що належить (якими користується) Замовник. 5.1. Строк надання послуг: з 15.12.2022 р. по 31.12.2023 р».
Надані Замовником пояснення не містять посилання на документи, які підтверджують проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту у 2023 році, а саме акти санітарної обробки (дезінфекції).
Оскільки тендерною документацією вимагалося надання у складі тендерної пропозиції і договору на проведення санітарної обробки автотранспорту і документу(ів), який(і) підтверджує(ють) проведення санітарної обробки (дезінфекції), то надане замовником пояснення не спростовує наявності зазначених порушень.
Таким чином, відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФАСТ Кейтеринг» як таку, що не відповідає не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір від 23.01.2023 року № Т23-01.
Період усунення порушень:
26.05.2023 18:42 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 18:42
Оскарження висновку в суді
Опис:
в період до 10.06.2023 Замовником буде подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду. Про відкриття провадження Північно-східний офіс буде повідомлено протягом одного робочого дня з моменту як така інформація буде стане відомою Замовнику.
Дата публікації:
02.06.2023 08:40
Дата відкриття провадження:
16.06.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
380/13300/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом надання необхідних документів
Дата публікації:
30.06.2023 09:36
Запити/Пояснення
Номер:
0250b26663c941e1b103836d64626ce7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.05.2023 13:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2023 00:00
Опис:
Керівнику
Гуманітарного управління Городоцької міської ради Львівської області
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 55520000-1: Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування для учнів пільгових категорій, учнів з сімей, які опинилися у складному матеріальному становищі та дітей закладів дошкільної освіти, дошкільних відділень навчально-виховних комплексів ДК 021-2015 (CPV) - 55520000-1), ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-01-05-005042-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
5539cc1d1ef74f29b480e24e8360d41d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.05.2023 14:51
Опис:
З приводу заданого питання повідомляємо наступне.
Обґрунтування розміру витрат предмета закупівлі та очікувану вартість у розмірі 9 510 250,00 грн. визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, а також відповідно до затверджених рішенням Городоцької міської ради Львівської області від 15.12.2022 №22/27-5256 (копія додається) вартісних меж, з врахуванням кількості дітей та учнів пільгових категорій, які навчаються у закладах освіти Городоцької ТГ.Інформацію про кількість дітей та учнів надано керівниками закладів освіти Городоцької ТГ (копія додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб дітей та учнів закладів освіти Городоцької ТГ та вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». З огляду на специфіку предмета закупівлі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені в тендерній документації.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що у зв’язку з тим, що у Гуманітарному управлінні Городоцької міської ради Львівської області немає власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на веб-сайті Городоцької міської ради Львівської області і доступне для перегляду за посиланням: http://horodok-rada.gov.ua/node/13538.
Додатки:
1. Копія рішенням Городоцької міської ради Львівської області від 15.12.2022 №22/27-5256;
2. Копії інформаційних листів (довідок) про кількість дітей та учнів пільгових категорій у закладах освіти Городоцької ТГ.
Номер:
cb51769eb57b44bb9e20e75c7772aa7e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.05.2023 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2023 00:00
Опис:
Керівнику
Гуманітарного управління Городоцької міської ради Львівської області
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 55520000-1: Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування для учнів пільгових категорій, учнів з сімей, які опинилися у складному матеріальному становищі та дітей закладів дошкільної освіти, дошкільних відділень навчально-виховних комплексів ДК 021-2015 (CPV) - 55520000-1), ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-01-05-005042-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів учасником ТОВ "ФАСТ Кейтеринг" виконано вимогу підпункту 1.4. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту у 2023 році?
1.Яким чином та на підставі яких документів учасником ТОВ "ФАСТ Кейтеринг" виконано вимогу підпункту 2.1. пункту 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності у водія посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47 «Про затвердження зразків національних та міжнародного посвідчень водіїв і документів, необхідних для реєстрації транспортних засобів», що надається в складі тендерної пропозиції учасника, якщо в довідці про матеріально – технічну базу учасника зазначено автомобіль (вантажний спеціалізований фурон) FIAT DOBLO, р/н ВС 3141 МІ, проте у складі пропозиції надано посвідчення водія Лещишин О.І. на право керування автотранспортом категорії В?
Номер:
81eeacdf58c74d929dd9b8aa258bbb26
Назва:
Пояснення щодо запиту 2
Дата опублікування:
22.05.2023 15:27
Опис:
09.05.2023 о 11:49 в електронній системі закупівель оприлюднено рішення про проведення моніторингу до закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 55520000-1: Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування для учнів пільгових категорій, учнів з сімей, які опинилися у складному матеріальному становищі та дітей закладів дошкільної освіти, дошкільних відділень навчально-виховних комплексів ДК 021-2015 (CPV) - 55520000-1). 17.05.2023 о 16:36 оприлюднено запит про надання пояснень наступного змісту:
Запит про надання пояснень
Керівнику Гуманітарного управління Городоцької міської ради Львівської області Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 55520000-1: Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування для учнів пільгових категорій, учнів з сімей, які опинилися у складному матеріальному становищі та дітей закладів дошкільної освіти, дошкільних відділень навчально-виховних комплексів ДК 021-2015 (CPV) - 55520000-1), ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-01-05-005042-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів учасником ТОВ "ФАСТ Кейтеринг" виконано вимогу підпункту 1.4. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту у 2023 році?
1.Яким чином та на підставі яких документів учасником ТОВ "ФАСТ Кейтеринг" виконано вимогу підпункту 2.1. пункту 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності у водія посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47 «Про затвердження зразків національних та міжнародного посвідчень водіїв і документів, необхідних для реєстрації транспортних засобів», що надається в складі тендерної пропозиції учасника, якщо в довідці про матеріально – технічну базу учасника зазначено автомобіль (вантажний спеціалізований фурон) FIAT DOBLO, р/н ВС 3141 МІ, проте у складі пропозиції надано посвідчення водія Лещишин О.І. на право керування автотранспортом категорії В?
З приводу заданих питань повідомляємо наступне.
1.На виконання вимоги підпункту 1.4. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту у 2023 році учасником ТОВ "ФАСТ Кейтеринг" надано скановану копію з оригіналу Договору № Л 202 на проведення санітарної обробки автотранспорту від 15.12.2022. Підтвердженням проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту у 2023 році є наступні умови Договору: 1.2. Найменування послуг: Проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту, що належить (якими користується) Замовник.
5.1. Строк надання послуг: з 15.12.2022 р. по 31.12.2023 р.
2. Відповідно до абзацу 5 пункту 3 ПОЛОЖЕННЯ про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 травня 1993 р. № 340 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 511) «3. Транспортні засоби, керування якими дозволяється за наявності посвідчення водія, залежно від їх типів і призначення поділяються на категорії: В - автомобілі, дозволена максимальна маса яких не перевищує 3500 кілограмів (7700 фунтів), а кількість сидячих місць, крім сидіння водія, - восьми;».
Учасником у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль FIAT DOBLO вантажний-спеціалізований фургон, р/н ВС 3141 МІ, повна маса - 2465 кг, кількість сидячих місць – 3, кількість стоячих місць – інформація відсутня.
Враховуючи, що повна маса транспортного засобу не перевищує 3500 кг, а кількість сидячих місць не перевищує 8, то право керування таким транспортним засобом мають особи, які у встановленому законом порядку отримали посвідчення водія з категорією В.
Учасником ТОВ "ФАСТ Кейтеринг" виконано вимогу підпункту 2.1. пункту 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності у водія посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47 «Про затвердження зразків національних та міжнародного посвідчень водіїв і документів, необхідних для реєстрації транспортних засобів», оскільки надано посвідчення водія Лещишин О.І. на право керування автотранспортними засобами категорії В.