• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 15110000-2«М `ясо» (яловичина 1 категорії , лопатка, напівфабрикат охолоджена/заморожена; свинина нежирна, лопатка, напівфабрикат охолоджена/ заморожена; філе курей охолоджене/ заморожене)

по очікуваній вартості

Завершена

1 754 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 770.00 UAH
Номер: 5c68c2c46c1f488e97ee12dc715df13f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-21-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 21.03.2023 14:28 - 12.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.03.2023 №16-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 20.03.2023 №16-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 22 UA-2023-01-05-004975-a 05.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 03.01.2023) установлено порушення вимог пунктів 11 та 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023 року). За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 03.01.2023 (далі – Особливості (в редакції від 03.01.2023)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.01.2023 (протокол № 2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.01.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Коваленко Сергія Миколайовича (далі – ФОП Коваленко С.М.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.01.2023 № 20, повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2023, договір від 30.01.2023 № 11, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 24.03.2023 року. Відповідно до пункту 28 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, які, зокрема, не містять застережень стосовно застосування пунктів 11 та 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій та на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону установив у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, вимоги пункту 4 форми «Тендерна пропозиція» додатку 2 до тендерної документації Замовника не відповідають абзацу четвертому пункту 46 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) в частині строків укладання договору. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у підпункті 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» встановив вимогу, що учасник повинен надати, зокрема, копію договору (договорів) щодо предмету закупівлі та копію акту (актів) про їх виконання) та/ або видаткових накладних. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Коваленко С.М. містяться договори від 25.05.2018 № 72, 30.05.2019 № 1072, предметом яких є поставка учасником ФОП Коваленко С.М. м’ясної продукції. Проте, учасником ФОП Коваленко С.М. у складі тендерної пропозиції не надано видаткових накладних, що не відповідає вимогам підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 3 додатку 1 тендерної документації встановив, що учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару, зокрема, учасник, який не є виробником, подає в складі тендерної пропозиції договір (лист) про співпрацю, де вказується, що виробник надає учаснику позитивний Акт (скан-копія), складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Крім цього слід зазначити, що Змовник у додатку 1 тендерної документації зазначив, що у разі якщо учасник або переможець не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних у вимогах документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/учасника-нерезидента/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Проте, учасником ФОП Коваленко С.М. у складі тендерної пропозиції не надано договір (лист) про співпрацю, де вказується, що виробник надає учаснику позитивний Акт (скан-копія), складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, або лист-роз’яснення щодо обставин, які спричинили ненадання відповідного договору (листа), що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 1 тендерної документації Замовника. Однак, на порушення абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Коваленко С.М. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав з ним договір від 30.01.2023 № 11.
Період усунення порушень: 28.03.2023 17:35 - 12.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.03.2023 17:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради інформує про усунення порушень, що були виявлені під час моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області в закупівлі UA-2023-01-05-004975-a. Договір був достроково розірваний з ФОП Коваленко С.М 29.03.2023 року. Протокол Уповноваженої особи про прийняття рішення на розірвання Договору та додаткова угода № 1 про розірвання до Договору додаються.
Дата публікації звіту: 30.03.2023 10:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 31.03.2023 09:18

Запити/Пояснення