• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва)

Завершена

21 214 341.20 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 37 406.92 UAH
Номер: e8bb0aa9060d4cf0ade386bbc404a690
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-22-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.02.2023 11:30 - 16.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.02.2023 № 50 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2023-01-05-004434-a 05.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Промінь в Святошинському районі м. Києва» за лотом 2 установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» та ТОВ «ПОНТЕМ.УА» за лотом 1, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень за лотом 2 шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 05.01.2023 № 2 із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій за лотами 1 та 2, тендерні пропозиції за лотом 1 – товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5») та товариства з обмеженою відповідальністю «ПОНТЕМ.УА» (далі – ТОВ «ПОНТЕМ.УА») та за лотом 2 – комунального підприємства «Промінь в Святошинському районі м. Києва» (далі – КП «Промінь в Святошинському районі м. Києва»), вимоги про усунення невідповідностей до учасника КП «Промінь в Святошинському районі м. Києва» до 25.01.2023 за лотом 2, протокол розкриття тендерних пропозицій за лотами 1 та 2, протоколи щодо продовження розгляду тендерних пропозицій учасників уповноваженої особи Замовника від 23.01.2023 № 14 за лотом 1 та від 23.01.2023 № 15 за лотом 2, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.01.2023 № 18 від 30.01.2023 № 21 за лотом 1 та від 27.01.2023 № 19 за лотом 2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.01.2023 за лотом 1 та від 27.01.2023 за лотом 2, договір від 08.02.2023 № 114 за лотом 1 та договір від 02.02.2023 № 60 за лотом 2 (далі – Договір), пояснення Замовника надані 03.03.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами проведеного моніторингу установлено, що пунктом 2 додатку 5 до тендерної документації Замовник зобов’язав учасників в складі своїх тендерних пропозицій для підтвердження контрою якості на всіх етапах виробничих процесів та створення належної виробничої гігієни на основі впровадженої системи менеджменту якості харчових продуктів, надати: Сертифікат ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) «Система управління безпечністю харчових продуктів», виданий Учаснику для підтвердження впровадження при наданні послуги системи управління безпекою харчових продуктів. На виконання зазначеної вимоги, учасник КП «Промінь в Святошинському районі м. Києва» за лотом 2 надав в складі тендерної пропозиції інформацію від 13.01.2023 Вихід. № 41 в якій повідомляє, що на підприємстві запроваджена система НАССР з 2019 року. У складі тендерної пропозиції учасника КП «Промінь в Святошинському районі м. Києва» за лотом 2 у файлі Довідки 2. pdf міститься гарантійний лист від 11.01.2023 Вихід. № 23, згідно якого учасник гарантує якість наданих послуг, що пропонується та засвідчує, що послуги відповідають державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до послуг відповідних до чинних в Україні норм і правил (впровадження системи НАССР). Також у складі тендерної пропозиції учасника КП «Промінь в Святошинському районі м. Києва» за лотом 2 містяться сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів, які на дату розгляду замовником тендерної пропозиції КП «Промінь в Святошинському районі м. Києва» втратили чинність, зокрема: ISO 22000:2005, зареєстрований у реєстрі ОС ТОВ «ЄВРОСТАНДАРТСЕРТИФІКАЦІЯ» від 08.07.2019 р. № 80120. СУБХПХЛ.026.01-19 дійсний до 18.06.2021 р. та ДСТУ ISO 22000:2007 зареєстрований у реєстрі ОС ТОВ «ЄВРОСТАНДАРТСЕРТИФІКАЦІЯ» від 08.07.2019 р. № 80120. СУБХПХЛ.026.01-19 дійсний до 18.06.2021 р. Водночас, учасник КП «Промінь в Святошинському районі м. Києва» у складі тендерної пропозиції за лотом 2 не надав сертифікат ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) «Система управління безпечністю харчових продуктів» виданий йому для підтвердження впровадження при наданні послуги системи управління безпекою харчових продуктів, чим не дотримав вимог пункту 2 додатку 5 до тендерної документації. Відповідно до пункту п’ятого розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника КП «Промінь в Святошинському районі м. Києва» за лотом 2, визначив його переможцем закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 17.03.2023 17:23 - 01.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 17.03.2023 17:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про вжиття заходів для застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору.
Дата публікації звіту: 24.03.2023 18:51

Запити/Пояснення