• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин та дизельне паливо

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.

Завершена

5 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 750.00 UAH
Номер: 04449fa42bb14b74aa4e7784ac64c36f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-29-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 29.05.2023 16:26 - 20.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.05.2023 № 32 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-01-05-004182-a 05.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_10@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 40 та абзацу четвертого підпункту першого та абзацу шостого підпункту другого пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Швидкісний трамвай» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.01.2023 № 4 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Решотка Сергій Павлович (далі – ФОП Решотка Сергій Павлович), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.01.2023, протокол уповноваженої особи від 17.01.2023 № 18, вимога про усунення невідповідностей до 17 січня 2023 16:04, договір про закупівлю товару від 24.01.2023 № 7235, укладений Замовником з ФОП Решотка Сергій Павлович (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 24.01.2023, додаткові угоди від 26.01.2023 № 1, від 28.02.2023 № 2, від 04.04.2023 № 3, від 01.05.2023 № 4, від 06.06.2023 № 5 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.06.2023 та 15.06.2023. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) передбачено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. У ході моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей, чим порушено вимогу пункту 28 Особливостей. Так, у пункті 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником передбачено, що «У випадку ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та підлягає відхиленню на підставі абз. 2 п.3 ч. 1 ст. 31 Закону», тоді як підстави для відхилення тендерної пропозиції визначено у пунктах 41, 42 та 44 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Решотка Сергій Павлович вимогам тендерної документації, з огляду на наступне. Відповідно до вимог пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовником передбачено, що «Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову». В тендерній пропозиції учасника, надано Протокол випробувань від 03.11.2022 № 0906 викладений болгарською мовою, без надання перекладу на українську мову, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника. Згідно з вимогами пункту 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено, що «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». У вимогах про усунення невідповідностей, оприлюднених в електронній системі закупівель, учаснику процедури закупівлі ФОП Решотка Сергій Павлович рекомендовано, виправити зазначену невідповідність, та надати документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006, або еквівалент, викладених українською мовою. На виконання, вищезазначеної вимоги, у тендерній пропозиції ФОП Решотка Сергій Павлович надано декларацію постачальника про відповідність (згідно ISO/IEC 17025:2018 та стандарту EN 590-10), викладену українською мовою. При цьому, у декларації учасником зазначено, що дизельне паливо Євро відповідає вимогам Протокола випробувань від 03.11.2022 № 0960 та що постачальник гарантує якість продукції, а саме Дизельного Палива Євро, виробника Булмаркет ДМ Болгарія/Rompetrol (Румунія), протягом гарантійного терміну експлуатації. Документ який підтверджує якість в Україні: Протокол випробувань від 03.11.2022 № 0906. Проте, переклад на українську мову, зазначеного Протоколу випробувань від 03.11.2022 № 0906, у тендерній пропозиції ФОП Решотка Сергій Павлович не надано, чим не дотримано вимогу пункту 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Крім того, слід зазначити, що надана у тендерній пропозиції ФОП Решотка Сергій Павлович декларація постачальника про відповідність (згідно ISO/IEC 17025:2018 та стандарту EN 590-10), не підтверджує відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ (якість товару повинна відповідати вимогам норм чинного законодавства України), чим не дотримано вимогу пункту 4 розділу 3 «Інша інформація/документи, встановлена відповідно до законодавства (для Учасників)» Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Згідно з вимогами пункту 3 розділу 3 «Інша інформація/документи, встановлена відповідно до законодавства (для Учасників)» Додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено надання «Довідки, складеної Учасником в довільній формі, де міститься інформація про перелік власних, орендованих чи партнерських АЗС в межах міста Кривий Ріг, з якими наявні господарські відносини щодо обміну талонів/смарт-карток бензину та дизельного пального. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник має надати документальне підтвердження (договір/право власності або інший аналогічний документ) наявності власних, орендованих чи партнерських АЗС, в тому числі у Саксаганському та Металургійному районах міста Кривий Ріг (за місцезнаходженням трамвайних депо КП “Швидкісний трамвай”)». На виконання даної вимоги у тендерній пропозиції ФОП Решотка Сергій Павлович надано довідку «Про наявність АЗС, які розташовані в м. Кривій Ріг. Перелік власних/партнерських АЗС у м. Кривий Ріг та адреси їх місцезнаходження додаються», відповідно до якої АЗС м. Кривий Ріг, Нікопольське шоссе 3а, належить ФОП Забалуєв О.В., згідно з партнерським договором від 31.03.2017 № 31/03. На підтвердження, зазначеної інформації в пропозиції учасника надано договір поставки від 31.03.2017 № 31/03, укладений ФОП Решотка Сергій Павлович – Покупець з ФОП Забалуєв Олександр В’ячеславович – Постачальник, та додаткові угоди до нього від 30.12.2017 № 1, від 26.10.2018 № 2, від 06.11.2018 № 3, від 31.12.2018 № 4, від 18.07.2019 № 5 та від 31.12.2021 № 6. Додатковою угодою від 18.07.2019 № 5 передбачено, що «Товар поставляється Покупцю по частково (товарними партіями) на умовах – FCA (за умови інтерпретації термінів відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню ІНКОТЕМС-2010) – завантажено в автомобільний транспорт Покупця з резервуарів АЗС Постачальника, що розташовані за адресою:… м. Кривий Ріг, вул. Нікопольське шосе, 3а». Також, в тендерній пропозиції ФОП Решотка Сергій Павлович надано Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (індексний номер витягу: 210956141; дата, час формування 01.06.2020), відповідно до якого з 01.06.2020 власником автозаправочного комплексу, розташованого за адресою Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Нікопольське шосе (Нікопольське шосе), будинок 3а, є Решотка Сергій Павлович, на підставі договору купівлі-продажу, серія та номер: 764, виданий 01.06.2020. Отже, інформація зазначена у довідці «Про наявність АЗС, які розташовані в м. Кривій Ріг. Перелік власних/партнерських АЗС у м. Кривий Ріг та адреси їх місцезнаходження додаються», відповідно до якої АЗС м. Кривий Ріг, Нікопольське шоссе 3а належить ФОП Забалуєв О.В. не достовірна, оскільки з 01.06.2020 власником АЗС за вказаною адресою є ФОП Решотка Сергій Павлович. Відповідно до вимог пункту 3 розділу 3 «Інша інформація/документи, встановлена відповідно до законодавства (для Учасників)» Додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено надання учасником копії чинних ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на кожну АЗС та на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно (на місця, які будуть задіяні у процесі виконання договору), а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання або місцезнаходженням постійного представництва. Згідно з вимогами статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного розпорядження на підставі несплати чергового платежу за ліцензію. У тендерній пропозиції ФОП Решотка Сергій Павлович надано ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за якими термін сплати закінчився 02.07.2021 (реєстраційний номер 04090314201900391; 04140314201900392; 04310314201900390; 04840314201900393) та 03.07.2021 (реєстраційний номер 04870314201900397; 04860314201900403; 04180314201900402), та ліцензію № 078446 серії АЖ на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі, термін сплати за яку закінчився 01.07.2020. Отже, в тендерній пропозиції ФОП Решотка Сергій Павлович надано ліцензії, за які не сплачено черговий платіж, що ставить під сумнів чинність ліцензії на дату подання пропозиції учасника, чим не дотримано вимоги пункту 3 розділу 3 «Інша інформація/документи, встановлена відповідно до законодавства (для Учасників)» Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовник у розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не включивши вищезазначені невідповідності не надав ФОП Решотка Сергій Павлович можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 40 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимог абзацу четвертого підпункту першого та абзацу шостого підпункту другого пункту 41 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ФОП Решотка Сергій Павлович, натомість Замовником протоколом уповноваженої особи від 17.01.2023 № 18 вирішено учасника ФОП Решотка Сергій Павлович визначити переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 17.01.2023 та укладено договір про закупівлю товару № 7235 з ФОП Решотка Сергій Павлович 24.01.2023.
Період усунення порушень: 19.06.2023 10:31 - 04.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2023 10:31

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовником оскаржено Висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі до Дніпропетровського окружного адміністративного суду, про що свідчить витяг з адміністративного позову зі штампом суду та оплата судового збору. Крім того, Замовником додатково буде зазначено в електронній системі закупівель інформацію про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання такої інформації та номер провадження.
Дата публікації: 30.06.2023 13:35
Дата відкриття провадження: 04.07.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 160/15182/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вих. № 683 від 26 червня 2023 року ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Начальнику Олександру КОНДРАШОВУ Світлані ЛУК'ЯНЕНКО Марині НАУМЕНКО Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-05-004182-a У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-05-004182-a «Бензин та дизельне паливо», ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти від 19 червня 2023, Замовник КП “Швидкісний трамвай” (далі - Замовник) повідомляє наступне. Враховуючи викладену замовником аргументовану інформацію у поясненнях на запити Держаудитслужби Вих. № 578 від 01 червня 2023, Вих. № 644 від 15 червня 2023, вважаємо, що Замовником дотримано вимоги чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі та у процесі реалізації договірних відносин. Замовник, з огляду на зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), викладених у Висновку, не погоджується з тим, що останнім допущені порушення, викладені у Висновку та повідомляє про наявність об’єктивних обставин, що унеможливлюють усунення виявлених порушень. Замовник є комунальним підприємством, що здійснює перевезення пасажирів міським електричним пасажирським транспортом за відповідними розкладами руху. Для забезпечення стабільного функціонування підприємства - паливо, що є предметом закупівлі, є одним із найважливіших товарів для забезпечення функціонування аварійної та спеціальної техніки під час виконання виробничих завдань, в тому числі, у разі настання відповідних позапланових подій на виробництві, перевезення працівників та інших виробничих потреб. Згідно із Висновком, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. Висування зазначених вимог ставить Замовника у критичне становище, оскільки договір про закупівлю доведеться припинити та підприємство на невизначений період часу залишиться без вкрай важливого товару для виробництва, ситуація потребуватиме проведення нової процедури закупівлі та нового укладення договору про закупівлю, процес є тривалим та вкрай недоречним для замовника, оскільки Постачальник ФОП Решотка С. П. за чинним договором про закупівлю виконує свої зобов’язання якісно, вчасно, відсутні претензії щодо наявності чи якості товару, ціни за одиницю товару є конкурентними та нижчими за середньоринкові. Поряд з цим, враховуючи воєнний стан в Україні та воєнні дії поблизу Замовника, частіші повітряні атаки та непередбачувані можливі наслідки, Замовник потребує безперебійного постачання палива з огляду на можливість залучення спеціальної техніки для виконання рятувальних робіт та ліквідації наслідків атак ворога. Замовник, не погоджуючись із висновком, що тендерна пропозиція Учасника ФОП Решотка С. П. не відповідає вимогам тендерної документації повідомляє наступне. Згідно із вимогами пункту 4 таблиці частини 3 Додатку 2 (продовження) до ТД (“3. Інша інформація/документи, встановлена відповідно до законодавства (для Учасників)”): “Інформація та документ(-и) щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (згідно із додатком 4 до ТД): Сертифікати відповідності (з додатками, у разі їх наявності); та/або паспорти/сертифікати якості; та/або декларації відповідності (перевірки/експертизи типу); та/або декларації про відповідність технічним регламентам (у разі, якщо продукція підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів); та/або протоколи (випробувань); та/або декларації про відповідність від постачальника, складеної відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006, або еквівалент; та довідку/лист/інформацію у рекомендованій формі - додаток 3 до ТД, із зазначенням технічних і якісних характеристик щодо запропонованого учасником предмету закупівлі. Додатково (за наявності) учасник може надати сертифікат(-и) дилера (договори з виробниками/дилерських повноважень).” Учасником ФОП Решотка С. П. під час виправлення невідповідностей надано документ “декларація ДП.pdf” — “декларація постачальника про відповідність (згідно ISO/IEC 17025:2018 та стандарту EN 590-10)” що у повній мірі відповідає встановленим вимогам у тендерній документації та виконує вищезазначену вимогу. Посилання у декларації на протокол випробувань виробника не є обов’язком його надання у складі тендерної пропозиції Учасника, відповідно до умов тендерної документації, тому цей документ (протокол випробувань) Замовником не розглядався згідно із пунктом 7 (“7. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції”) розділу І (“I. Загальні положення”) тендерної документації. Щодо наданої Учасником ФОП Решотка С. П. довідки про АЗС повідомляємо, що вимога виконана у повному обсязі і відповідає умовам тендерної документації. “Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (індексний номер витягу: 210956141; дата, час формування 01.06.2020)”, що надав ФОП Решотка С. П. у складі тендерної пропозиції не вимагався та Замовником не розглядався, оскільки учасником – ФОП Решотка С. П. на виконання умов тендерної документації (пункт 12 частини 3 таблиці Додатку 2 (продовження) до ТД) надано договір з ФОП Забалуєв О. В. Стосовно надання копій ліцензій Учасником ФОП Решотка С. П. у складі тендерної пропозиції, Замовником надано аргументовану інформацію у поясненнях на запити Держаудитслужби Вих. № 578 від 01 червня 2023, Вих. № 644 від 15 червня 2023 та Замовник не вимагав у складі тендерної пропозиції надання Учасниками квитанцій про сплату чергових платежів, оскільки така вимога не передбачена чинним законодавством у сфері здійснення публічних закупівель. Уповноважена особа Замовника не має відповідної компетенції щодо процесу здійснення платежів за ліцензії, а власне надані ліцензії Учасником ФОП Решотка С. П. у складі тендерної пропозиції були чинними на дату їх подання. Уповноважена особа здійснює свою діяльність в межах покладених на неї функцій згідно із законодавством у сфері публічних закупівель, натомість не має права вимагати у Учасників документів/інформації, не передбачених умовами тендерної документації. Поряд з цим повідомляємо, що у зв’язку із завершеним статусом процедури закупівлі за результатами якої укладено Договір про закупівлю від 24.01.2023 за № 7235 з переможцем процедури закупівлі ФОП Решотка С. П., документи та інформацію в електронній системі закупівель оприлюднено, тому замовник не має можливості усунути виявлені порушення Моніторингом, викладені у Висновку (зокрема порушення вимог пункту 28 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 за № 1178). В цій частині Замовником при складанні тендерної документації допущено описку щодо застарілого посилання на пункт Закону України “Про публічні закупівлі”, яка в нових тендерних документаціях Замовника виправлена та не впливає на загальний зміст тендерної документації, не призводить до значущих чи негативних наслідків для реалізації процедури закупівлі та договірних відносин. Враховуючи викладене, у зв’язку із незгодою Замовника за результатами моніторингу та інформацією, викладеною у Висновку, згідно із частиною десятою статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, повідомляємо про підготовку та подачу відповідної позовної заяви щодо оскарження Висновку до суду, про що Замовником буде повідомлено та зазначено через електронну систему закупівель у визначені Законом України “Про публічні закупівлі” строки та спосіб. Крім того, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області надіслали електронного листа (262531-14/2123-2023 від 20.06.2023) уповноваженій особі Іваненко О. В. (buh.rekkr@gmail.com), яка була відповідальною за організацію та проведення даної процедури закупівлі із запитом персональних даних для накладення адміністративного стягнення. У свою чергу замовник повідомляє, що Іваненко О. В. була звільнена за власним бажанням згідно із наказом № 39-к (копія додається) у зв’язку із зміною місця проживання (виїзд за кордон на постійне місце проживання). Поряд з цим, згідно із частиною одинадцятою статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” у разі бездіяльності замовника у встановлені строки Держаудитслужба вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель. На теперішній час підприємством вживаються заходи щодо оскарження Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області в судовому порядку, наразі до моменту встановлення судом факту наявності чи відсутності вчинення уповноваженою особою Замовника правопорушення у сфері публічних закупівель, підстави щодо притягнення такої особи до адміністративної відповідальності відсутні. У зв’язку із чим, Замовник не вбачає законних підстав для надання персональних даних відповідальної особи відповідно до листа 262531-14/2123-2023 від 20.06.2023 Держаудитслужби. З повагою, начальник відділу з публічних закупівель та матеріально-технічного постачання Дмитро КРУЦЕНКО
Дата публікації звіту: 26.06.2023 13:56

Запити/Пояснення