-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 — 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля, квасоля червона, квасоля біла).
Завершена
214 432.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 072.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 072.16 UAH
Номер:
18ca145aee1c48af840e44f75084cc78
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-21-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2023 00:00
Період моніторингу:
21.03.2023 12:04 - 12.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.03.2023 № 21-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.03.2023 № 21-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-01-05-003575-a 05.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41, підпункту 1 пункту 48 Особливостей.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (далі – Управління) зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору.
Також, необхідно здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму Великосеверинівської сільської ради на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «МПС-С» (далі – ТОВ «МПС-С»), протокол рішення уповноваженої особи від 17.01.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю товарів від 25.01.2023 № 18, укладений між Замовником та ТОВ «МПС-С» (далі – Договір), додаткова угода від 26.01.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МПС-С» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону, та автоматично не відмінено торги електронною системою закупівель, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей.
Так, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, з інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
В Додатку 2 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Одним з вищезазначених документів є технічна специфікація, складена учасником згідно таблиці 1 за інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка.
Також, Замовником наведено форму таблиці 1, згідно з якою учасник повинен надати інформацію щодо найменування товару, технічних характеристик товару, одиниць виміру, кількості та ціни за одиницю товару (без ПДВ/з ПДВ).
В примітках до вищевказаної таблиці 1 зазначено, що з метою підтвердження відповідності ціни учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку/лист/експертний висновок, що виданий Торгово-промисловою палатою чи її територіальним відділенням на ім’я учасника щодо рівня цін на запропонований товар в м. Кропивницький або Кіровоградській області у грудні 2022 року.
На виконання вищевказаних вимог, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС-С» надано гарантійний лист від 11.01.2023 № БН, який містить таблицю 1 з інформацією про товар відповідно до вищевказаних вимог тендерної документації.
Також, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС-С» надано вВисновок за результатами цінового моніторингу Кіровоградської регіональної торгово – промислової палати від 12.12.2022 № В-427, складений на замовлення ТОВ «МПС-С» (далі – Висновок) який містить цінову інформацію про ринкову вартість на продукти харчування станом на 12.12.2022 за результатами вивчення та аналізу ринкової вартості, аналізу кон’юнктури цін, які склалися в магазинах та на ринках м. Кропивницького.
Однак, вищезазначеним Висновком не підтверджено відповідність цін на продукти, зазначені в таблиці 1, яка міститься у гарантійному листі від 11.01.2023 № БН, чим недотримано вимоги, зазначені Замовником в примітці до таблиці 1, наведеної у Додатку 2 до тендерної документації.
Так, Учасником зазначена в пункті 1 таблиці 1 ціна (без ПДВ) 1 кг картоплі – 16,00 грн, а згідно з пунктом 20 Висновку ціна 1 кг картоплі становить 7,25 – 15,00 гривень
Аналогічно, наданим Висновком не підтверджено ціну за 1 кг (без ПДВ) квасолі білої – ціна в пункті 2 таблиці 1 - 139,00 грн, а в п. 12 Висновку (квасоля біла фас. 250 г) – 24,97 грн, або 124,85 грн за 1 кілограм.
З урахуванням вищезазначеного, Висновком, наданим в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС-С» не підтверджено відповідність ціни на товар, зазначений учасником в наданій в складі тендерної пропозиції таблиці 1, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, примітки до таблиці 1, наведеної у Додатку 2 до тендерної документації.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, встановлено, що на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 21.03.2023 щодо, зокрема, посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 24.03.2023 повідомив про не оприлюднення відповідної інформації на сторінках власного вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
27.03.2023 12:05 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.03.2023 12:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти, молоді та спорту, культури та туризму Великосеверинівської сільської ради, за результатами моніторингу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області тендеру UA-2023-01-05-003575-а), здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: припинено зобов'язання за договором № 18 від 25.01.2023 р. шляхом підписання додаткової угоди № 2 від 03.04.2023 р.
Дата публікації звіту:
03.04.2023 16:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.04.2023 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
e4237b7cc02347858ce98008e498f017
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.03.2023 13:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Код ДК 021:2015 — 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля, квасоля червона, квасоля біла)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-05-003575-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e7c0234085f444929dfc49ef7c393793
Назва:
Відповідь на запитання по моніторингу закупівлі товару «Код ДК 021:2015 — 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля, квасоля червона, квасоля біла)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-05-003575-а)
Дата опублікування:
24.03.2023 13:40
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та Плану заходів з реформування системи шкільного харчування (розпорядження Кабінету Міністрів від 5 серпня 2020 р. № 1008-р).Обґрунтування очікуваної вартості. З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, замовником обрано один із варіантів, а саме: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін: здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації. Так як у переліку споживчих цін на продукти харчування , який видано Головним Управлінням статистики у Кіровоградській області, даних товарів немає. Але його закупівля була необхідна відповідно до норм оновленого харчування у закладах освіти.
Нажаль посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів ми зараз не можемо надати, томущо запитувана Вами інформація не оприлюднюється на даному сайті з початком введення військового стану в Україні.
Номер:
0a01175b7c674df5852a3d4e29f9a38a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.03.2023 13:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Код ДК 021:2015 — 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля, квасоля червона, квасоля біла)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-05-003575-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
З якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МПС-С» згідно з вимогами підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель як таку, що не відповідає іншим вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону, та автоматично не відмінено торги електронною системою закупівель, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей?
Так, в Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є технічна специфікація, складена учасником згідно таблиці 1 за інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка, та наведено форму таблиці 1 в якій повинна містить інформація щодо найменування товару, технічних характеристик , одиниць виміру, кількості товару та ціни за одиницю товару (без ПДВ/з ПДВ).
В примітках до вищевказаної таблиці 1 зазначено, що з метою підтвердження відповідності ціни учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку/лист/експертний висновок, що виданий Торгово-промисловою палатою чи її територіальним відділенням на ім’я учасника щодо рівня цін на запропонований товар в м. Кропивницький або Кіровоградській області у грудні 2022 року.
На виконання вищевказаних вимог, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС-С» надано Гарантійний лист від 11.01.2023 №БН з таблицею 1, в якій наведено найменування товару та ціна за одиницю товару без ПДВ та Висновок за результатами цінового моніторингу Кіровоградської регіональної торгово – промислової палати від 12.12.2022 № В-427, складений на замовлення ТОВ «МПС-С» (далі – Висновок) який містить цінову інформацію про ринкову вартість на продукти харчування станом на 12.12.2022 за результатами вивчення та аналізу ринкової вартості, аналізу кон’юктури цін, які склалися в магазинах та на ринках м.Кропивницького.
Однак, вищезазначеним Висновком не підтверджено відповідність цін на продукти, зазначені в таблиці 1, наданій учасником в складі тендерної пропозиції, як це вимагається в примітці до таблиці 1, наведеної у Додатку 2 до тендерної документації.
Так, Учасником зазначена в пункті 1 таблиці 1 ціна (без ПДВ) 1 кг каптоплі – 16,00 грн, а згідно з пунктом 20 Висновку ціна 1 кг картоплі становить 7,25 – 15,00 гривень
Аналогічно, наданим Висновком не підтверджено ціни за 1 кг на наступний товар:
- квасоля біла – ціна в пункті 2 таблиці 1 - 139 грн, в п. 12 Висновку (квасоля біла фас. 250 г) – 24,97 грн, або 124,85 грн за 1 кілограм.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
283ea57cc73c407097ec7eb78663f23c
Назва:
Відповідь на запитання по моніторингу закупівлі товару «Код ДК 021:2015 — 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля, квасоля червона, квасоля біла)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-05-003575-а)
Дата опублікування:
24.03.2023 13:37
Опис:
Замовник оприлюднив зміни до тендерної документації без публікації в окремому документі переліку змін, що вносяться. Уповоноваженій особі винесено попередження, в подальшому така ситуація не буде допущена.
Потреба була обрахована на основі фактичного використання зернові культури та картопля у попередньому році та прогнозованого на наступний рік. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» учасники повинні були «*з метою підтвердження відповідності ціни надати в складі тендерної пропозиції довідку/лист/експертний висновок, що виданий Торгово-промисловою палатою чи її територіальним відділенням щодо рівня цін на запропонований товар в м. Кропивницький або Кіровоградській області у грудні 2022 року». Учасник – ТОВ «МПС-С» виконав цю вимогу. Але, закупівля проводилася в середині січня, тому ціни на продукти харчування декілька раз змінилися. Якби тендерна документація містила вимогу надати довідку/лист/експертний висновок, що виданий Торгово-промисловою палатою чи її територіальним відділенням щодо рівня цін на запропонований товар в м. Кропивницький або Кіровоградській області у грудні 2022 року з метою підтвердження відповідності ціни на момент подання, тоді б були підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС-С» згідно з вимогами підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель як таку, що не відповідає іншим вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону.