• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 — 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля, квасоля червона, квасоля біла).

Завершена

214 432.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 072.16 UAH
Номер: 18ca145aee1c48af840e44f75084cc78
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-21-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 21.03.2023 12:04 - 12.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.03.2023 № 21-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 21.03.2023 № 21-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-05-003575-a 05.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41, підпункту 1 пункту 48 Особливостей. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (далі – Управління) зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору. Також, необхідно здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 4-1 Постанови № 710. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму Великосеверинівської сільської ради на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «МПС-С» (далі – ТОВ «МПС-С»), протокол рішення уповноваженої особи від 17.01.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю товарів від 25.01.2023 № 18, укладений між Замовником та ТОВ «МПС-С» (далі – Договір), додаткова угода від 26.01.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МПС-С» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону, та автоматично не відмінено торги електронною системою закупівель, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей. Так, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, з інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації. В Додатку 2 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Одним з вищезазначених документів є технічна специфікація, складена учасником згідно таблиці 1 за інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка. Також, Замовником наведено форму таблиці 1, згідно з якою учасник повинен надати інформацію щодо найменування товару, технічних характеристик товару, одиниць виміру, кількості та ціни за одиницю товару (без ПДВ/з ПДВ). В примітках до вищевказаної таблиці 1 зазначено, що з метою підтвердження відповідності ціни учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку/лист/експертний висновок, що виданий Торгово-промисловою палатою чи її територіальним відділенням на ім’я учасника щодо рівня цін на запропонований товар в м. Кропивницький або Кіровоградській області у грудні 2022 року. На виконання вищевказаних вимог, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС-С» надано гарантійний лист від 11.01.2023 № БН, який містить таблицю 1 з інформацією про товар відповідно до вищевказаних вимог тендерної документації. Також, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС-С» надано вВисновок за результатами цінового моніторингу Кіровоградської регіональної торгово – промислової палати від 12.12.2022 № В-427, складений на замовлення ТОВ «МПС-С» (далі – Висновок) який містить цінову інформацію про ринкову вартість на продукти харчування станом на 12.12.2022 за результатами вивчення та аналізу ринкової вартості, аналізу кон’юнктури цін, які склалися в магазинах та на ринках м. Кропивницького. Однак, вищезазначеним Висновком не підтверджено відповідність цін на продукти, зазначені в таблиці 1, яка міститься у гарантійному листі від 11.01.2023 № БН, чим недотримано вимоги, зазначені Замовником в примітці до таблиці 1, наведеної у Додатку 2 до тендерної документації. Так, Учасником зазначена в пункті 1 таблиці 1 ціна (без ПДВ) 1 кг картоплі – 16,00 грн, а згідно з пунктом 20 Висновку ціна 1 кг картоплі становить 7,25 – 15,00 гривень Аналогічно, наданим Висновком не підтверджено ціну за 1 кг (без ПДВ) квасолі білої – ціна в пункті 2 таблиці 1 - 139,00 грн, а в п. 12 Висновку (квасоля біла фас. 250 г) – 24,97 грн, або 124,85 грн за 1 кілограм. З урахуванням вищезазначеного, Висновком, наданим в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС-С» не підтверджено відповідність ціни на товар, зазначений учасником в наданій в складі тендерної пропозиції таблиці 1, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, примітки до таблиці 1, наведеної у Додатку 2 до тендерної документації. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, встановлено, що на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 21.03.2023 щодо, зокрема, посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 24.03.2023 повідомив про не оприлюднення відповідної інформації на сторінках власного вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 27.03.2023 12:05 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.03.2023 12:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти, молоді та спорту, культури та туризму Великосеверинівської сільської ради, за результатами моніторингу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області тендеру UA-2023-01-05-003575-а), здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: припинено зобов'язання за договором № 18 від 25.01.2023 р. шляхом підписання додаткової угоди № 2 від 03.04.2023 р.
Дата публікації звіту: 03.04.2023 16:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 04.04.2023 14:55

Запити/Пояснення