-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо (М'ясо яловичини І сорту, м'ясо свинини без кості, філе куряче охолоджене, печінка куряча, печінка яловичини, куряча грудинка)
Завершена
530 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 650.00 UAH
Номер:
186754c286bc416a87e678f193fd09c7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-11-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2023 00:00
Період моніторингу:
11.04.2023 15:31 - 03.05.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.04.2023 № 118
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.04.2023 № 118.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-05-003200-a, 05.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 24 Особливостей №1178, пункту 14 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Поронюка Б.Ю. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
Крім того, Замовником допущено порушення частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання у повному обсязі інформації та документів у випадках, передбачених законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Поронюка Б.Ю. щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 24 Особливостей №1178 та пункту 14 Порядку №1082 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю та вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 27 квітня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Заболотцівської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-05-000914-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП Поронюка Б. Ю., протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №3 від 13.01.2023, повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи, договір №10 від 27.01.2023; опубліковану під час моніторингу Замовником інформацію на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив вид предмету закупівлі: товари, а саме: М'ясо яловичини І сорт (901 кг), М'ясо свинини без кості (540 кг), Філе куряче (1 445 кг), Печінка куряча (45 кг), Печінка яловичини (45 кг), Куряча грудинка (9 кг), а також код ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо.
Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 15111100-0 – Яловичина, 15113000-3 – Свинина, 15112100-6 – Курятина, 15112300-9 – Печінка свійської птиці.
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено в інформації щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог підпункту 2.1. пункту 2 розділу 1 Додатку №1 тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати: довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, досвід та наявність необхідного рівня знань, які будуть задіяні в процесі виконання замовлення, із зазначенням загальної кількості осіб та їх посад, а також, зазначенням осіб, відповідальних за виконання замовлень, їх обов’язки та контактні телефони.
Учасником ФОП Поронюком Б. Ю. у складі тендерної пропозиції надано довідку (№6 від 05.01.2023, файли: 15.кваліфікаційні ст..16.rar, 15.довідка праціники.pdf) у якій зазначив, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і в процесі виконання замовлень будуть задіяні три працівники: Вахула Р.М. - водій/експедитор автотранспортних засобів/ доставка продуктів до Замовника, Бурбан В.П. - обвальщик/експедитор-завантаження-розвантаження товару, експедитування, Давиденко Т.В. - зав.складом, комірник/ відповідальна за замовлення товару (забезпечити зв’язок з замовником, вчасну доставку товару).
Проте, проведеним моніторингом встановлено, що вищевказана довідка учасника (№6 від 05.01.2023) не містить інформації щодо контактних телефонів працівників, які будуть відповідальні за виконання замовлень в процесі їх виконання, чим не дотримано вимог підпункту 2.1. пункту 2 розділу 1 Додатку №1 тендерної документації Замовника.
Також, у підпункті 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку №1 тендерної документації Замовником встановлено, що учасники у складі тендерної пропозиції надають, зокрема, копії документів про проходження навчання згідно стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (НАССР) не менше як двох працівників.
Однак, учасником ФОП Поронюком Б. Ю. у складі тендерної пропозиції надано документ про проходження навчання згідно стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (НАССР) лише на одного працівника, (Давиденко Т.В., свідоцтво щодо проходження навчального курсу за темою «Загальні основи розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організації харчового ланцюга згідно стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (НАССР)»).
На інших працівників, які відповідно до наданої довідки учасника (№6 від 05.01.2023) будуть задіяні до процесу виконання замовлень (Вахула Р.М., Бурбан В.П.) документів про проходження ними навчання згідно стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (НАССР) не надано.
Таким чином, учасником недотримано вимог підпункту 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку №1 тендерної документації Замовника щодо надання копії документів про проходження навчання згідно стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (НАССР) не менше як двох працівників.
Крім цього, відповідно до підпункту 3 пункту 1 розділу 1 Додатку №1 тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме на підтвердження наявності в учасника потужностей, необхідних для виробництва та/або зберігання товару, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати скан-копію або копію, завірену учасником, акту обстеження потужності учасника Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, за формою встановленою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447, виданий не раніше грудня 2021 року.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ФОП Поронюком Б.Ю., в недотримання вимог підпункту 3 пункту 1 розділу 1 Додатку №1 тендерної документації, на підтвердження наявності потужностей, необхідних для виробництва та/або зберігання товару, що є предметом закупівлі, копії акту обстеження потужності учасника Держпродспоживслужбою, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, за формою встановленою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447, не надано.
Згідно з вимогою підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Поронюка Б.Ю., а визначено його переможцем та укладено з ним договір №10 від 27.01.2023.
Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель оприлюднено запит до Замовника щодо надання відповідної інформації (пояснень), зокрема, про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. При цьому у запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Замовником у наданій відповіді на вишевказаний запит (оприлюднено в електронній системі закупівель 12.04.2023) надано пояснення, у якому зазначено, що обґрунтування очікуваної вартості визначена на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 з врахуванням проведеного моніторингу цін на ринку по предмету закупівлі та комерційних пропозицій трьох постачальників. Проте, документальне підтвердження наведеної у поясненні інформації Замовником не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону.
Також, на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо надання інформації (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону та вимог тендерної документації Замовника (пункту 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору, Замовником надано пояснення, у якому зазначено, що вид діяльності ФОП Поронюка Б.Ю. не передбачає отримання ліцензії згідно ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності. Проте, документальне підтвердження наведеної у поясненні інформації Замовником не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
27.04.2023 15:49 - 12.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2023 15:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
12.04.2023 10:38. Пояснення з приводу рішення про моніторинг Автор: Державна аудиторська служба України Запит про надання пояснень Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-05-003200-a, яка проведена Заболотцівською сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. Також, згідно пункту 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: інформацію про право підписання договору про закупівлю; достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону та вимог тендерної документації Замовника (пункту 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням стандартів маркування згідно з діючими ТУ, ДСТУ і ГОСТами. - Обґрунтування розміру бюджетного призначення: з врахуванням кошторисних призначень згідно рішення Заболотцівської сільської ради №1086 від 13.12.2022 від «Про місцевий бюджет Заболотцівської сільської ради на 2023 рік». - ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо (М'ясо яловичини І сорту, м'ясо свинини без кості, філе куряче охолоджене, печінка куряча, печінка яловичини, куряча грудинка) Кількість: М’ясо яловичини I сорт-901кг М’ясо свинини без кості-540кг Філе куряче-1445кг Печінка куряча-45кг Печінка яловичини-45кг Куряча грудинка-9кг Обгрунтування очікуваної вартості: очікувана вартість-530 000грн визначена на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 з врахуванням проведеного моніторингу цін на ринку по предмету закупівлі та комерційних пропозицій трьох постачальників. 2. https://zabolotcivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-abo-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-10-24-47-30-09/ 3. СВІДОЦТВО ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦЮ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Поронюк Богдан Юрійович Ідентифікаційний номер фізчної особи-платника податків та інших обов’язкових платежів-2189819676 Дата проведення державної реєстрації-04.05.2005 Номер запису про включення відомостей про фізичну особу-підприємця до СДР-2 415 000 0000 004688 СВІДОЦТВО платника єдиного податку Витяг №31987 Код ЄДРПОУ 2189819676 3 група платників,без реєстрації ПДВ ФОП Поронюк Б.Ю повідомляє,що його вид діяльності не передбачає отримання ліцензії згідно ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності
Дата публікації звіту:
07.06.2023 12:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Відсутній механізм
- corruptionFailureDocuments: Відсутній механізм
Опис:
Договір розірвано, у звзку х неможливістю усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно з висновками про результати моніторингу Західного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Дата публікації:
21.12.2023 15:08
Запити/Пояснення
Номер:
9c4e900429f948058a5c25cd91b64772
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.04.2023 10:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-05-003200-a, яка проведена Заболотцівською сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Також, згідно пункту 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: інформацію про право підписання договору про закупівлю; достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону та вимог тендерної документації Замовника (пункту 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
2470c93d129e40a0800c4e761e2f32a2
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.04.2023 15:09
Опис:
12.04.2023 10:38.
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Автор: Державна аудиторська служба України
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-05-003200-a, яка проведена Заболотцівською сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. Також, згідно пункту 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: інформацію про право підписання договору про закупівлю; достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону та вимог тендерної документації Замовника (пункту 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням стандартів маркування згідно з діючими ТУ, ДСТУ і ГОСТами. - Обґрунтування розміру бюджетного призначення: з врахуванням кошторисних призначень згідно рішення Заболотцівської сільської ради №1086 від 13.12.2022 від «Про місцевий бюджет Заболотцівської сільської ради на 2023 рік». - ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо (М'ясо яловичини І сорту, м'ясо свинини без кості, філе куряче охолоджене, печінка куряча, печінка яловичини, куряча грудинка)
Кількість:
М’ясо яловичини I сорт-901кг
М’ясо свинини без кості-540кг
Філе куряче-1445кг
Печінка куряча-45кг
Печінка яловичини-45кг
Куряча грудинка-9кг
Обгрунтування очікуваної вартості: очікувана вартість-530 000грн визначена на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 з врахуванням проведеного моніторингу цін на ринку по предмету закупівлі та комерційних пропозицій трьох постачальників.
2. https://zabolotcivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-abo-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-10-24-47-30-09/
3. СВІДОЦТВО ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦЮ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Поронюк Богдан Юрійович
Ідентифікаційний номер фізчної особи-платника податків та інших обов’язкових платежів-2189819676
Дата проведення державної реєстрації-04.05.2005 Номер запису про включення відомостей про фізичну особу-підприємця до СДР-2 415 000 0000 004688
СВІДОЦТВО платника єдиного податку
Витяг №31987
Код ЄДРПОУ 2189819676
3 група платників,без реєстрації ПДВ
ФОП Поронюк Б.Ю повідомляє,що його вид діяльності не передбачає отримання ліцензії згідно ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності