-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021-2015: 15110000-2 М'ясо (ЛОТ 1 - Свинина пісна, яловичина; ЛОТ 2 - Філе куряче)
Завершена
363 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 716.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 716.00 UAH
Номер:
39f1eeeff18c47298cf500d485e9ba5d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-07-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2023 00:00
Період моніторингу:
07.02.2023 16:15 - 01.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.02.2023 № 7-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 07 лютого 2023 року № 7-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-01-05-002333-a від 05.01.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу № 1082, наказу № 680.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 1495 встановлені порушення вимог пунктів 38 та 41 Постанови № 1178 із змінами, вимог частини другої статті 17 та пункту сімнадцятого частини другої статті 22 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, виконання Постанови № 710, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 14 Наказу 1082, Наказу № 680, пунктів 38 та 41 Постанови № 1178 із змінами, вимог частини другої статті 17 та пункту сімнадцятого частини другої статті 22 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1495), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Чернівецька спеціальна школа № 4» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-05-001212-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 04.01.2023 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця «Музика Наталія Ярославівна» по лотах №№ 1,2 (далі – ФОП «Музика Н.Я.»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника по лотах №№ 1,2 від 16.01.2023; повідомлення про намір укласти договір по лотах №№ 1,2 від 16.01.2023; договір від 23.01.2023 № 3 по лотах № 1,2; договір від 23.01.2023 № 3 по Лоту №1; договір від 23.01.2023 №3-1 по Лоту № 2; внесення змін до договору по лотах №№ 1,2 від 25.01.2023; пояснення Замовника з документами, надані 13.02.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Замовник під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначив код товару по лотах №№ 1,2 щодо свинини пісної, яловичини та філе курячого, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушив вимоги пункту 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 1082).
Також, Замовник на порушення вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ № 680), під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, додатки тендерної документації не оприлюднив до електронної системи закупівель окремими файлами.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 1495 встановлено, що тендерна документація Замовником складена з порушенням вимог Постанови № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 1495, які набрали чинності з 03.01.2023 включно, зокрема:
- у пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовник зазначив не всі випадки, за яких відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, а саме:
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону, чим порушив вимоги пункту 41 Постанови № 1178.
Також у пункті 3 розділу 5 тендерної документації зазначено випадки, за яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі із посиланням на норми статей Закону (частина 15 статті 29), в той час, коли такі підстави відхилення під час застосування відкритих торгів з особливостями передбачені Постановою № 1178 із змінами (пункт 39 цих особливостей), чим порушив вимоги пункту 41 Постанови № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 1495 (пункт 9).
Крім того, у тендерній документації Замовником не враховані вимоги щодо обґрунтування аномально низької ціни під час застосування відкритих торгів з особливостями, які передбачені пунктом 38 Постанови № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 1495.
Також, у тендерній документації Замовником не зазначено підстави про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини другої статті 17 Закону.
На порушення вимог пункту сімнадцятого частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив електронну адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Крім того, Додаток 3 (Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам) тендерної документації не містить переліку документів, які має надати переможець процедури закупівлі.
У ході моніторингу Замовнику 08.02.2023 оприлюднено в електронній системі закупівель запит про надання пояснень з приводу встановлених порушень.
У відповідь Замовник оприлюднив пояснення, в яких зазначив, що під час унесення інформації в оголошення про проведення процедури закупівлі зазначено загальний код товару ДК 021-2015:15110000-2 - М’ясо за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тендерну документацію складено відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», із змінами, внесеними Постановою № 1495. Примірна тендерна документація, затверджена наказом Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 не є обов’язковою для застосування Замовниками, проте на її основі можна сформувати власну тендерну документацію, враховуючи особливості своєї закупівлі, тому додатки 1-3 до тендерної документації висвітлені в самій тендерній документації (крім додатку 4 «Проект договору»).
Проте, слід зазначити, що Наказ № 1082 передбачає, що під час внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, зазначати в окремих електронних полях код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Крім того, у тендерній документації на відкриті торги з особливостями Замовником відображені не всі зміни, внесені Постановою № 1495.
Також, слід зазначити, що Міністерство економіки України (Уповноважений орган) є центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. До основних функцій Уповноваженого органу відповідно до статті 9 Закону є розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель. Одним із таких нормативно-правових актів є наказ від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», відповідно до якого Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Примірна тендерна документація містить: обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі «1» зазначається нумерація, у графі «2» – перелік складових тендерної документації, у графі «3» – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Період усунення порушень:
21.02.2023 15:17 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2023 15:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноважена особа Комунального закладу «Чернівецька спеціальна школа №4» з метою виконання зобов’язань по усуненню виявлених порушень законодавства у сфері закупівель викладених у висновку ID моніторингу: UA-M-2023-02-07-000051 закупівлі за предметом «ДК 021-2015: 15110000-2 М'ясо (ЛОТ 1 - Свинина пісна, яловичина; ЛОТ 2 - Філе куряче)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-002333-a), повідомляє, що не має можливості усунути виявлені порушення, оскільки дана процедура закупівлі завершена та укладений договір на постачання продуктів для дітей з особливими освітніми потребами, які перебувають в закладі кругло добово та здійснюється п’яти разове харчування учнів школи, проте вжиті наступні заходи з метою недопущення встановлених порушень в подальшому:
- наказом по школі затверджено план заходів з метою недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 14 Наказу 1082, Наказу № 680, пунктів 38 та 41 Постанови № 1178 із змінами, вимог частини другої статті 17 та пункту сімнадцятого частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедур закупівель при складанні тендерної документації.
- посилиться увага та постійно здійснюватиметься контроль за змінами в законодавстві у сфері закупівель, щоб якісно готувати тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
- запланована участь у тематичних вебінарах, проходження навчання для підвищення кваліфікації уповноваженої особи замовника.
Дата публікації звіту:
27.02.2023 14:09
Запити/Пояснення
Номер:
4893f9842fa847c3ab6aa92152fa49be
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2023 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021-2015: 15110000-2 М'ясо (ЛОТ 1 - Свинина пісна, яловичина; ЛОТ 2 - Філе куряче)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-002333-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин Вами не дотримано вимог пункту 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», а саме: під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено коду товару щодо свинина пісна, яловичина; філе куряче, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
4. З яких причин Вами тендерну документацію складено з порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023 (включно)?
5. Чому Вами не дотримано вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, зокрема, додатки тендерної документації не оприлюднено до електронної системи закупівель окремими файлами?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f39f5e696beb41adb1c17f933a779656
Назва:
Пояснення на звернення Держаудитслужбі в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021-2015: 15110000-2 М'ясо (ЛОТ 1 - Свинина пісна, яловичина; ЛОТ 2 - Філе куряче)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-002333-a)
Дата опублікування:
13.02.2023 14:02
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Начальнику управління
Павлу ПЕРЕПІЧЦІ
Беручи до уваги результати моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021-2015: 15110000-2 М'ясо (ЛОТ 1 - Свинина пісна, яловичина; ЛОТ 2 - Філе куряче)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-002333-a), згідно наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, ID моніторингу: UA-M-2023-02-07-000051 Комунальний заклад «Чернівецька спеціальна школа №4» (надалі Замовник) повідомляє наступне:
При здійсненні процедур закупівель на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, Замовник керується нормами законодавства у сфері публічних закупівель також положеннями інших нормативно-правових актів.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості описане на сторінці 2 (другій) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, щодо проведення процедури відкритих торгів на 2023 рік (з особливостями) предмет закупівлі: ДК 021-2015: 15110000-2 М'ясо (ЛОТ 1 - Свинина пісна, яловичина; ЛОТ 2 - Філе куряче), що опубліковано в електронній системі закупівель, а саме:
«Обгрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення:
Розрахунок очікуваної вартості здійснений з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Зокрема, здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціну товару, який є предметом закупівлі, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань; дані офіційних статистичних видань, у т. ч. інформація, яка розміщена на веб-сайті Державної служби статистики України (https://ukrstat.gov.ua) про середні споживчі ціни на товари по Чернівецькій області; а також за результатом вивчення ринку постачання товару, який є предметом закупівлі, за допомогою проведення попередніх ринкових консультацій (отримання комерційних пропозицій від постачальників)».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі описані в ДОДАТКУ 1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, щодо проведення процедури відкритих торгів на 2023 рік (з особливостями) предмет закупівлі: ДК 021-2015: 15110000-2 М'ясо (ЛОТ 1 - Свинина пісна, яловичина; ЛОТ 2 - Філе куряче), що опубліковано в електронній системі закупівель.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби даного виду товару, враховуючи норми харчування, кількість учнів, які відвідують заклад, середні ціни на даний товар та очікувані бюджетні асигнування на 2023р.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту Комунального закладу «Чернівецька спеціальна школа №4» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://internat4.cv.ua/
3. Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Оскільки предмет закупівлі містить в собі декілька номенклатурних позицій, що об’єднуються за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника в один предмет закупівлі, під час унесення інформації в оголошення про проведення процедури закупівлі зазначено загальний код товару ДК 021-2015: 15110000-2 М'ясо.
4. Тендерну документацію складено відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023 (включно), в ТЕНДЕРНІЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, щодо проведення процедури відкритих торгів на 2023 рік (з особливостями) предмет закупівлі: ДК 021-2015: 15110000-2 М'ясо (ЛОТ 1 - Свинина пісна, яловичина; ЛОТ 2 - Філе куряче), що опубліковано в електронній системі закупівель, в Розділі 4. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» пункті 2 «Дата та час розкриття тендерної пропозиції» зазначено, зокрема, що: «Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону», в Розділі 5. «Оцінка тендерної пропозиції» та в інших розділах ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ до даної закупівлі враховані зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495.
5. Примірна тендерна документація, наказ Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», не є обов’язковою для застосування Замовниками, про те на її основі можна сформувати власну тендерну документацію, враховуючи особливості своєї закупівлі, тому додатки 1-3 до тендерної документації висвітлені в самій тендерній документації (крім додатку 4 «Проект договору»).
Комунальний заклад «Чернівецька спеціальна школа №4» доводить до Вашого відома, що обов’язково врахує зауваження Західного офісу Держаудитслужби в подальшій роботі.
Уповноважена особа Замовника Анастасія ФРОЛОВА