• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Назва та код товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 09132000-3 Бензин (Бензин А95); 09134200-9 Дизельне паливо)

Закупівля здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) та з урахуванням особливостей, затвердженими постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (з урахуванням змін що вносяться до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 30 грудня 2022 року №1495). Закупівля здійснюється на 2023 рік. Примітки: - при поданні пропозиції враховуйте, що якщо відкриті торги з особливостями оголошені 3 січня 2023 року або пізніше, то в закупівлі не буде аукціону і у вас не буде можливості знизитися в аукціоні, адже відкриті торги з особливостями тимчасово не передбачають тепер проведення аукціону; - подавайте пропозицію з такою ціною, яка на вашу думку дасть вам можливість виграти; - намагайтесь подавати пропозиції завчасно та не відкладайте подання пропозиції на останній момент; - завантажуйте всі необхідні документи, що вимагаються тендерною документацією на етапі подання пропозиції, а не розраховуйте на 24 години на виправлення помилок, адже на подання пропозиції у вас є мінімум 7 днів, а виправляти помилки можна всього протягом 24 годин, протягом яких можуть також бути проблеми зі світлом/зв’язком.

Завершена

3 896 313.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 481.56 UAH
Номер: 04566be824f84979ab7d9dd62f7f0ae6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-27-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.04.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 27.04.2023 17:03 - 19.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.04.2023 № 36-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 27.04.2023 №36-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2023-01-05-001794-a від 05.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 9 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рівненського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.01.2023 №2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.01.2023 №7, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ»), повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2023 року, договір про закупівлю від 25.01.2023 за №45, додаткові угоди до договору від 09.01.2023 №1, від 06.04.2023 за №2 пояснення Замовника від 02.05.2023 отримане через електронну систему закупівель. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. У пункті 6 розділу V тендерної документації Замовник зазначив випадки, за яких відхиляє тендерну пропозицію учасника/переможця торгів із посиланням на норми статей Закону (зокрема, частина 14, абзац другий частини 15 статті 29, частина 2 статті 28 Закону), в той час, коли такі підстави відхилення під час застосування відкритих торгів з особливостями передбачені Особливостями № 1178 із змінами (пункт 39, абзац п’ятий пункту 38, абзац другий пункту 36 Особливостей), чим порушив вимоги пункту 41 Особливостей № 1178 із змінами, внесеними пунктом 9 змін, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Період усунення порушень: 09.05.2023 09:53 - 24.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2023 09:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення Надання інформації про усунення порушень . За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-M-2023-04-27-000034, по тендеру UA-2023-01-05-001794-a Управлінням Західного офісом Держаудитслужби в Тернопільській області 09.05.2023 в електронній системі закупівель опубліковано висновок. Період моніторингу: З 27-04-2023 по 18-05-2023. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У пункті 6 розділу V тендерної документації Замовник зазначив випадки, за яких відхиляє тендерну пропозицію учасника/переможця торгів із посиланням на норми статей Закону (зокрема, частина 14, абзац другий частини 15 статті 29, частина 2 статті 28 Закону), в той час, коли такі підстави відхилення під час застосування відкритих торгів з особливостями передбачені Особливостями № 1178 (зі змінами) (пункт 39, абзац п’ятий пункту 38, абзац другий пункту 36 Особливостей), чим порушив вимоги пункту 41 Особливостей № 1178 із змінами, внесеними пунктом 9 змін, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Визнаю, що було допущено помилку, зазначивши випадки, за яких відхиляє тендерну пропозицію учасника/переможця торгів із посиланням на норми статей Закону (зокрема, частина 14, абзац другий частини 15 статті 29, частина 2 статті 28 Закону), в той час, коли такі підстави відхилення під час застосування відкритих торгів з особливостями передбачені Особливостями № 1178 (зі змінами) (пункт 39, абзац п’ятий пункту 38, абзац другий пункту 36 Особливостей). Хоча тендерна документація розроблялася відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (стаття 22 Закону), з урахуванням особливостей, затвердженими постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами, що вносяться до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 30 грудня 2022 року №1495). З огляду на відсутність механізму усунення встановленого порушення Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення такого порушення у подальшому при складанні тендерної документації, та суворо дотримуватися законодавства України. Повідомляємо, що з уповноваженою особою була проведена роз`яснювальна робота щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм законодавства у своїй подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 15.05.2023 14:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 15.05.2023 16:10

Запити/Пояснення