-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з організації прийому платежів за надання послуг з постачання теплової енергії та абонентське обслуговування за допомогою банківських та інших установ та Укрпошти, що мають право здійснювати прийом платежів)
Завершена
4 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
Номер:
a5b48934875b43c6bbe773e08c48aadb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-24-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2023 00:00
Період моніторингу:
24.04.2023 17:20 - 16.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 №22-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 24.04.2023 №22-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-01-05-000344-a 05.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023).
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 03.01.2023), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 03.01.2023, (далі – Особливості (в редакції від 03.01.2023), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Дніпровська теплоелектроцентраль» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.01.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.01.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФО-КОМ» (далі – ТОВ «ІНФО-КОМ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.01.2023 № 16, повідомлення про намір укласти договір від 13.01.2023, договір від 19.01.2023 № 17/23, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.04.2023 року.
Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html) Акціонерне товариство «Дніпровська теплоелектроцентраль» є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Згідно з пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Однак, Замовник не розмістив на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Крім того, моніторингом установлено, що Замовник у пункті 3.1 додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених, зокрема, пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, а саме: інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі.
При цьому, переможець процедури закупівлі ТОВ «ІНФО-КОМ» не надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, стосовно службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, а саме стосовно директора Савченко Ю.О.
Однак, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ІНФО-КОМ» через те, що він не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, та уклав з ним договір від 19.01.2023 № 17/23.
Період усунення порушень:
12.05.2023 10:44 - 27.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2023 10:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про оприлюднення через електронну систему закупівель аргументованих заперечень до висновку
Дата публікації звіту:
16.05.2023 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
d472743650144774af8aa03d84a330bb
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.04.2023 09:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з організації прийому платежів за надання послуг з постачання теплової енергії та абонентське обслуговування за допомогою банківських та інших установ та Укрпошти, що мають право здійснювати прийом платежів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-000344-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
24b50c10c3e14546b1ad01decf9e1e8f
Назва:
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник уважно вивчив запит у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі UA-M-2023-04-24-000032.
Дата опублікування:
25.04.2023 11:31
Опис:
АТ «ДНІПРОВСЬКА ТЕЦ» включено до переліку критичної інфрастуктури та є Замовником в окремій сфері господарювання. Під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі", Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, нормативно-правових актів, прийнятих на їх виконання та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизованний електронний майданчик оприлюднює закупівлі у порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом та Постановою. При цьому, положення статті 10 Закону не містять, як вимог щодо публікації Замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться Замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону та Постанови. Також слід зауважити, що АТ «ДНІПРОВСЬКА ТЕЦ» проводить дану закупівлю за власні кошти (це підтверджується зазначенням джерела фінансування у річному плані закупівель), отже положення п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», не застосовуються до нашого підприємства. Уповноважена особа діяла в порядку та в спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі» складеною і опублікованою тендерною документацією.
При плануванні закупівлі, визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось з урахуванням вимог нормативних документів, статистичних даних минулих років та обумовлена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі № 275 від 18.02.2020 року затвердженої Мінекономіки.
Номер:
1e7a07e7c9534a91946909476c797937
Назва:
Про оприлюднення через електронну систему закупівель аргументованих заперечень до висновку.
Дата опублікування:
16.05.2023 11:20
Опис:
Про розгляд висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, про оприлюднення через електронну систему закупівель аргументованих заперечень до висновку