-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій в Броварському ліцеї №4 ім. С.І.Олійника за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
кейтерингові послуги на 2023 рік
Завершена
6 733 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 666.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 666.50 UAH
Номер:
d8f015e54d664e3b9e47e7ab8b339872
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-22-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 11:33 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2023 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-01-05-000250-a 05.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту дев’ятнадцятого частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» установлено порушення вимог пункту 40 та абзацу третього пункту 38 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, стану виконання рішення колегії АМКУ, як органу оскарження, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Броварського ліцею № 4 ім. С.І. Олійника Броварської міської ради Броварського району Київської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 05 січня 2023 року прот. 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (далі – ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1»), повідомлення про вимогу усунення невідповідностей до 03.02.2023, рішення колегії АМКУ від 31.01.23 №1080-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.02.2023 № 13, повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2023, договір від 10.02.2023 № 15, додаткова угода від 10.02.2023 № 1 до договору, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 27.02.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами здійсненого моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника не містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту дев’ятнадцятого частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник 16.01.2023 розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.01.2023 № 5). При цьому невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Замовник не виявив.
Однак виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією здійснено скаржником-учасником ТОВ «ПОНТЕМ.УА» (номер скарги: UA-2023- 01-05-000250-a.a1), зокрема наданий проект договору не заповнений (в повному обсязі), а саме - не заповнена вступна частина договору та не зазначено ID закупівлі, що передбачено у вступній частині договору (преамбулі), чим порушено вимогу пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, (у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений та підписаний проєкт договору про закупівлю (Додаток № 4 до ТД)).
За результатами розгляду скарги ТОВ «ПОНТЕМ.УА» колегією АМКУ її задоволено та встановлено порушення (рішення колегії АМКУ від 31.01.2023 № 1080) пункту 40 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону в частині не виявлення Замовником вказаних вище невідповідностей.
Рішенням від 31.01.2023 № 1080 колегія АМКУ зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» переможцем процедури закупівлі за номером UA-2023-01-05-000250-a, яке Замовник виконав 02.02.2023 року. При цьому, колегія АМКУ своїм рішенням від 31.01.2023 № 1080 не зобов’язувала Замовника до вчинення ним дій, зокрема виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують виконання вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, які фактично були виявлені скаржником ТОВ «ПОНТЕМ.УА» та їх виправлення.
Однак Замовник без наявності на те підстав в порушення пункту 40 Особливостей (яким визначено розміщення повідомлення про усунення не відповідності якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією) розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (підтвердження виконання вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації), встановлених скаржником-учасником ТОВ «ПОНТЕМ.УА» відповідно до його скарги за номером UA-2023-01-05-000250-a.a1, прийнятої до розгляду колегією АМКУ 23.01.2023). ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» на виконання зазначеної вимоги усунув зазначену в скарзі ТОВ «ПОНТЕМ.УА» та підтверджену органом оскарження невідповідність шляхом розміщення в електронній системі закупівель виправленого (заповненого) проекту договору.
В той же час Замовником вдруге визнано ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» переможцем торгів та уклав з ним Договір.
Відповідно до вимог абзацу третього пункту 38 Особливостей у разі відхилення замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції відповідно до цих особливостей замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цими особливостями.
Отже, на порушення вимог пункту 40 та абзацу третього пункту 38 Особливостей Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, які ним не встановлено, та не розглянув після виконання рішення колегії АМКУ від 31.01.2023 № 1080 наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки визначені цими особливостями.
Період усунення порушень:
17.03.2023 17:23 - 01.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
17.03.2023 17:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Ліцей здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень Закону, шляхом припинення зобов’язань за договором від 10.02.2023 №15 та розірвання договору відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, враховуючі розділ VIII вищезазначеного договору, та здійснюватиме заходи на недопущення у подальшому виявлених порушень вимог пункту дев’ятнадцятого частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону.
Дата публікації звіту:
23.03.2023 11:38
Запити/Пояснення
Номер:
eeafc38a7e7942a68c00e02f0b9884b4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.02.2023 11:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій в Броварському ліцеї №4 ім. С.І.Олійника за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-000250-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cf5cf47d252f411aa9423d1f4c3de2a4
Назва:
Надання пояснень (інформації та документів)
Дата опублікування:
27.02.2023 16:41
Опис:
Поний текст пояснень знаходяться у вкладенні - Пояснення. pdf(майданчик Public bid не має функціоналу для коректного відображення таблиць
Броварський ліцей №4 ім.С.І.Олійника Броварської міської ради Броварського району Київської області надає пояснення на запит ДАСУ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій в Броварському ліцеї №4 ім. С.І.Олійника за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-000250-a) , ідентифікатор моніторингу:UA-M-2023-02-22-000020
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1266 від 16.12.2020 року.
Найменування замовника: БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМ. С.І. ОЛІЙНИКА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Ідентифікаційний код замовника в ЄДР: 22208557
Місцезнаходження замовника: 07400, Україна, Київська область, місто Бровари, ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ МОСКАЛЕНКА, будинок 3-А
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мегеря Марина Володимирівна, 0459467172, gymnazium@ukr.net
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1 - 4 класів та учнів пільгових категорій в Броварському ліцеї №4 ім. С.І.Олійника за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Вид закупівлі: ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2023-01-05-000250-a
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів, знаходяться за посиланням
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-05-000250-a
Враховувалися норми
- постанова Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- вимоги наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.11.2020 № 2347 «Про затвердження Методичних настанов щодо розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках в закладах освіти»;
- Порядок надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (зі змінами);
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами);
- Закон України «Про дитяче харчування»;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами).
Також при складанні технічних, якісних характеристик та розміру бюджетного призначення щодо предмета закупівлі було враховано ПРОГРАМУ «Організація харчування в комунальних закладах освіти Броварської міської територіальної громади»
на 2021-2023 роки.
https://docs.google.com/document/d/1taiO79ojF2YOr0WjV4ECSOnT8Vzvf4Kz/edit?usp=sharing&ouid=108256514589268642434&rtpof=true&sd=true
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2023 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 733 300,00 грн без ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Вартість харчування було визначено на основі рішення ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Про встановлення розміру вартості харчування у комунальних закладах загальної середньої освіти Броварської міської територіальної громади на 2023 рік від 17.01.2023 № 25
https://drive.google.com/drive/folders/1iT0aS8m_HSMKmuE9BKOF6f2z0wXFy2Zw
Також відповідно до наказу Управління освіти і науки Броварської міської ради Броварського району Київської області від 20.01.2023 № 15 встановлено вартість харчування.(у документі Пояснення.pdf, майданчик Public bid не має функціоналу для коректного відображення таблиць).
При підписанні договору ціни та загальну вартість було відрегульовано в бік зменшення відповідно до вищезгаданих РІШЕННЯ та НАКАЗУ додатковою угодою №1.
Також очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Метод, який застосовується для розрахунку відповідно до методики – метод порівняння ринкових цін. Це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Таким чином, розрахунок очікуваної вартості товарів, визначається як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару. Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на відповідні види товару при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Відповідні документи викладено в додатках до пояснень. (вкладення).
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На власному сайті Броварського ліцею №4 ім С.І Олійника в розділі прозорість викладена вся необхідна інформація за статтею 30 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 року http://gymnasium.netschool.net.ua/index/doc/0-114
Зокрема інформація щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1266 від 16.12.2020 року на 2022-2023 рік розміщено за адресою
http://gymnasium.netschool.net.ua/index/22_23_1/0-65