ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178. Відповідно до п. 36 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Відповідно до п. 35 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Завершена
23 500 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 117 500.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:30.06.2023 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:03.07.2023 16:16 - 25.07.2023 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2023-01-04-005296-a 04.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: «19» липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.01.2023 (Протокол №1/4/23), тендерну пропозицію Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району», реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.01.2023, протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури від 18.01.2023 (Протокол №2/4/23), повідомлення про намір укласти договір від 18.01.2023, договір від 24.01.2023 № З/Т/23 на суму 20 477 644,38 гривень з ПДВ, пояснення (інформацію та документи) Замовника отримані 10.07.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:20.07.2023 17:27 - 26.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:20.07.2023 17:27
Запити/Пояснення
74855
Номер:d71d34b291ea49128d182091acad6cd6
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:06.07.2023 10:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:12.07.2023 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 h.o.rodiushkin@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з механізованого прибирання вулиць (код ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-04-005296-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2.Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
75043
Номер:0f6dceb2c8554a74af9fa08ec150986b
Назва:ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:10.07.2023 15:18
Автор:Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:на запит Державної аудиторської служби України від 06.07.2023 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)
(оголошення № UA-2023-01-04-005296-a)
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) рекомендовано, з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації, та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою належного утримання території на яких здійснює свої повноваження Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради Замовником враховувались, зокрема: Закон України «Про благоустрій населених пунктів»; Закон України «Про забезпечення санітарно-епідеміологічного благоустрою населення»; Наказ міністерства з питань житлово-комунального господарства від 07.07.2008 року № 213 «Про затвердження методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів»; Наказ міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 року №54 «Про затвердження технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів»; «Правила благоустрою м. Львова»; інших діючих нормативних документів.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення механізованого прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради, як Замовник, з урахуванням потреб минулих років. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі використовувались ціни попередньо укладеного договору за результатами проведеної процедури закупівлі з урахуванням індексу інфляції, очікувана вартість зазначена з урахуванням заокруглення. Слід зазначити, що даний метод визначено п. 2 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Бюджетні призначення визначено враховуючи ухвалу Львівської міської ради від 06.12.2022 №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік».
Додатково повідомляємо, у Шевченківської районної адміністрації, як виконавчого органу Львівської міської ради, відсутній власний веб-сайт, відтак з метою виконання підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), районною адміністрацією оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Львівської міської ради.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/23949.