-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо (код ДК 021:2015 15110000-2) – м’ясо яловичина без кістки 1 ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), м’ясо яловичина без кістки вищого ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), кури охолоджені (у вакуумній упаковці), філе куряче охолоджене (у вакуумній упаковці), печінка ялова (у вакуумній упаковці)
Завершена
5 670 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 56 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 56 700.00 UAH
Номер:
b8532314fbdd4670b1eaa78736355837
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-26-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.04.2023 00:00
Період моніторингу:
26.04.2023 16:18 - 18.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2023 № 30-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.04.2023 № 30-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-01-04-005076-a 04.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення Наказу № 710.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Головний медичний центр Міністерства внутрішніх справ України» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.01.2023, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця «Шапран Юрій Іванович» (далі – ФОП Шапран Ю.І.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.01.2023 № 11, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.01.2023, договір поставки від 24.01.2023 № 24 на суму 5 330 000,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Шапран Ю.І., додаткова угода від 10.03.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані 02.05.2023 та 11.05.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710).
Період усунення порушень:
18.05.2023 15:43 - 02.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2023 15:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок Східного офісу держаудит служби в електронній системі у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі товару: М’ясо (код ДК 021:2015 15110000-2) – м’ясо яловичина без кістки 1 ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), м’ясо яловичина без кістки вищого ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), кури охолоджені (у вакуумній упаковці), філе куряче охолоджене (у вакуумній упаковці), печінка ялова (у вакуумній упаковці) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-04-005076-a) щодо установлення невідповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме: перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в тендерній документації, не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710.
Уповноваженою особою здійснено дії щодо виправлення наведеної вище невідповідності та приведено у відповідність до Наказу №710 перелік формальних помилок.
В подальшій роботі замовник буде використовувати оновлену тендерну документацію з метою уникнення подібних порушень.
Додаток: Витяг з оновленої тендерної документації Замовника – 2 (два) аркуші.
Дата публікації звіту:
22.05.2023 15:04
Запити/Пояснення
Номер:
e40c5d452b204fa2aa69c77cbb93769d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.04.2023 10:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «М’ясо (код ДК 021:2015 15110000-2) – м’ясо яловичина без кістки 1 ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), м’ясо яловичина без кістки вищого ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), кури охолоджені (у вакуумній упаковці), філе куряче охолоджене (у вакуумній упаковці), печінка ялова (у вакуумній упаковці)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-04-005076-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5dd5aedbb9b5449cb17f3622ecf0696a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.05.2023 18:50
Опис:
У відповідь на запит Східного офісу держаудит служби в електронній системі у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі товару: М’ясо (код ДК 021:2015 15110000-2) – м’ясо яловичина без кістки 1 ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), м’ясо яловичина без кістки вищого ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), кури охолоджені (у вакуумній упаковці), філе куряче охолоджене (у вакуумній упаковці), печінка ялова (у вакуумній упаковці) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-04-005076-a) повідомляємо наступне.
Розмір бюджетного призначення: відповідно до розрахунку до кошторису ДУ «ГМЦ МВС України» на 2023 рік по КЕКВ 2230. Потреба у товарі на рік розрахована виходячи з показників кількості пацієнтів за рік, часу середньої тривалості перебування їх на стаціонарному лікуванні та норми харчування розрахованої на одну особу на добу згідно Постанови КМУ від 29 березня 2002 р. № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу підрозділів Державної фіскальної служби, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» (Норма №5). (Сканкопії «Розрахунок потреби в коштах на 2023-2025 роки КЕКВ 2230 «Продукти харчування», «Розрахунок норми харчування на 2023-2025 роки в лікувальних закладах Міністерства внутрішніх справ України (на одну особу на добу» - додаються.)
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було складено на підставі потреби у товарі на 2023 рік сформована начальником матеріального забезпечення установи, що викладена у доповідній записці від 19.12.2022 (додається сканкопія), з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на товар, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет). Уповноваженою особою замовника було направлено запити цінових пропозицій потенційним постачальникам товару (запити направлялися виключно електронною поштою) та отримано дві комерційні пропозиції, які є доповненням до інтернет моніторингу ринкових цін.( комерційні пропозиції додаються).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), та діючим державним стандартам. На підтвердження відповідності якості та безпечності предмету закупівлі учасник надає документи згідно вимог Додатку 4 Тендерної документації (розміщено в електронній системі).
Інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://cg.mvs.gov.ua (https://cg.mvs.gov.ua/test).
Додатки: сканкопії на 6 аркушах.
Номер:
8f175b7aed5c4353b95320881ff118f2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.05.2023 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «М’ясо (код ДК 021:2015 15110000-2) – м’ясо яловичина без кістки 1 ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), м’ясо яловичина без кістки вищого ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), кури охолоджені (у вакуумній упаковці), філе куряче охолоджене (у вакуумній упаковці), печінка ялова (у вакуумній упаковці)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-04-005076-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами не оприлюднений в окремому документі перелік змін, що внесено до тендерної документації 04.01.2023, чим порушено вимоги пункту 51 Особливостей.
Відповідно до пункту 51 Особливостей, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
16348c79b12f484296afd928065fd26a
Назва:
Пояснення до запиту
Дата опублікування:
11.05.2023 16:12
Опис:
У відповідь на запит Східного офісу держаудит служби в електронній системі у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі товару: М’ясо (код ДК 021:2015 15110000-2) – м’ясо яловичина без кістки 1 ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), м’ясо яловичина без кістки вищого ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), кури охолоджені (у вакуумній упаковці), філе куряче охолоджене (у вакуумній упаковці), печінка ялова (у вакуумній упаковці) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-04-005076-a) повідомляємо наступне.
Під час внесення інформації в процедурі відкритих торгів з особливостями в електронній системі (майданчику) заповнюються відповідні електронні поля та додаються документи шляхом підвантаження документів на майданчик на етапі оголошення процедури. На цьому етапі оголошення процедури (до підписання КЕП) функціонал майданчика дозволяє змінювати (виправляти) інформацію. Тобто, фактично процедура закупівлі ще не оголошена (процедура вважається оголошеною після накладення КЕП) і є можливість змінити інформацію, однак функціонал майданчика влаштовано так, що зміни, якщо вони внесені до оголошення закупівлі, відображаються в електронній системі так само, як і зміни, що внесені після оголошення закупівлі та підписання КЕП.
Разом з тим, у разі внесення змін до оголошення процедури в електронній системі (до підписання КЕП), на майданчику відобразиться лише один електронний підпис КЕП, яким підписана оголошена процедура в цілому, з відображенням змін (виправлення помилок, завантаження документів). Цей факт підтверджується відображеним часом зміни електронних документів в електронній системі – 16:46 04.01.2023 та часом накладення електронного підпису – 16:57 04.01.2023.
У разі внесення змін відповідно до пункту 51 Особливостей, змінені електронні документи відображалися теж з датою та часом внесених змін, а також в такому випадку відображається повторне накладення КЕП з датою та часом, при цьому така дія не скасовує накладення попереднього КЕП і відображається в «перекресленому» вигляді з датою та часом застосування.
В процедурі закупівлі: М’ясо (код ДК 021:2015 15110000-2) – м’ясо яловичина без кістки 1 ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), м’ясо яловичина без кістки вищого ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), кури охолоджені (у вакуумній упаковці), філе куряче охолоджене (у вакуумній упаковці), печінка ялова (у вакуумній упаковці) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-04-005076-a) уповноваженою особою було виявлено технічну помилку в тендерній документації та здійснено заміну ще до оголошення процедури в електронній системі та підписання КЕП. Однак, зважаючи на функціонал майданчика щодо відображення змін та перебої в роботі майданчика у зв’язку терористичними атаками російської федерації, було складено внутрішній Протокол №1/1 від 04.01.2023 про виявлення технічної помилки та її виправлення (сканкопія додається).
Зважаючи на вище викладене, так як виправлення технічної помилки відбулося до оголошення процедури в електронній системі та накладення КЕП, пункт 51 Особливостей не застосовувася.
Додатки: сканкопії на 1 аркушах.