• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо (код ДК 021:2015 15110000-2) – м’ясо яловичина без кістки 1 ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), м’ясо яловичина без кістки вищого ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), кури охолоджені (у вакуумній упаковці), філе куряче охолоджене (у вакуумній упаковці), печінка ялова (у вакуумній упаковці)

Завершена

5 670 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 56 700.00 UAH
Номер: b8532314fbdd4670b1eaa78736355837
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-26-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.04.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 26.04.2023 16:18 - 18.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.04.2023 № 30-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 26.04.2023 № 30-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-04-005076-a 04.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 053-62-63, mitkovailona98@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення Наказу № 710. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Головний медичний центр Міністерства внутрішніх справ України» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.01.2023, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця «Шапран Юрій Іванович» (далі – ФОП Шапран Ю.І.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.01.2023 № 11, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.01.2023, договір поставки від 24.01.2023 № 24 на суму 5 330 000,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Шапран Ю.І., додаткова угода від 10.03.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані 02.05.2023 та 11.05.2023 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710).
Період усунення порушень: 18.05.2023 15:43 - 02.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2023 15:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок Східного офісу держаудит служби в електронній системі у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі товару: М’ясо (код ДК 021:2015 15110000-2) – м’ясо яловичина без кістки 1 ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), м’ясо яловичина без кістки вищого ґатунку охолоджене (у вакуумній упаковці), кури охолоджені (у вакуумній упаковці), філе куряче охолоджене (у вакуумній упаковці), печінка ялова (у вакуумній упаковці) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-04-005076-a) щодо установлення невідповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме: перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в тендерній документації, не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Уповноваженою особою здійснено дії щодо виправлення наведеної вище невідповідності та приведено у відповідність до Наказу №710 перелік формальних помилок. В подальшій роботі замовник буде використовувати оновлену тендерну документацію з метою уникнення подібних порушень. Додаток: Витяг з оновленої тендерної документації Замовника – 2 (два) аркуші.
Дата публікації звіту: 22.05.2023 15:04

Запити/Пояснення