-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Масло солодко-вершкове вагове 72,5% жирності
Завершена
405 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 050.00 UAH
Номер:
e0fba3d551ea42af9b3ac514463d8f9b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-24-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2023 00:00
Період моніторингу:
24.04.2023 16:22 - 16.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 № 35-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.04.2023 №
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2023-01-04-004150-a від 04.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Гнатьо Н.І., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо відхилення пропозиції ТзОВ «Івано-Франківський міськмолокозавод», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 24.01.2023 за №18 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 4 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Теребовлянського психоневрологічного будинку-інтернату (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.01.2023 №1, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю (далі- ТзОВ «Івано-Франківський міськмолокозавод») та фізичної особи-підприємця Гнатьо Наталії Іллівни (далі – ФОП Гнатьо Н.І.),протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.01.2023 №5, від 16.01.2023 №7, повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2023, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 24.01.2023 за №18, пояснення Замовника ( з документальним підтвердженням) від 25.04.2023 та від 03.05.2023 отримані через електронну систему закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
У пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовник зазначив випадки, за яких відхиляє тендерну пропозицію учасника/переможця торгів із посиланням на норми статей Закону (зокрема, частина 14, абзац другий частини 15 статті 29, частина 2 статті 28 Закону), в той час, коли такі підстави відхилення під час застосування відкритих торгів з особливостями передбачені Особливостями № 1178 із змінами (пункт 39, абзац п’ятий пункту 38, абзац другий пункту 36 Особливостей), чим порушив вимоги пункту 41 Особливостей № 1178 із змінами, внесеними пунктом 9 змін, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
В додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, щодо надання :
- копії рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів;
- посвідчення про якість та декларацію виробника, протокол випробувань та експертний висновок, що підтверджує якість товару та його відповідність санітарно-гігієнічним нормам (копія документу, завіреного печаткою (за наявністю) та підписом керівника/уповноваженої особи). Документ повинен містити копії чи посилання на протоколи випробувань чи сертифікати, або іншу інформацію, що надається компетентною юридичною особою, що підтверджують відповідність вимогам діючого на момент подання тендерної пропозиції та/або поставки ДСТУ.
Згідно ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове» - масло вершкове зберігається та транспортується при температурі нижче 10 °С.
Згідно декларації виробника ТзОВ «Радивилівмолоко» від 06.01.2023 за № 111, поданої в складі пропозиції ФОП Гнатьо Н.І. масло солодко-вершкове вагове 72,5% жирності повинно зберігатися при температурі -18°С.
Поряд з цим, ФОП Гнатьо Н.І. у складі пропозиції подано рішення про державну реєстрацію потужності від 06.06.2017 №197 згідно якого, управлінням Держпродспоживслужби в Теребовлянському районі розглянувши заяву ПП Гнатьо Н.І. прийнято рішення здійснити державну реєстрацію потужності, яка розташована за адресою: 48177, Тернопільська область, Теребовлянський район, с.Плебанівка, вул.Зелена,30 85 та присвоїти потужності особистий реєстраційний номер г-UІА-19-14-492. Видом діяльності, що планується здійснювати із використання вказаної потужності вважати транспортування харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °С і залишатися придатним до споживання людиною, інший вид діяльності-транспортування.
Отже, рішенням про державну реєстрацію потужності, що видане ФОП Гнатьо Н.І., не передбачено здійснювати підприємницьку діяльність з продуктами температурний режим зберігання яких нижче 10 °С та нижче 18°С.
Підсумовуючи вищевикладене, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Гнатьо Н.І., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
04.05.2023 10:48 - 19.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.05.2023 10:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язань покладених на Теребовлянський психоневрологічний будинок-інтернат в наслідок проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області вжито заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжито заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 24.01.2023 №18 шляхом укладення додаткової угоди .
Дата публікації звіту:
05.05.2023 15:14
Запити/Пояснення
Номер:
fe0e420247f74123b0f888a813954dec
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.04.2023 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Масло солодко-вершкове вагове 72,5% жирності» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-04-004150-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7382226200104d35a9d7322126663e8f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.05.2023 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Масло солодко-вершкове вагове 72,5% жирності» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-04-004150-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
В додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, щодо надання :
- копії рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів;
- посвідчення про якість та декларацію виробника , протокол випробувань та експертний висновок, що підтверджує якість товару та його відповідність санітарно-гігієнічним нормам (копія документу, завіреного печаткою (за наявністю) та підписом керівника/уповноваженої особи). Документ повинен містити копії чи посилання на протоколи випробувань чи сертифікати, або іншу інформацію, що надається компетентною юридичною особою, що підтверджують відповідність вимогам діючого на момент подання тендерної пропозиції та/або поставки ДСТУ.
Згідно ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове» - масло вершкове зберігається та транспортується при температурі нижче 10 °С.
Згідно декларації виробника ТзОВ «Радивилівмолоко» від 06.01.2023 за № 111, поданої в складі пропозиції ФОП Гнатьо Н.І. масло солодко-вершкове вагове 72,5% жирності повинно зберігатися при температурі -18°С.
Поряд з цим, ФОП Гнатьо Н.І. у складі пропозиції подано рішення про державну реєстрацію потужності від 06.06.2017 №197 згідно якого, управлінням Держпродспоживслужби в Теребовлянському районі розглянувши заяву ПП Гнатьо Н.І. прийнято рішення здійснити державну реєстрацію потужності, яка розташована за адресою: 48177, Тернопільська область, Теребовлянський район, с.Плебанівка, вул.Зелена,30 85 та присвоїти потужності особистий реєстраційний номер г-UІА-19-14-492. Видом діяльності, що планується здійснювати із використання вказаної потужності вважати транспортування харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °С і залишатися придатним до споживання людиною, інший вид діяльності-транспортування.
Отже, рішенням про державну реєстрацію потужності, що видане ФОП Гнатьо Н.І., не передбачено здійснювати підприємницьку діяльність з продуктами температурний режим зберігання яких нижче 10 °С та нижче 18°С.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Гнатьо Н.І., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.