• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Буряк молодий, морква молода, капуста, капуста молода, цибуля молода, кабачки, огірки ранні, помідори ранні, часник, яблука, лимони

Завершена

524 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 620.75 UAH
Номер: 48d4ae79601746fa8ebafc7622c720fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-07-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.03.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.03.2023 17:52 - 29.03.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.03.2023 № 66 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 07.03.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.03.2023 № 66 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2023-01-04-003174-a 04.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Законодавства встановлено порушення вимог пункту 41 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178 , розгляду тендерної пропозиції ФОП Харін Олександр Григорович, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 03.01.202 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Хорошевського геріатричного пансіонату, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 04.01.2023 року № 02/23, тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Харін Олександр Григорович (далі – учасник – переможець) , реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол Замовника від 16.01.2023 № 10/23в про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2023 року, договір про закупівлю від 04.01.2023 року № 15/23-Т. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення вимог пунктів 41 Постанови № 1178. Моніторингом установлено, тендерна документація містить вимоги, що суперечать вимогам Постанови №1178, а саме: абзацами 2, 5 та 6 підпункту 1 пункту 1 частини 4 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації неправомірно визначено підстави відхилення тендерних пропозицій, зокрема, що замовник відхиляє тендерну пропозицію коли учасник процедури: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону. Однак, абзацами 2, 5 та 6 підпункту 1пункту 41 Постанови № 1178 передбачено трактування відхилення замовником тендерної пропозиції коли учасник : зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 особливостей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Моніторингом установлено, що відповідно до умов підпункту г) пункту 1 частини 5 Розділу «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї» для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї пропозиції надає інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми - Додаток № 7. Так, учасником – переможцем у складі тендерної пропозиції надано Довідку про потужності не за встановленою формою, яка не містить даних про площу приміщень, як це визначено в колонці 4 Додатку 7 до тендерної документації. Таким чином, відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону . Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Харін Олександр Григорович як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір від 04.01.2023 року № 15/23-Т.
Період усунення порушень: 23.03.2023 09:15 - 07.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 23.03.2023 09:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель КУ «Хорошевський геріатричний пансіонат» повідомляє, що за результатом моніторингу уповноважену особу ЗУБ Миколу притягнуто до відповідальності відповідно до статті 147 Кодексу законів про працю України та оголошено догану (Наказ №58-к від 29.03.2023р.) Крім того КУ «Хорошевський геріатричний пансіонат» планує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та направити уповноважену особу прослухати курс, лекцію, вебінар з питань публічних закупівель для уникнення допущення порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 29.03.2023 16:33

Запити/Пояснення