-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Філе куряче, стегно куряче, м’ясо свинини
Завершена
286 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 431.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 431.75 UAH
Номер:
d6168887aa6e47a69282c35492611287
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-31-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2023 00:00
Період моніторингу:
31.01.2023 20:43 - 22.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2022
№ 6-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.01.2023 №6-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
18. UA-2023-01-04-003130-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 8 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пунктів 28 та 35 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Лавринюк Наталія Миколаївна установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, дотримання вимог постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 30.01.2023 № 12, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Дубрівської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.01.2023 № 152, тендерна пропозиція переможця фізичної особи-підприємця Лавринюк Наталії Миколаївни (далі - ФОП Лавринюк Наталія Миколаївна), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2023 № 159, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2023, договір про закупівлю від 30.01.2023 № 12, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 03.02.2023.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пунктам 28 та 35 Особливостей № 1178 в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме:
- в пункті 1 розділу 5 тендерної документації Замовником зазначено вимоги щодо застосування електронного аукціону, що суперечить вимогам пункту 35 Особливостей № 1178;
- в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, що визначені в пункті 41 Особливостей № 1178, в редакції, яка втратила чинність.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, відповідно до підпункту 7 пункту 10.4 розділу 10 проєкту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Проте, моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей № 1178 проєкт договору (Додаток № 3 до тендерної документації) не містить самого порядку змін його умов, зокрема, у випадках, встановлених підпунктом 7 пункту 19 Особливостей № 1178.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Лавринюк Наталія Миколаївна вимогам законодавства та умовам тендерної документації.
Так, моніторингом встановлено, що в порушення вимог підпункту 5.2.3.11 пункту 2 розділу 5 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Лавринюк Наталія Миколаївна не надано листа або довідки довільної форми щодо врахування та дотримання норм законодавства, а саме: Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII, постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, тендерна пропозиція, зокрема, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Лавринюк Наталія Миколаївна як таку, що не відповідала умовам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей № 1178 встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
13.02.2023 16:55 - 28.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2023 16:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 30.01.2023 № 12, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Договір розірвано.
Дата публікації звіту:
16.02.2023 09:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Замовником порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
Дата публікації:
17.02.2023 10:08
Запити/Пояснення
Номер:
f16b754d18964fe7b3d7901334d539cc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.02.2023 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М’ясо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-04-003130-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Крім того, згідно із ч. 10. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА на відповідність тендерній документації Дубрівської сільської ради з наданням документального підтвердження.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a598acff5a0e4727a3bd65cc505e5e4e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.02.2023 10:34
Опис:
На запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Житомирській області від 01.02.2023 р. щодо підстав яких документів нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу товару за календарний рік (бюджетний період) 2022 року. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/. При цьому основний розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі.(Додаток 1 до пояснення) До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника (село Дубрівка, вул.Адмірала Левченка, 131, 12736 – Дубрівський ліцей №1, село Мокре, вул. Вишнева, 3, 12710 - Мокренська гімназія, село Хижівка, вул. Миру, 1, 12712 - Хижівська гімназія, село Дубрівка, вул. Адмірала Левченка, 133, 12736 - Дубрівський ЗДО, село Мокре, вул. Вишнева, 1, 12710 - Мокренський ЗДО), торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори. Нормативно-правове регулювання. ДСТУ та вимоги Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів.
Щодо п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Крім того, згідно із ч. 10. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА на відповідність тендерній документації Дубрівської сільської ради з наданням документального підтвердження.
Факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА на відповідність тендерній документації Дубрівської сільської ради Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-04-003130-a не виявлено.