-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Рибні консерви та пресерви
Завершена
542 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 714.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 714.00 UAH
Номер:
eb5f3222163446dd9c53a165568796db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-30-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.03.2023 00:00
Період моніторингу:
30.03.2023 16:53 - 21.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.03.2023 № 16-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 30.03.2023 №16-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-04-002447-a від 04.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Руденського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.01.2023 № 4 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Болотнюк Андрій Анатолійович» (далі – ФОП «Болотнюк Андрій Анатолійович»); повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2023; договір про закупівлю послуг від 24.01.2023 № 1/23 на суму 495 150,00; відповідь Замовника від 10.04.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити відомості, зокрема щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Норма частини другої статті 22 Закону є імперативною, а отже обов’язковою для виконання Замовником.
Однак, Замовник у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановив, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.». Також, Замовник у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, учасник повинен надати: « а) копія декларації виробника (посвідчення про якість, або іншого документа, що підтверджує якість продукції) на запропонований товар, завірена печаткою виробника;
б) копію договору про закупівлю даної продукції у виробника або дистриб’юторського договору, якщо постачальник не є безпосереднім виробником продукції .».
Аналізом оприлюдненої тендерної пропозиції учасника ФОП «Болотнюк Андрій Анатолійович» установлено, що надано файл «декларація виробника оселедця.pdf», в якому не можливо визначити чи дійсно дана декларація завірена печаткою виробника даного товару.
Також в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Болотнюк Андрій Анатолійович» наявні дистриб’юторські договори щодо поставки товару, а саме:
- Договір купівлі-продажу № 40079849 від 09.01.2023 з Рівненська філія ТОВ «Експансія»;
- Договір поставки № Г 3009/2022 від 30.09.2022 з ФОП Гусейнова К.О.;
- Договір поставки № А2810/2021 від 28.10.2021 з ТОВ «АЛГ-ГРУП».
Однак, у вище вказаних договорах не зазначено, що закупівля здійснюється товару, який є предметом закупівлі, а саме: рибні консерви та пресерви.
Таким чином, в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП «Болотнюк Андрій Анатолійович», як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, визначив його переможцем та укладено з ним договір.
Період усунення порушень:
20.04.2023 16:29 - 05.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2023 16:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Підчас проведення моніторингу процедури закупівлі ДАСУ виявлено порушення у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області , щоб усунути виявлені порушень, було принято рішення розірвання договору по закупівлі UA-2023-01-04-002447-a від 16.01.2023року Разом з постачальником дійшли згоди розірвати договір №1/23від 24.01.2023 на підставі додаткової угоди №2 від 24.04.2023 року (Додаткову угода додається і протокольне рішення уповноваженої особи)
Дата публікації звіту:
24.04.2023 09:52
Запити/Пояснення
Номер:
f09bac55b5b6498fb5d3d7fee1d38e61
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.04.2023 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі рибних консерв та пресерви(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-04-002447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
098636ab2db34146ac0a5339e015fa9a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.04.2023 15:03
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснень щодо закупівлі ДК 021:2015 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви (UA-2023-01-04-002447-a) та документальне підтвердження завантажено у розділ "Пов'язані документи"