-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молоко
Завершена
600 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 003.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 003.00 UAH
Номер:
a8edc94a224447979dfef6c7cf0ebf30
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-12-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.04.2023 00:00
Період моніторингу:
12.04.2023 11:24 - 04.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.04.2023 № 32-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 12.04.2023 № 32-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6.UA-2023-01-04-001765-a від 04.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 23.01.2023 за №9 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Борщівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.01.2023 за №5, пропозицію фізичної особи-підприємця Аветісян Вартана Григоровича (далі – ФОП Аветісян В.Г.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.01.2023, повідомлення про намір укласти договір від 13.01.2023, договір закупівлі від 23.01.2023 за №9, пояснення (із долученими документами) Замовника від 13.04.2023 та 27.04.2023, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення пункту 44 Постанови №1178 Замовником зазначено вимогу щодо подачі переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г. умовам тендерної документації виявлено наступне.
Згідно додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник має надати у складі пропозиції документи, що підтверджують реєстрацію експлуатаційного дозволу для операторів ринку або державну реєстрацію потужності, яка відповідає даній процедурі закупівлі.
Також, у вищезазначеному додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам (ГОСТ, ТУ) ДСТУ з підтвердженням строків придатності для кожної окремої партії товарів.
Згідно ДСТУ 2661:2010 «Молоко коров’яче питне (пастеризоване нежирне)». Загальні технічні умови», перевозять усіма видами транспорту в критих транспортних засобах або авторефрижераторах згідно з чинними правилами перевезення вантажів, що швидко псуються. Транспортні засоби, що перевозять молоко питне, повинні бути чисті та продезінфіковані. Молоко пастеризоване та пряжене зберігають за температури (4 ± 2) °С.
ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції (файл «Реєстрація потужності оригінал.pdf») подано рішення про державну реєстрацію потужності від 06.02.2017 №19-02-350/46 згідно якого, управлінням Держпродспоживслужби в Борщівському районі прийнято рішення здійснити державну реєстрацію потужності фізичної особи підприємця Аветісян Вартана Григоровича, яка розташована за адресою: 48720, Тернопільська обл., смт. Скала-Подільська, вул. Грушевського, буд. 85 та присвоєно потужності особистий реєстраційний номер г-UА-19-02-350. При цьому, зазначено види діяльності, що планується здійснювати із використання вказаної потужності: транспортування, зберігання та реалізація харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °С і залишатися придатним до споживання людиною; роздрібна торгівля харчовими продуктами, що не відповідає умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що додатком 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації Замовником, окрім іншого, встановлено вимогу до учасника щодо надання разом із копією аналогічного договору на підтвердження його повного виконання листа-відгука (завіреного підписом Замовника) з інформацією про належне виконання цього договору, у тому числі стосовно якості та строків.
ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції подано копію аналогічного договору від 21.02.2022 за №31 на суму 261 666, 00 грн, укладеного із Відділом освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Скала-Подільської селищної ради.
Проте, на вищезазначену вимогу додатку 1 до тендерної документації, ФОП Аветісян В.Г. у своїй пропозиції надав позитивний лист-відгук від 09.01.2023 за №10 про аналогічний договір від 26.09.2022 №99, копія якого не була подана у складі пропозиції.
Таким чином, у складі пропозиції ФОП Аветісян В.Г. подано лист-відгук від 09.01.2023 за №10, який не підтверджує повне належне виконання, у тому числі стосовно якості та строків, наданого у пропозиції аналогічного договору від 21.02.2022 за №31 на суму 261 666, 00 грн, укладеного із Відділом освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Скала-Подільської селищної ради.
Отже, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Аветісян В.Г., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
28.04.2023 11:09 - 13.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.04.2023 11:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про моніторинг оприлюдненого Державною аудиторською службою України Західний офіс від 28.04.2023 року, вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, з метою виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення усунути виявлені порушення у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товару від 23.01.2023 за №9 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України
Дата публікації звіту:
03.05.2023 16:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
04.05.2023 10:16
Запити/Пояснення
Номер:
8200b60c821d44e1a904bd0b1ff14eff
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.04.2023 14:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Молоко» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-04-001765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cd4607ef049d49908acce0c30885bdf2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.04.2023 14:41
Опис:
На запит від 12 квітня 2023року «Про надання пояснення» в межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Молоко» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-04-001765-a) повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар , що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме на сайті Борщівської міської ради hh://www.borschivrada.gov.ua.
Промоніторивши ринок та проаналізувавши технічні, якісні та цінові пропозиції, які є у вільному доступі –і були сформовані технічні і якісні характеристики та вимоги до предмету закупівлі. Для формування опису предмета закупівлі залучались фахівці Замовника, також використовувались характеристики з попередніх закупівель, які найбільш оптимально характеризують даний предмет закупівлі та відповідають всім рекомендаціям та вимогам.
Номер:
ed97397cba4745c79656825e63389fa9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.04.2023 14:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Молоко» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-04-001765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0cfe28607ec04b09a1fccbb4963f5d5d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.04.2023 14:57
Опис:
На запит від 12 квітня 2023року «Про надання пояснення» в межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Молоко» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-04-001765-a) повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар , що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме на сайті Борщівської міської ради hh://www.borschivrada.gov.ua.
Промоніторивши ринок та проаналізувавши технічні, якісні та цінові пропозиції, які є у вільному доступі –і були сформовані технічні і якісні характеристики та вимоги до предмету закупівлі. Для формування опису предмета закупівлі залучались фахівці Замовника, також використовувались характеристики з попередніх закупівель, які найбільш оптимально характеризують даний предмет закупівлі та відповідають всім рекомендаціям та вимогам.
Номер:
24e3d95d9334425da742bc7dc2c6d171
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.04.2023 12:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Молоко» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-04-001765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом відповідності тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г. умовам тендерної документації виявлено наступне.
Згідно додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник має надати у складі пропозиції документи, що підтверджують реєстрацію експлуатаційного дозволу для операторів ринку або державну реєстрацію потужності, яка відповідає даній процедурі закупівлі.
Також, у вищезазначеному додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам (ГОСТ, ТУ) ДСТУ з підтвердженням строків придатності для кожної окремої партії товарів.
Згідно ДСТУ 2661:2010 «Молоко коров’яче питне (пастеризоване нежирне)». Загальні технічні умови», перевозять усіма видами транспорту в критих транспортних засобах або авторефрижераторах згідно з чинними правилами перевезення вантажів, що швидко псуються. Транспортні засоби, що перевозять молоко питне, повинні бути чисті та продезінфіковані. Молоко пастеризоване та пряжене зберігають за температури (4 ± 2) °С.
ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції (файл «Реєстрація потужності оригінал.pdf») подано рішення про державну реєстрацію потужності від 06.02.2017 №19-02-350/46 згідно якого, управлінням Держпродспоживслужби в Борщівському районі прийнято рішення здійснити державну реєстрацію потужності фізичної особи підприємця Аветісян Вартана Григоровича, яка розташована за адресою: 48720, Тернопільська обл., смт. Скала-Подільська, вул. Грушевського, буд. 85 та присвоєно потужності особистий реєстраційний номер г-UА-19-02-350. При цьому, зазначено види діяльності, що планується здійснювати із використання вказаної потужності: транспортування, зберігання та реалізація харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °С і залишатися придатним до споживання людиною; роздрібна торгівля харчовими продуктами, що не відповідає умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що додатком 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації Замовником, окрім іншого, встановлено вимогу до учасника щодо надання разом із копією аналогічного договору на підтвердження його повного виконання листа-відгука (завіреного підписом Замовника) з інформацією про належне виконання цього договору, у тому числі стосовно якості та строків.
ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції подано копію аналогічного договору від 21.02.2022 за №31 на суму 261 666, 00 грн, укладеного із Відділом освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Скала-Подільської селищної ради.
Проте, на вищезазначену вимогу додатку 1 до тендерної документації, ФОП Аветісян В.Г. у своїй пропозиції надав позитивний лист-відгук від 09.01.2023 за №10 про аналогічний договір від 26.09.2022 №99, копія якого не була подана у складі пропозиції.
Таким чином, у складі пропозиції ФОП Аветісян В.Г. подано лист-відгук від 09.01.2023 за №10, який не підтверджує повне належне виконання, у тому числі стосовно якості та строків, наданого у пропозиції аналогічного договору від 21.02.2022 за №31 на суму 261 666, 00 грн, укладеного із Відділом освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Скала-Подільської селищної ради.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Аветісян В.Г. як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cca03f89094c42eab884f1fdce804a37
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
27.04.2023 12:39
Опис:
На запит від 25 квітня 2023року «Про надання пояснення» у межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Молоко» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-04-001765-a) повідомляємо, про те що у поданих документах ФОП Аветісян В.Г. вказав, що має власний транспортний засіб, призначений та обладнаний для перевезення продуктів харчування, зокрема, транспортний засіб та/або контейнери, що використовуються для перевезення товару є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист товару від забруднення; дотримано температурний режим для збереження якісних властивостей товару при його перевезенні. Також в документах вказано,що у складських приміщення є холодильне обладнання та морозильні камери для зберігання продуктів. Також, згідно усного пояснення ФОП Аветісян В.Г. перевезення здійснюється в транспортному засобі з наявним холодильним обладнанням. Тому всі якісні характеристики даного товару збережені та доставлені в навчальні заклади з дотриманням температурного режиму та строками придатності.