• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Молоко

Завершена

600 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 003.00 UAH
Номер: a8edc94a224447979dfef6c7cf0ebf30
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-12-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.04.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 12.04.2023 11:24 - 04.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.04.2023 № 32-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 12.04.2023 № 32-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6.UA-2023-01-04-001765-a від 04.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 23.01.2023 за №9 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Борщівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.01.2023 за №5, пропозицію фізичної особи-підприємця Аветісян Вартана Григоровича (далі – ФОП Аветісян В.Г.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.01.2023, повідомлення про намір укласти договір від 13.01.2023, договір закупівлі від 23.01.2023 за №9, пояснення (із долученими документами) Замовника від 13.04.2023 та 27.04.2023, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення пункту 44 Постанови №1178 Замовником зазначено вимогу щодо подачі переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону. Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г. умовам тендерної документації виявлено наступне. Згідно додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник має надати у складі пропозиції документи, що підтверджують реєстрацію експлуатаційного дозволу для операторів ринку або державну реєстрацію потужності, яка відповідає даній процедурі закупівлі. Також, у вищезазначеному додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам (ГОСТ, ТУ) ДСТУ з підтвердженням строків придатності для кожної окремої партії товарів. Згідно ДСТУ 2661:2010 «Молоко коров’яче питне (пастеризоване нежирне)». Загальні технічні умови», перевозять усіма видами транспорту в критих транспортних засобах або авторефрижераторах згідно з чинними правилами перевезення вантажів, що швидко псуються. Транспортні засоби, що перевозять молоко питне, повинні бути чисті та продезінфіковані. Молоко пастеризоване та пряжене зберігають за температури (4 ± 2) °С. ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції (файл «Реєстрація потужності оригінал.pdf») подано рішення про державну реєстрацію потужності від 06.02.2017 №19-02-350/46 згідно якого, управлінням Держпродспоживслужби в Борщівському районі прийнято рішення здійснити державну реєстрацію потужності фізичної особи підприємця Аветісян Вартана Григоровича, яка розташована за адресою: 48720, Тернопільська обл., смт. Скала-Подільська, вул. Грушевського, буд. 85 та присвоєно потужності особистий реєстраційний номер г-UА-19-02-350. При цьому, зазначено види діяльності, що планується здійснювати із використання вказаної потужності: транспортування, зберігання та реалізація харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °С і залишатися придатним до споживання людиною; роздрібна торгівля харчовими продуктами, що не відповідає умовам тендерної документації. Слід зазначити, що додатком 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації Замовником, окрім іншого, встановлено вимогу до учасника щодо надання разом із копією аналогічного договору на підтвердження його повного виконання листа-відгука (завіреного підписом Замовника) з інформацією про належне виконання цього договору, у тому числі стосовно якості та строків. ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції подано копію аналогічного договору від 21.02.2022 за №31 на суму 261 666, 00 грн, укладеного із Відділом освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Скала-Подільської селищної ради. Проте, на вищезазначену вимогу додатку 1 до тендерної документації, ФОП Аветісян В.Г. у своїй пропозиції надав позитивний лист-відгук від 09.01.2023 за №10 про аналогічний договір від 26.09.2022 №99, копія якого не була подана у складі пропозиції. Таким чином, у складі пропозиції ФОП Аветісян В.Г. подано лист-відгук від 09.01.2023 за №10, який не підтверджує повне належне виконання, у тому числі стосовно якості та строків, наданого у пропозиції аналогічного договору від 21.02.2022 за №31 на суму 261 666, 00 грн, укладеного із Відділом освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Скала-Подільської селищної ради. Отже, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Аветісян В.Г., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 28.04.2023 11:09 - 13.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.04.2023 11:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про моніторинг оприлюдненого Державною аудиторською службою України Західний офіс від 28.04.2023 року, вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, з метою виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення усунути виявлені порушення у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товару від 23.01.2023 за №9 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України
Дата публікації звіту: 03.05.2023 16:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 04.05.2023 10:16

Запити/Пояснення