-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021-2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа перлова, крупа пшенична, крупа гречана, крупа манна, крупа ячнева, пшоно, вівсяні пластівці (геркулес)), крупа кукурудзяна, булгур, борошно пшеничне вищого ґатунку, рис оброблений довгозернистий(обрушений)
Завершена
3 226 818.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 135.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 135.00 UAH
Номер:
c4f2baf5c0ed4fc0a20e237d9f56a6ec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-27-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.04.2023 00:00
Період моніторингу:
27.04.2023 17:05 - 19.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.04.2023 № 36-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 27.04.2023 №36-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2023-01-04-001556-a від 04.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення абзацу 3 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «Руол Стандарт», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.01.2023 за №4, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» (далі – ТзОВ «Руол Стандарт»), протокол щодо розгляду тендерної пропозиції від 16.01.2023 за №21, повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2023, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 27.01.2023 за №5, пояснення Замовника від 01.05.2023 та від 10.05.2023 отримані через електронну систему закупівель.
Згідно абзацу 3 пункту 44 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Аналізом тендерної документації встановлено, що у пункті 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 3 до тендерної документації, щодо вимоги визначеної у пункті 3 частини першої статті 17 Закону, а саме службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Замовником зазначено: «Перевіряється безпосередньо замовником у єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, документи від переможця не вимагаються».
Однак згідно листа Національного агентства з питань запобігання корупції від 31.05.2022 № 23-06/12865-22 можливості роботи з Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (далі – Реєстр), які пов’язані з пошуком та переглядом відомостей стосовно осіб, притягнутих до кримінальної, адміністративної та/або дисциплінарної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Отже, в порушення абзацу 3 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не встановлено вимогу щодо подачі переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав, визначених в пункті 3 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
11.05.2023 08:47 - 26.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.05.2023 08:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи висновок Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області складений за результатом моніторингу ID: UA-M-2023-04-27-000038, Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації винесло усне попередження уповноваженій особі за проведення закупівлі «ДК 021-2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа перлова, крупа пшенична, крупа гречана, крупа манна, крупа ячнева, пшоно, вівсяні пластівці (геркулес)), крупа кукурудзяна, булгур, борошно пшеничне вищого ґатунку, рис оброблений довгозернистий (обрушений)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-04-001556-a), про недопущення встановлених порушень у подальшому під час проведення публічних закупівель, та зобов’язало уповноважену особу пройти додаткове навчання у сфері публічних закупівель для уникнення допущення нею порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
17.05.2023 16:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
17.05.2023 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
f1aadd5aa5044da091406fa899f9aa55
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.04.2023 14:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021-2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа перлова, крупа пшенична, крупа гречана, крупа манна, крупа ячнева, пшоно, вівсяні пластівці (геркулес)), крупа кукурудзяна, булгур, борошно пшеничне вищого ґатунку, рис оброблений довгозернистий(обрушений)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-04-001556-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1ce6b6e1ea094d48815ffe3a3da1c029
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2023-04-27-000038
Дата опублікування:
01.05.2023 16:46
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі ДК 021-2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа перлова, крупа пшенична, крупа гречана, крупа манна, крупа ячнева, пшоно, вівсяні пластівці (геркулес)), крупа кукурудзяна, булгур, борошно пшеничне вищого ґатунку, рис оброблений довгозернистий(обрушений) за номером ID: UA-2023-01-04-001556-a та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до ринкових цін у місті Києві, відповідно до потреби та в межах бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики ДК 021-2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа перлова, крупа пшенична, крупа гречана, крупа манна, крупа ячнева, пшоно, вівсяні пластівці (геркулес)), крупа кукурудзяна, булгур, борошно пшеничне вищого ґатунку, рис оброблений довгозернистий(обрушений) сформовано відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними нормативними документами, зокрема, Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами), а також спільних наказів «Про затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 26.02.2013 № 202/165, «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - (https://svyatruo.org.ua/blog/2023/01/24/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-4/).
Номер:
1db7934f95534942a7cf1f7ea2f98941
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.05.2023 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021-2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа перлова, крупа пшенична, крупа гречана, крупа манна, крупа ячнева, пшоно, вівсяні пластівці (геркулес)), крупа кукурудзяна, булгур, борошно пшеничне вищого ґатунку, рис оброблений довгозернистий(обрушений)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-04-001556-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно абзацу 3 пункту 44 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Аналізом тендерної документації встановлено, що у пункті 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 3 до тендерної документації, щодо вимоги визначеної у пункті 3 частини першої статті 17 Закону, а саме службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Замовником зазначено: «Перевіряється безпосередньо замовником у єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, документи від переможця не вимагаються».
Однак згідно листа Національного агентства з питань запобігання корупції від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 можливості роботи з Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (далі – Реєстр), які пов’язані з пошуком та переглядом відомостей стосовно осіб, притягнутих до кримінальної, адміністративної та/або дисциплінарної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Отже, в порушення абзацу 3 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не встановлено вимогу щодо подачі переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав, визначених в пункті 3 частини першої статті 17 Закону.
У зв’язку з вище викладеним, прошу пояснити причину не зазначення у тендерній документації вимоги щодо подачі переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 3 частини першоїстатті 17 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
21609eb720ab48f3a2a4f7d03da8cb5a
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2023-04-27-000038
Дата опублікування:
10.05.2023 11:51
Опис:
Відповідно до запиту органу моніторингу було надано інформацію щодо порушення абзацу 3 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не встановлено вимогу щодо подачі переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав, визначених в пункті 3 частини першої статті 17 Закону. Разом з тим, до дати отримання запиту від органу моніторингу, замовнику не було відомо про таку невідповідність, так як було допущено механічну помилку в пункті 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 3 до тендерної документації.
Також повідомляємо, що відповідно до розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6. «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 Закону» Тендерної документації, визначено:
- Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 Закону:
Для учасників:
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, які визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі. Інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, надається згідно з Додатком № 3 до цієї документації.
Для переможця(ів):
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Переможець процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, завантажив документ
2. Довідка про корупцію фіз.особи.pdf, де зазначена інформація про службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією відповідно до пункт 3 частини 1 статті 17 Закону).
Отже, Замовником встановлено вимогу в пункті 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерній документації відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей №1178, щодо подачі переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав, визначених в пункті 3 частини першої статті 17 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо врахувати технічних характер помилки в пункті 2 Додатку 3 Тендерної документації.