-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування пацієнтів за кодом ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Завершена
4 526 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 630.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 630.00 UAH
Номер:
9157dd12143d4f66a4a27363d7424253
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-24-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2023 00:00
Період моніторингу:
24.04.2023 15:02 - 16.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 № 11-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 24.04.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.04.2023 №11-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-04-001267-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення норм пунктів 28, 35, 44 Особливостей №1178, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
У зв’язку з виявленими порушеннями Закону та Особливостей №1178 з огляду на відсутність механізму їх усунення, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Обласний перинатальний центр» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.01.2023; тендерну пропозицію ТОВ «Рамедас Україна»; вимога про усунення невідповідностей від 16.01.2023; повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2023; договір про закупівлю від 25.01.2023 №05/01/2023.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Особливостей №1197, а саме Замовник, у Додатку №1 до тендерної документації, вимагає від переможця торгів документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,7,8,9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги абзацу третього пункту 44 Особливостей №1178 (в редакції від 03.01.2023).
Також, моніторингом встановлено, що у частині 2 розділу ІV тендерної документації Замовника зазначено, що розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
Проте, відповідно до пункту 35 Особливостей №1178 (в редакції від 03.01.2023) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації порушено норми пунктів 28, 35 Особливостей №1178 (в редакції від 03.01.2023) та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Крім того, моніторингом установлено, що пунктом 4.5 розділу 6 тендерної документації та пунктом 10.4 додатку 3 до тендерної документації передбачено підставу зміни істотних умов договору «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару.».
Вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі закупівлі товарів, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей №1178 (в редакції від 03.01.2023).
Разом з цим, предмет закупівлі є послуги (код ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги), на що вказує тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів.
Таким чином, наявність у тендерній документації вищезазначеного випадку зміни істотних умов договору про закупівлю не відповідає абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації, яка не передбачена законодавством.
Період усунення порушень:
27.04.2023 17:39 - 12.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2023 17:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідні заходи щодо не допущення такої ситуації в майбутньому виконані. До уповноваженої особи було застосовано дисциплінарне стягнення у вигляді попередження.
Дата публікації звіту:
05.05.2023 11:53