- 
                    Відкриті торги з особливостями
 - 
                        Однолотова
 - 
                        КЕП
 
ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір 1%, кефір 2,5%, сметана 20%)
ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір 1%, кефір 2,5%, сметана 20%)
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                213 459.50
                UAH без ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 1 067.30 UAH
        мін. крок: 0.5% або 1 067.30 UAH
                    Номер:
                    055fef8b824b469a8d9853b316bf5c52
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2023-02-27-000043
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    27.02.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    27.02.2023 20:29 - 21.03.2023 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023		
	№ 13-З
			
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ: 
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур  закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління 
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області 	                                                  Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.02.2023 № 13-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2023-01-04-000792-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 18 частини 2 статті 22  Закону, абзацу 1 пункту 28 пункту 35 та абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями  відповідно до вимог Закону та Особливостей, дотримання вимог постанови постанова № 710,  розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Радивилівмолоко», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22  Закону, абзацу 1 пункту 28, пункту 35 та абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями  відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених  постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 (далі - Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Тетерівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.01.2023 № 2, тендерна пропозиція переможця ТОВ «Радивилівмолоко», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «Радивилівмолоко» від 17.01.2023 № 8, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2023, договір про закупівлю від 25.01.2023 № 10, пояснення Замовника від 06.03.2023.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено ряд порушень, а саме: 
- в порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей № 1178, пункт 7 розділу 3 тендерної документації, містить вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або надання інформації у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), при тому, що предметом закупівлі є товари, а не роботи чи послуги;
- в порушення вимог пункту 35 Особливостей № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495), тендерна документація Замовника (пункт 1 розділу 5) містить вимоги щодо застосування електронного аукціону;
- в порушення абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником в пункті 5 розділу 3 та Додатку № 2 до тендерної документації, зобов’язано учасників процедури закупівлі надати в складі пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені в частині першій статті 17 Закону.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    20.03.2023 21:30 - 04.04.2023 01:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    20.03.2023 21:30
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28, пункту 35 та абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    24.03.2023 13:37
                
                        Підтвердження факту усунення порушення
                    Результат:
                    Усунуто
                
                                                        
                Результат по типу порушення:
                
                                                            - corruptionBiddingDocuments: Так
 
                    Опис:
                    Порушення усунуто, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності уповноваженої осіби, якою допущені порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28, пункту 35 та абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме, зняття надбавки у розмірі 10 %.
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    28.03.2023 15:02
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    3fc75d2ac6ec4eb481779d4309f19cf1
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    06.03.2023 09:59
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    10.03.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір 1%, кефір 2,5%, сметана 20%» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-04-000792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    af213cec174b47e3b05143b57b771a14
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення щодо моніторингу закупівлі код  ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір 1%, кефір 2,5%, сметана 20%),  за номером ID: UA-2023-01-04-000792-a.
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    08.03.2023 12:02
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    На Ваш запит в межах своєї компетенції надаю наступні пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір 1%, кефір 2,5%, сметана 20%),  за номером ID: UA-2023-01-04-000792-a.  Для проведення закупівлі продуктів  було передбачено видатки відповідно до проекту кошторисних призначень на 2023р. Розмір витрат на придбання продуктів харчування розраховувалось відповідно до натуральних добових норм харчування на одного підопічного згідно Постанови КМУ №324 від 13.03.2002р. « Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства праці та соціальної політики ». А орієнтована ціна за 1кг товару була взята з  середніх споживчих цін  на продукти відповідно  до довідки Головного управління Статистики  по Житомирській області.  Якість предмета закупівля згідно технічної специфікації має відповідати чинним стандартам затвердженні Держспоживстандартом України від 2005 та 2007 років. ДСТУ  4417:2005 Кефір  та ДСТУ 4418:2005 Сметана та нашим потребам. Також надаю посилання на сайт: https://tdetdom.ucoz.com/ .
 До пояснення надаються  скан-копії 
 Постанови КМУ №324 від 13.03.2002р,; 
довідка середніх споживчих цін Головного управління Статистики  по Житомирській області;
 ДСТУ  4417:2005 Кефір  та ДСТУ 4418:2005 Сметана;
 скрін -  копії з сайту