• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір 1%, кефір 2,5%, сметана 20%)

ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір 1%, кефір 2,5%, сметана 20%)

Завершена

213 459.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 067.30 UAH
Номер: 055fef8b824b469a8d9853b316bf5c52
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-27-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.02.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 27.02.2023 20:29 - 21.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.02.2023 № 13-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.02.2023 № 13-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 11. UA-2023-01-04-000792-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 пункту 35 та абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, дотримання вимог постанови постанова № 710, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Радивилівмолоко», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28, пункту 35 та абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 (далі - Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Тетерівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.01.2023 № 2, тендерна пропозиція переможця ТОВ «Радивилівмолоко», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «Радивилівмолоко» від 17.01.2023 № 8, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2023, договір про закупівлю від 25.01.2023 № 10, пояснення Замовника від 06.03.2023. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено ряд порушень, а саме: - в порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей № 1178, пункт 7 розділу 3 тендерної документації, містить вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або надання інформації у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), при тому, що предметом закупівлі є товари, а не роботи чи послуги; - в порушення вимог пункту 35 Особливостей № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495), тендерна документація Замовника (пункт 1 розділу 5) містить вимоги щодо застосування електронного аукціону; - в порушення абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником в пункті 5 розділу 3 та Додатку № 2 до тендерної документації, зобов’язано учасників процедури закупівлі надати в складі пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені в частині першій статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 20.03.2023 21:30 - 04.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 20.03.2023 21:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28, пункту 35 та абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178
Дата публікації звіту: 24.03.2023 13:37

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності уповноваженої осіби, якою допущені порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28, пункту 35 та абзацу 5 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме, зняття надбавки у розмірі 10 %.
Дата публікації: 28.03.2023 15:02

Запити/Пояснення