• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Філе та стегно куряче

Торги не відбулися

506 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 531.25 UAH
Номер: 4807fffba0cf4223b82542b99a42ec34
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-23-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 24.01.2023 16:25 - 15.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.01.2023 №10-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 23.01.2023 №10-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6.UA-2023-01-03-005343-a 03.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону, із урахуванням вимог Особливостей - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу "Жмеринський ліцей №3" (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03 січня 2023 року №б/н, із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 січня 2023 року №б/н, тендерну пропозицію ТОВ "М'ясний дім плюс", протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 24 січня 2023 року №6 та пояснення від 25 січня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "М'ясний дім плюс" відсутні документи надання яких передбачено тендерною документацією Замовника, а саме довідка в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ (якщо виробник є платником ПДВ), транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Поряд з цим, установлено, що Замовником у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку №2 тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. При цьому, учасником ТОВ "М'ясний дім плюс", якого визначено переможцем торгів не надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку №2 тендерної документації. Відповідно до абзацу 6 підпункту 2, абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. Однак, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2, абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "М'ясний дім плюс", як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель згідно із, протокольним рішенням Замовника від 24 січня 2023 року №6, тендерну пропозицію учасника ТОВ "М'ясний дім плюс" відхилено.
Період усунення порушень: 27.01.2023 14:25 - 11.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.01.2023 14:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом дискваліфікації учасника процедури закупівлі
Дата публікації звіту: 27.01.2023 15:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 30.01.2023 08:43

Запити/Пояснення