-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Філе та стегно куряче
Торги не відбулися
506 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 531.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 531.25 UAH
Номер:
4807fffba0cf4223b82542b99a42ec34
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-23-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2023 00:00
Період моніторингу:
24.01.2023 16:25 - 15.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2023 №10-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.01.2023 №10-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2023-01-03-005343-a 03.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону, із урахуванням вимог Особливостей - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу "Жмеринський ліцей №3" (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03 січня 2023 року №б/н, із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 січня 2023 року №б/н, тендерну пропозицію ТОВ "М'ясний дім плюс", протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 24 січня 2023 року №6 та пояснення від 25 січня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "М'ясний дім плюс" відсутні документи надання яких передбачено тендерною документацією Замовника, а саме довідка в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ (якщо виробник є платником ПДВ), транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
Поряд з цим, установлено, що Замовником у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку №2 тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
При цьому, учасником ТОВ "М'ясний дім плюс", якого визначено переможцем торгів не надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку №2 тендерної документації.
Відповідно до абзацу 6 підпункту 2, абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Однак, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2, абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "М'ясний дім плюс", як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель згідно із, протокольним рішенням Замовника від 24 січня 2023 року №6, тендерну пропозицію учасника ТОВ "М'ясний дім плюс" відхилено.
Період усунення порушень:
27.01.2023 14:25 - 11.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2023 14:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом дискваліфікації учасника процедури закупівлі
Дата публікації звіту:
27.01.2023 15:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
30.01.2023 08:43
Запити/Пояснення
Номер:
51f744a2570a466ebfd230dbb5dcaef6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2023 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі філе та стегна курячого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-03-005343-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2. Яким чином учасником ТОВ "М'ЯСНИЙ ДІМ ПЛЮС", якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання довідки в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ (якщо виробник є платником ПДВ), транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ "М'ЯСНИЙ ДІМ ПЛЮС" у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додаток 2 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0646d89f6bc14f07981c74d2a8ba61d9
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
25.01.2023 15:43
Опис:
24.01.2023 в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит на отримання пояснення (інформації та документів) стосовно того:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
2) Крім того, запитано надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3) Яким чином учасником ТОВ "М'ЯСНИЙ ДІМ ПЛЮС", якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання довідки в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ (якщо виробник є платником ПДВ), транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
4) Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ "М'ЯСНИЙ ДІМ ПЛЮС" у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додаток 2 тендерної документації)?
Стосовно першого та другого питання Комунальний заклад ««Жмеринський ліцей №3» надає наступні пояснення:
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не була висвітлена на вебсайті, тому що адміністрація Комунального закладу ««Жмеринський ліцей №3» , в тому числі і уповноважена особа, яка займає посаду по штатному розпису заступника директора з адміністративно господарської роботи, не ознайомилися з Постановою № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів». Проте, зобов’язуємося досконало вивчити Постанову № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» та в подальшому не допускати таких помилок. На підтвердження КЗ «Жмеринський ліцей № 3» оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1TVytCacBQ5tluV2VSAYnZ7lMUNWmpdvl?usp=share_link
Стосовно третього питання:
Пунктом 1 Додатку 3 Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» унормовано, що до ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати:
- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;
- витрати на навантаження, розвантаження, зважування, поставку до місця поставки (передачі) товару;
- інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.
На виконання та підтвердження даної вимоги тендерної документації Замовника Учасник ТОВ «М’ЯСНИЙ ДІМ ПЛЮС» надав погоджений та підписаний Додаток 3 Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Так як інформація щодо надання довідки, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ (якщо виробник є платником ПДВ), транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше вимагалась Замовником в довільній формі, Замовник порахував підписання додатку 3 Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в якому зазначена також інформація, передбачена пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації , як підтвердження виконання умови тендерної документації щодо надання довідки в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ (якщо виробник є платником ПДВ), транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
Стосовно четвертого питання:
Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 46 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Так, станом на початок проведення моніторингу Замовник не уклав договір з ТОВ"М'ЯСНИЙ ДІМ ПЛЮС" та, розглянувши тендерну пропозицію переможця ТОВ "М'ЯСНИЙ ДІМ ПЛЮС" , взявши до уваги повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі, Замовник 25.01.2023 дискваліфікував переможця ТОВ "М'ЯСНИЙ ДІМ ПЛЮС" на підставі того, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
На підставі викладеного, Замовник в подальшому буде більш ретельно вивчати Законодавство та в подальшому не буде допускати такі помилки. Просимо взяти це до уваги.
Уповноважена особа: Олег Господарець