-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів), 2 лоти
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації; Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Завершена
41 548 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 31 180.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 31 180.00 UAH
Номер:
bbf41f9f260347428911929062dd5cd2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-24-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2023 00:00
Період моніторингу:
24.04.2023 16:42 - 16.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2023 № 18-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 24.04.2023 № 18-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-03-004689-a від 03.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.01.2023 №5/1 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації затверджені протокольними рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.01.2023 №5/2 та від 10.01.2023 №5/3; тендерну пропозицію Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району» (Лот 1) та Приватного підприємства «ЛЕВ-6»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 19.01.2023 №5/3 та №5/4; повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2023; договір про закупівлю послуг від 30.01.2023 №18 на суму 32 886 000,00 гривень (Лот 1 ) та додаткова угода від 31.01.2023 до договору від 30.01.2023 №18; договір про закупівлю послуг від 01.02.2023 №19 на суму 5 807 965,80 гривень (Лот 2 ); відповідь Замовника від 26.04.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
17.05.2023 16:28 - 23.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2023 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
f446c674268a49deaa0075e98277ceba
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2023 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів), 2 лоти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-03-004689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4d3592aa0341483fa19353c0f53fd6d4
Назва:
про надання обгрунтування відповідно до постанови КМУ від 16.12.2020 №1266
Дата опублікування:
26.04.2023 13:46
Опис:
Державна Аудиторської служби України
Західний офіс Держаудитслужби Управління
Західного офісу Держаудитслужби у Волинській
області Луцьк
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Західним офісом Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області Луцьк моніторингу щодо закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro №UA-2023-01-03-004689-а, повідомляє, що обгрунтування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 щодо закупівлі: Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів), 2 лоти - розміщено 05.01.2023 на офіційному сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/zaliznychna-raiadministratsii.
Обгрунтування Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради для опублікування на веб-сайті Львівської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ
ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ
Предмет закупівлі: Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
(Благоустрій населених пунктів), 2 лоти (№UA-2023-01-03-004689-а).
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення – відповідно до ухвали Львівської міської ради від 06 грудня 2022 року №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік»..
2. Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно: прогнозованих макропоказників на 2022 рік на основі фактичного виконання за 2023 рік, базової ціни та структури вартості обслуговування 1 кв.м. з врахуванням прогнозів щодо зростання заробітної плати.
3. Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетних запитів, що є документом, підготовленим головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
3.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - відповідно до:
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- ухвали Львівської міської ради від 21.04.2011 № 376 «Про Правила благоустрою м. Львова» зі змінами та доповненнями;
- рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.03.2015 № 116 «Про затвердження класифікації територій м. Львова для санітарного прибирання»;
- Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“;
- Інших діючих нормативних документів.
Якість послуг з прибирання територій повинна відповідати вимогам діючого законодавства у частині санітарних вимог. При наданні послуг використовувати спеціалізовану техніку з прибирання. Персонал Виконавця повинен знаходиться на робочому місці у спецодязі.
Для розрахунків рекомендовано застосовувати:
- З ручного, механізованого або комплексного прибирання об’єктів благоустрою – наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“.
- Інші діючі нормативні документи.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
(Благоустрій населених пунктів), 2 лоти (№UA-2023-01-03-004689-а) наведено у додатку 3 до Тендерної документації.
Період надання послуг Очікувана вартість предмета закупівлі, грн.
2023р, 31.12.2023 41 458 000,00
Кошти для проведення закупівлі даних послуг передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд».
Заступник голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ