• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з благоустрою: ручне та механічне прибирання вулиць) на 2023 рік

Завершена

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер: 848636bc83fa4fdbb8fa944b4f599336
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-27-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.04.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 27.04.2023 15:30 - 19.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.04.2023 № 11-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 26.04.2023 № 11-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4.UA-2023-01-03-004443-a 03.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 140-96-88, SmirikaV84@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 та пункту 3 частини 2 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та вимог Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінченнямоніторингу: 09 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Козинської селищної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджнена рішенням Замовника від 03.01.2023 року № 4, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МАЄТОК-2009» (далі – ТОВ «МАЄТОК-2009»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.01.2023, повідомлення про намір укласти договір від 12.01.2023, договір про закупівлю від 23.01.2023 № 5 (далі - Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 01.05.2023 року. За результатом моніторингу відповідності повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про місце поставки товарів, що суперечить вимогам пункту 3 частини 2 статті 21 Закону. Крім того, встановлено, що у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю не міститься інформації про місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг, що суперечить вимогам пункту 3 частини 2 статті 33 Закону. Також, за результатами моніторингу встановлено, що згідно вимогам пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «МАЄТОК-2009» копії вищезазначених договорів на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду за предметом закупівлі не надані, що не відповідає вимогам пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1«Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації та кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону. На вимогу пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технолоій» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації для підтвердження підстави володіння та/або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Всі договори, що стосуються матеріально-технічної бази (МТБ) Учасників, яка приймає участь в процесі надання послуг, мають бути чинними не менш ніж до кінця строку надання послуг, а саме до 31 грудня 2023 року. Проте, під час моніторингу встановлено, що наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «МАЄТОК-2009» договір від 15.04.2020 року № 1504/20, укладений з ТОВ «Грін Віллас» про оренду нерухомого майна площею 200 м.кв. має дію лише до 31 грудня 2020 року, тоді як строк надання послуг до 31 грудня 2023 року, чим порушено вимогу пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технолоій» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. Крім того, встановлено, що на вимогу пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технолоій» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації в зв’язку з особливістю ширини проїжджої частини вулиць селища та сіл Козинської територіальної громади (далі - Козинської ТГ), їх географічних особливостей, для забезпечення якісного виконання робіт з прибирання згідно Додатку 3 Технічні характеристики предмета закупівлі в складі матеріально-технічної бази (МТБ) Учасника мають мати в наявності одного пилососа бензинового з робочою шириною не менше 80 см (або еквівалент). Проте, під час моніторингу встановлено, що згідно наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАЄТОК-2009» довідці від 06.01.2023 року № 02 садовий пилосос MTD 202 має площу захвату лише 60см (на 20 см менше), чим порушено вимогу пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технолоій» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. Також, на вимогу пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технолоій» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації всі договори оренди техніки, яку Учасник планує задіяти для надання послуг згідно з Додатком 3, мають містити пункт в якому цільовим призначенням використання техніки є надання послуг на території Козинської ТГ. Проте, наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «МАЄТОК-2009» договір оренди транспортного засобу спеціального призначення, укладений з фізичною особою підприємцем Боровик Антон Андрійович про оренду екскаватора-навантажувача марка CATERPILLAR 428 E, 2008 року випуску,номер двигуна CRS 54996, заводський CAT 0428 ESCNL03622, реєстраційний номер 06314АІ не містить пункт в якому вказано, що цільовим призначенням використання техніки є надання послуг на території Козинської ТГ та має дію лише до 31 грудня 2022 року, тоді як строк надання послуг до 31 грудня 2023 року, чим порушено вимоги пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технолоій» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Враховуюче вищевикладене, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МАЄТОК-2009», визнав його переможцем та уклав з ним Договір на загальну суму 2 860 000,00 гривень. Крім того, відповідно до пункту 48 Особливостей №1178 відкриті торги автоматично відміняються електроною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція , яка відхилена Замрвником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень: 09.05.2023 17:32 - 24.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2023 17:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2023-01-03-004443-a, уповноважена особа Козинської селищної ради надає аргументовані заперечення до висновку та інофрмацію про причини неможливості усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору, в зв'язку з його виконанням
Дата публікації звіту: 12.05.2023 15:59

Запити/Пояснення