-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
33690000-3 - Лікарські засоби різні Тест-набори для масового скринінгу новонароджених у регіональних лабораторіях (Лот 1 Тест-набір для визначення GALT в зразках крові, висушених на фільтрувальному папері для скринінгу новонароджених на галактоземію / НК 024:2019 60271 Галактоза-1-фосфат уріділтрансферази ІВД, набір, ферментний флуоресцентний аналіз; Тест-набір для визначення біотинідази в зразках крові, висушених на фільтрувальному папері для скринінгу новонароджених на біотинідазну недостатність/ НК 024:2019 52960 Біотинідаза IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз); (Лот №2 Тест-система ПЛР-РЧ для одночасного скринінгу спінальної м’язової атрофії і тяжкого комбінованого імунодефіциту (SCID) в зразках крові новонароджених висушених на фільтрувальному папері з комплектом реагентів для екстракції ДНК / НК 024:2019 59824 - Спінальної-м'язова атрофія (СМА) ІВД, набір реагентів, аналіз нуклеїнових кислот/; Тест-набір для визначення амінокислот, вільного карнітину, ацилкарнітину та інших аналітів методом тандемной мас-спектрометрії в зразках крові, висушених на фільтрувальному папері для скринінгу новонароджених на вроджені метаболічні порушення / НК 024:2019 62019 Числені амінокислоти / метаболіти карнітину ІВД, набір, мас-спектрометричний аналіз / рідинна хроматографія/ ном.поз. (33696500-0 - Лабораторні реактиви;)
Завершена
33 111 905.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 39 614.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 39 614.00 UAH
Номер:
bf5fc980dc5343ed840dbbcfac20a959
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-24-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2023 00:00
Період моніторингу:
24.04.2023 15:03 - 16.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 №11-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 24.04.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.04.2023 №11-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-03-004409-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Біомедінвест» установлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178, внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції по лоту №2, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі за лотом № 1, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором в частині його укладання за лотом №1, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору в частині його укладання за лотом 1 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2023 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178); внесення змін до тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міжобласний центр медичної генетики і пренатальної діагностики імені П.М.Веропотвеляна» Дніпропетровської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.01.2023 зі змінами; тендерні пропозиції ТОВ «Біомедінвест» (лот №1), ТОВ «Логіклабгрупа» (лот №2); повідомлення про намір укласти договір від 12.01.2023 (лот № 1, 2); договори про закупівлю товарів від 20.01.2023 № 20/л1 та від 20.01.2023 № 20/л2; додаткова угода від 06.03.2023 № 1 до договору про закупівлю товарів від 20.01.2023 № 20/л1.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За результатами проведеного моніторингу установлено, що пропозиція учасника ТОВ «Біомедінвест» (по лоту № 1) не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу що на підтвердження відповідності пропозицій технічним вимогам до предмету закупівлі, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку у довільній формі про те, що запропонований учасником товар буде доставлено із врахуванням екологічних вимог та заходів спрямованих на захист довкілля згідно чинного законодавства.
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Біомедінвест» у складі своєї пропозиції по лоту №1 не надав довідку у довільній формі про те, що запропонований учасником товар буде доставлено із врахуванням екологічних вимог та заходів спрямованих на захист довкілля згідно чинного законодавства, чим не дотримано вимоги Додатку №2 до тендерної документації.
Проте, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Біомедінвест», як таку, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, визнав її переможцем та уклав з ним договір від 20.01.2023 № 20/л1 з ціною 3 702 355,15 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
26.04.2023 15:35 - 11.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2023 15:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі п. 10.2. Договору за згодою сторін після моніторингу ДАСУ та виявлення порушення розриваємо договір з ТОВ «Біомедінвест» № 20/л1 від 20.01.2023 року.
Дата публікації звіту:
27.04.2023 14:48