• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

борошно, крупи код ДК 021:2015-15610000 – 7( продукція борошномельно-круп’яної промисловості)

Закупівля здійснюється для закладів, підпорядкованих відділу освіти Підвисоцької сільської ради Голованівського району Кіровоградської області, періодичність поставки товару- один раз на тиждень, з 8.00 год до 16.00 год. дрібними партіями. Всі поставленні товари повинні відповідати вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання

Завершена

240 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.75 UAH
Номер: e594b645ed1c4b98916bf0750f9ad6fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-24-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 24.01.2023 20:35 - 15.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.01.2023 № 7-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 23.01.2023 № 7-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-03-002097-a 03.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 053-62-63, mitkovailona98@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та пункту 48 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Підвисоцької сільської ради Голованівського району Кіровоградської області на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.01.2023 № 6, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Калинович Людмили Олексіївни (далі – ФОП Калинович Л. О.), протокольне рішення уповноваженої особи від 12.01.2022 № 21, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю за Особливостями від 18.01.2023 № 10, укладений між Замовником та ФОП Калинович Л. О. (далі – Договір), пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником при проведенні торгів на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Калинович Л. О. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, Учасником ФОП Калинович Л. О. 09.01.2023 завантажена тендерна пропозиція в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro. Однак, при поданні тендерної пропозиції Учасником ФОП Калинович Л. О. помилково завантажено документи з іншого тендеру, а саме цінова пропозиція та технічні вимоги до предмета закупівлі, які не відносяться до предмета закупівлі «борошно, крупи код ДК 021:2015-15610000–7 (продукція борошномельно-круп’яної промисловості)». Замовником 11.01.2023 оприлюднена вимога про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією. Відповідно до пункту 40 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, учасником надано тендерну пропозицію по іншому предмету закупівлі та усунення невідповідності в інформації призвело до зміни предмета закупівлі. Згідно з пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник на підтвердження кваліфікаційних вимог надає: « - довідка (інформація у довільній формі) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником господарсько-адміністративні санкції, передбачені пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано». У разі застосовування зазначеної санкції Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». - довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, спеціалізованих вантажних транспортних засобів та іншого обладнання, яке необхідне для виконання умов договору. Звертаємо увагу на те, що, згідно із ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України (ЦКУ), договір найму (оренди) або позички транспортного засобу за участі фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню та, згідно із ч. 2 ст. 793 ЦКУ, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Згідно зі ст. 220 ЦКУ, у разі недотримання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Наявність в учасника залученого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується копіями документів, які дають учаснику право користування ним до 31.12.2022 року або пізніше. - довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залученні до виконання договору» . Однак, учасником ФОП Калинович Л. О. в складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують право користування залученим обладнанням та матеріально-технічною базою до 31.11.2022 року або пізніше, а саме – транспортним засобом МЕРСЕДЕС-БЕНЦ СПРІНТЕР 311; довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залученні до виконання договору; довідку (інформацію у довільній формі) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 Господарського кодексу України, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Також, відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»). Крім того, відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Калинович Л. О. відсутні вищезазначені довідки, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Внаслідок встановленого на порушення вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено.
Період усунення порушень: 08.02.2023 16:31 - 23.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2023 16:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов'язань за договором. Уповноважена особа: Дякова Надія.
Дата публікації звіту: 13.02.2023 17:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 16.02.2023 11:47

Запити/Пояснення