-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот №1 - Бензин А-95, Лот №2 - Дизельне паливо
Завершена
746 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 540.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 540.00 UAH
Номер:
07d7c85db1214b9292909a2a5c4c18f0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-06-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.02.2023 00:00
Період моніторингу:
06.02.2023 14:19 - 28.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.02.2022
№ 8-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.02.2023 №8-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2023-01-03-001922-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерну документацію складено з порушенням вимог пунктів 2 та 17 частини 2, та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 Особливостей, абзаців 2, 5 та 6 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, абзацу 5 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції переможця торгів за лотом № 1 - Товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Кард», тендерних пропозицій учасників за лотом № 2 - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Кард», своєчасності укладання договорів про закупівлю за лотами № 1 та № 2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів за лотами № 1 та № 2 умовам тендерних пропозицій переможців за лотами № 1 та № 2, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, пунктів 2 та 17 частини 2, та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 Особливостей, абзаців 2, 5 та 6 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, абзацу 5 пункту 44 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій за лотами № 1 та № 2, своєчасність укладання договорів про закупівлю за лотами № 1 та № 2 та їх оприлюднення, відповідність умов договорів за лотами № 1 та № 2 умовам тендерних пропозицій переможців за лотами № 1 та № 2, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника 03.01.2023 № 2, тендерна пропозиція переможця торгів за лотом № 1 - Товариство з обмеженою відповідальністю «Вест Кард», тендерні пропозиції учасників за лотом № 2 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Вест Кард» (переможець), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 16.01.2023 за № 9, № 10 та № 11, повідомлення про намір укласти договір за лотом № 1 від 16.01.2023 та за лотом № 2 від 16.01.2023, договір про закупівлю за лотом № 1 від 23.01.2023 № 040408-ШКТ169, договір про закупівлю за лотом № 2 від 23.01.2023 № 040408-ШКТ170, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 24.02.2023.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення законодавства у сфері закупівель, а саме:
- на порушення вимог пункту 17 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить відомостей щодо посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками;
- на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», установленому Замовником у пункті 4.1 розділу 3 тендерної документації;
- на порушення вимог абзацу 5 пункту 44 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником у пункті 4 розділу 3 та Додатку 3 до тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частині 1 та частині 2 статті 17 Закону;
- на порушення вимог абзаців 2, 5 та 6 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, у підпункті 3.1 пункту 3 розділу 5 тендерної документації, Замовником встановлені підстави відхилення тендерних пропозицій на умовах не передбачених вищевказаним законодавством, зокрема, встановлені підстави відхилення тендерних пропозицій, які на момент проведення процедури закупівлі втратили чинність.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено, що Замовником, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю від 21.02.2023, не надано копій документів на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість , а також та не надано скрін-копії з веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушено вимоги передбачені частиною 5 статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
27.02.2023 16:22 - 14.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2023 16:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного Державною аудиторською службою України в Житомирській області моніторингу процедури публічної закупівлі «Лот №1 Бензин А-95 та Лот № 2- Дизельне паливо» (ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-03-001922-a) 27 лютого 2023 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати перевірки, якою встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону «Про публічні закупівлі», пунктів 2 та 17 частини 2, та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», абзацу 1 пункту 28 Особливостей, абзаців 2, 5 та 6 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, абзацу 5 пункту 44 Особливостей.
За наслідками проведеного моніторингу 01.03.2023 року у Відділі освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради проведено збори трудового колективу відділу за участю начальника відділу, головного бухгалтера, спеціалістів відділу, на яких розглянуто висновок про результати проведеного моніторингу.
В ході проведення зборів начальник відділу освіти Павлюк С.А., ознайомила присутніх із результатами моніторингу. Уповноваженій особі відділу освіти Ващенко Я.Е. було вказано на допущені недоліки та порушення, проведено роз`яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм законодавства у своїй подальшій роботі. Також зобов’язано направити уповноважену особу на навчання щодо підвищення кваліфікації з проведення публічних закупівель для удосконалення своїх навиків та знань чинного законодавства та недопущення у майбутньому даних порушень.
За наслідками проведено моніторингу з вищевказаної закупівлі начальником Відділу освіти Павлюк С.А. видано наказ №26-ОД від 01.03.2023 року, де вказано на виявлені порушення та зобов’язано уповноважену особу з публічних закупівель: 1) дотримуватись норм чинного законодавства при проведенні закупівель ; 2) підвищити кваліфікацію з питань проведення публічних закупівель; 3) недопущення в подальшому порушень при проведенні публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
02.03.2023 15:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом притягнення до відповідальності уповноваженої особи, якою вчинено порушення.
Дата публікації:
13.03.2023 11:54
Запити/Пояснення
Номер:
69ed36e697fd4278b931a5cdf36b32fe
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
Дата опублікування:
21.02.2023 22:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкриті торги з особливостями проведеної Відділом освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради (далі - Замовник) по предмету «Бензин А-95, Дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-03-001922-a ), відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (з наданням скрін-копії з відповідного веб-сайту).
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6634b4379cf74eee989c168c4a634279
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.02.2023 12:39
Опис:
1. Пояснення щодо документів на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: « Лот №1 Бензин А-95 та Лот № 2- Дизельне паливо» (ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Лот №1 Бензин А-95 та Лот № 2- Дизельне паливо» ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти проводилось виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Технічні та якісні характеристики Товару, що закуповуються, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару. Якість Товару повинна відповідати екологічним нормам, Державним стандартам України, технічним вимогам заводу виробника та вимогам ДСТУ Характеристика відповідності: ДСТУ 7688:2015. Та ДСТУ 7687:2015. Враховуючи вищевказане технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначались відповідно до ДСТУ 7688:2015 та 7687:2015.
2. Пояснення щодо розміру витрат та очікуваної вартості.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі застосовували рекомендації Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/detail/ та https://finance.i.ua/fuel/8/ .
Розмір витрат на дизельне паливо визначено на підставі наявності транспортних засобів у відділі освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради, які здійснюють підвіз учнів до навчальних закладів, всього 4 од. (шкільні автобуси), які використовують дизельне паливо та 1 од.(шкільний автобус) використовує бензин .
Згідно затверджених на автобуси паспортів автобусних маршрутів регулярних перевезень, враховуючи кілометраж пробігу за визначеними маршрутами та встановлених норм на списання паливно-мастильних матеріалів визначено потребу по закупівлі дизельного палива в кількості 11400л., бензину 2000 л.
Враховуючи ціну на дизельне паливо на момент оголошення закупівлі в сумі 56,00 грн за 1 літр очікувана вартість закупівлі склала 638 400,00 гривень, та ціну на бензин 54,00 грн за 1 літр очікувана вартість закупівлі бензину склала 108 000,00 гривень.
Витрати на придбання дизельного палива та бензину по відділу освіти молоді та спорту Брониківської сільської ради затверджено кошторисом на
2023 рік по КФК 0611021 « Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар».
3. Пояснення щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті.
По даному питанню пояснюю, що веб-сайт Відділу освіти молоді та спорту Брониківської сільської ради на момент проведення даних закупівель було заблоковано з технічних несправностей, у зв’язку з цим ми не мали можливість оприлюднювати інформацію на власному веб сайтіhttp://www.bronyky-osvita.online/, але працюємо над вирішенням цієї проблеми та в найкоротші терміни усунемо технічні несправності. Дана інформація по закупівлі оприлюднена на веб-сайті Брониківської сільської ради https://bron-gromada.gov.ua/. Відділ освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради при проведенні закупівель застосовує норми Закону «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів.