-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Крісло гінекологічне (НК 024:2019: 38447 – крісло загального огляду, електричне), Кушетка косметологічна електрична з підігрівом (електро крісло для косметолога) (НК 024:2019 - 32264 - Стіл / кушетка масажна, з живленням від мережі))
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
2fc332d0b1704ac691d63097c23252b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-24-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2023 00:00
Період моніторингу:
24.01.2023 22:53 - 15.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2023
№3-З Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 23.01.2023 № 3-З
Витяг до переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-01-02-006798-a 02.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЮТЕКС МЕДІКАЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Старобільська багатопрофільна лікарня» Старобільської міської ради Луганської області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 02.01.2023 року № 2/02012023, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЮТЕКС МЕДІКАЛ» (далі - ТОВ «ЮТЕКС МЕДІКАЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.01.2023 № 11012023, повідомлення про намір укласти договір від 12.01.2023, договір про закупівлю від 18.01.2023 № 9 (далі - Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 31.01.2023 року, звіт про виконання договору.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного закону, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника Барабаш Володимира Васильовича (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Під час моніторингу Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до вимог пункту 12 статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
14.02.2023 18:12 - 01.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2023 18:12
Запити/Пояснення
Номер:
db8c07b9867b48fca84357d253f97353
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.01.2023 19:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Крісло гінекологічне (НК 024:2019: 38447 – крісло загального огляду, електричне), Кушетка косметологічна електрична з підігрівом (електро крісло для косметолога) (НК 024:2019 - 32264 - Стіл/кушетка масажна, з живленням від мережі)), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-01-02-006798-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b21fdb412787496eaf5fef7021a48491
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.01.2023 10:16
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Крісло гінекологічне (НК 024:2019: 38447 – крісло загального огляду, електричне), Кушетка косметологічна електрична з підігрівом (електро крісло для косметолога) (НК 024:2019 - 32264 - Стіл/кушетка масажна, з живленням від мережі), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-01-02-006798-a надаємо пояснення щодо поставленого питання.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) зазначені зобов’язання покладено на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення, затвердженого постановою Кабінетом міністрів України від 24.12.2019 №1086, бюджетні кошти спрямовуються на оплату медичних послуг (включаючи медичні вироби) та лікарських засобів, оплату надання яких у повному обсязі пацієнтам держава гарантує за рахунок бюджетних коштів згідно з тарифом.
Головним розпорядником бюджетних коштів є МОЗ. Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Національна служба здоров’я України (далі -НСЗУ). Таким чином враховуючи положення Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», НСЗУ є Уповноваженим центральним органом влади, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення, як розпорядник державних коштів нижчого рівня.
На виконання частини першої статті 8 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», між НСЗУ як Уповноваженим органом та закладом охорони здоров’я незалежно від форми власності чи фізичною особою-підприємцем (надалі – надавач медичних послуг), яка в установлено законом порядку одержала ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, укладається договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій. Такий надавач медичних послуг отримує відповідну оплату за надані медичні послуги за програмою медичних гарантій відповідно до умов укладеного договору за рахунок коштів Державного бюджету України.
При цьому, відповідно до листа Національної служби здоров’я України №18006/2-17-21 від 25.08.2021. взаємодія закладів охорони здоров’я як надавача послуг з НСЗУ регулюється виключно Господарським кодексом України (далі – ГКУ), а не Бюджетним кодексом України, а відтак кошти, які надавачі медичних послуг отримують від служби за надані послуги, передбачені договором, для них не є бюджетними.
Таким чином, враховуючи викладене вище, вимога, зазначена в п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) не може бути застосована до закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2023-01-02-006798-a від 02.01.2023. так як дана закупівля була здійснена коштами підприємства, отриманими від Національної служби здоров’я України в рамках Договору про медичне обслуговування населення.