-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Завершена
8 391 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 83 910.00 UAH
мін. крок: 1% або 83 910.00 UAH
Номер:
ff80ef265aef4b5b8b6800d2880eda46
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-05-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2023 00:00
Період моніторингу:
08.05.2023 18:21 - 30.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.05.2023 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2023-01-02-006389-a 02.01.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 03328362 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено розбіжності щодо терміну дії тендерних пропозицій та порушення вимог частини шостої статті 33 Закону № 922, пункту 46 Особливостей та частини четвертої статті 41 Закону № 922.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022
№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону
№ 922 та Особливостей.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-01-02-001902-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЕЛЕРОН, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.01.2023 № 5, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 11.01.2023, Договір про закупівлю від 24.01.2023 № 09/01, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 17.05.2023 через електронну систему закупівель.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що умови пункту 3 Додатку 4 «Форма «Тендерна пропозиція»» до тендерної документації Замовника та пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника мають розбіжності щодо терміну дії тендерних пропозицій, а саме у пункті 3 Додатку 4 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовник зазначив, що учасник погоджується дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій, а у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначене призводить до порушення Замовником норми пункту 29 частини 1 статті 1, частини 7 статті 26 Закону № 922 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей, згідно з якими визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій у разі закінчення строку дії тендерної пропозиції.
Окрім того, моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що у додатку 5 «Проєкт договору» до тендерної документації Замовника зазначено, що зазначений проект договору не є остаточним і вичерпними, і може бути доповнений і деталізований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів, за згодою сторін з урахуванням вимог статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону № 922 та пункту 46 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону № 922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії підписання суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону № 922, пункту 46 Особливостей та частини четвертої статті 41 Закону № 922.
Окрім того, у пункті 11.9 додатку 5 «Проєкт договору» до тендерної документації Замовника зазначено вимоги до учасників про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді перерахування коштів на рахунок Замовника у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю визначено не менше строку дії такого договору та визначено умови його повернення, при тому, що у пункті 6 розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
Період усунення порушень:
30.05.2023 18:06 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.05.2023 18:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо про вжиті заходи щодо усунення порушень виявлених згідно моніторингу, по закупівлі КП КШЕП УМР за предметом: 09130000-9 - Нафта і дистиляти, ідентифікатор закупівлі - UA-2023-01-02-006389-a.
1. З Уповноваженою особою проведено профілактичну бесіду стосовно виконання нею своїх прямих обов’язків Уповноваженої особи з публічних закупівель, відповідно до ЗУ «Про Публічні закупівлі»;
2. Уповноважена особа пройшла курси з підвищення кваліфікації у сфері «Публічних закупівель».
3. З особистих причин УО звільнилася 31.03.2023 р. Наказ №172-к від 31.03.2023 року.
Порушення, виявленні ДАСУ, є формальними та жодним чином не впливають на правильність проведення процедури закупівлі замовником, визначення предмет закупівлі, запропонованого учасником-переможцем закупівлі, що повністю відповідає потребам замовника та вимогам Закону та чітке дотримання ключових принципів публічних закупівель встановлених законом.
Дата публікації звіту:
31.05.2023 17:02
Запити/Пояснення
Номер:
67d19757b0c94ebdbff4026b8f5c8348
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.05.2023 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «09130000-9 - Нафта і дистиляти» (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-02-006389-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
за інформацією, зазначеною у плані UA-P-2023-01-02-001902-c, розміщеному до процедури закупівлі ID: UA-2023-01-02-006389-a, пунктом 8 «Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі» джерелом фінансування закупівлі визначено кошти місцевого бюджету.
Просимо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
908e83e9ae9745e687b5fea19a665203
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.05.2023 12:38
Опис:
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого для КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради обсягу видатків на виконання завдань Програми благоустрою та розвитку комунальної інфраструктури міста Ужгород на 2023-2027 роки затвердженого рішенням XXX сесії Ужгородської міської ради VІІІ скликання 13.12.22 p. № 1028 та прогнозованих обсягів використання бензину А-95 та дизельного палива протягом 2023 року.
Технічні та якісні характеристики Товару визначені з урахуванням відповідності товару технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару. Зокрема, бензин А 95 та дизельне паливо повинні відповідати існуючим міжнародним та національним стандартам, технічним умовам заводів виробників, мати паспорта якості та сертифікат відповідності, виданий органом з сертифікації, про що учасник повинен підтвердити відповідними документами (паспорт якості та сертифікат відповідності). Товар має відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927). Дизельне паливо повинне бути літнім або зимовим паливом відповідно до сезону. Обрані технічні та якісні характеристики продукції, яка закуповується, повністю відповідають потребам користувачів. Технічні та якісні характеристики відповідають діючим галузевим нормам та стандартам, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі сформована шляхом моніторингу середньоринкових цін на аналогічні та подібні товари та обсягів використання бензину А-95 та дизельного палива протягом попереднього календарного року. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2023-01/ та https://cpvtool.kse.ua/
Відповідно до частини 1, пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частина 6 статті 10 Закону № 922-VIII визначає, що доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Визначення процедури розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель передбачено Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (далі Порядок № 1082).
Частиною 3 Порядку № 1082 передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/ учасником/ постачальником/ органом оскарження/ органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ ЦЗО/ учасника/постачальника/ органу оскарження/ органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщується виключно на авторизованому електронному майданчику. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає створення Замовником власного веб-сайту.