-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
м'ясо-свинина охолоджена (м'якоть), філе куряче с/з, стегно куряче с/з, ДК 021:2015:15110000-2 (м'ясо)
Закупівля здійснюється для закладів, підпорядкованих відділу освіти Підвисоцької сільської ради Голованівського району Кіровоградської області, періодичність поставки товару- один раз на тиждень, з 8.00 год до 16.00 год. дрібними партіями. Всі поставленні товари повинні відповідати вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання
Завершена
520 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 600.50 UAH
Номер:
c3ce98d7d6de4fb2920f828a53a7d0fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-07-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2023 00:00
Період моніторингу:
08.02.2023 09:28 - 02.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.02.2023 № 11-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 07.02.2023 № 11-з
Витяг з переліку
процедур закупівел
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-01-02-006102-a 02.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та пункту 48 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Підвисоцької сільської ради Голованівського району Кіровоградської області на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.01.2023 № 3, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Калинович Людмили Олексіївни (далі – ФОП Калинович Л.О.), протокольне рішення уповноваженої особи від 11.01.2022 № 15, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю за Особливостями від 18.01.2023 № 7, укладений між Замовником та ФОП Калинович Л. О. (далі – Договір), пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником при проведенні торгів на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Калинович Л. О. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»).
Крім того, відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Калинович Л. О. відсутні вищезазначені довідки, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 41 Особливостей та пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Внаслідок встановленого на порушення вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено.
Період усунення порушень:
16.02.2023 16:37 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2023 16:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов'язань за договором. Уповноважена особа: Дякова Надія
Дата публікації звіту:
22.02.2023 17:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
20.03.2023 10:59
Запити/Пояснення
Номер:
29cff86157b84f45a6e6c9c10b2412c4
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
08.02.2023 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «м'ясо-свинина охолоджена (м'якоть), філе куряче с/з, стегно куряче с/з, ДК 021:2015:15110000-2 (м'ясо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-02-006102-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9cc3e8b4f9ea4350b8227b66723746d5
Назва:
надання пояснення на моніторинг закупівлі
Дата опублікування:
10.02.2023 16:40
Опис:
Відділ освіти Підвисоцької сільської ради Голованівського району Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ 43910888
Надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі товару «м’ясо -свинина охолоджена (м’якоть), філе куряче с/з, стегно куряче с/з, ДК 021:2015: 15110000-2 (м’ясо)».
1. Перед проведенням закупівлі продуктів харчування, а саме м’ясо, було проведено розрахунок використання продуктів на місяць, рік (з урахуванням досвіду минулого року, а також у зв’язку із збільшенням використання даного продукту харчування для забезпечення високої енергетичної цінності, калорійності продуктів харчування).
2. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу товару за календарний рік (бюджетний період) 2022 року. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін діючого постачальника товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
3. Технічні характеристики: ДСТУ 7158:2010 «М'ясо. Свинина в тушах і півтушах. Технічні умови», ДСТУ 7706:2015 «М'ясо фасоване. Технічні умови», ДСТУ «4590:2006. Напівфабрикати м’ясні натуральні від комплексного ділення свинини за кулінарним призначенням. Технічні умови», ДСТУ 3143:2013 «М'ясо птиці». та вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
4. У зв’язку з відсутністю власного сайту, обґрунтування закупівлі розміщено на сайті головного розпорядника коштів-Підвисоцької сільської ради : pidvysotska-gromada.gov.ua, також додаю обґрунтування до пояснення.
Уповноважена особа: Дякова Надія
Номер:
0d614cdb503c4f4b973a9f591f054cca
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
13.02.2023 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «м'ясо-свинина охолоджена (м'якоть), філе куряче с/з, стегно куряче с/з, ДК 021:2015:15110000-2 (м'ясо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-02-006102-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З якої причини при проведенні закупівлі Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Калинович Людмила Олексіївна (далі – ФОП Калинович Л. О.) як такої, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель»?
Так, відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»).
Крім того, відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Калинович Л. О. відсутні вищезазначені довідки, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель», а саме тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9570188ebfcb48eb9da4391fe89a79b9
Назва:
надання відповіді на запит
Дата опублікування:
15.02.2023 17:43
Опис:
Надання відповіді на запит у межах проведення моніторингу закупівлі товару «м’ясо – свинина охолоджена (м’якоть), філе куряче с/з, стегно куряче с/з, ДК 021:2015: 15110000-2 (м’ясо) за номером UA-2023-01-02-006102-a.
Відповідь на перше запитання:
Визначення поняття «кінцевого бенефіціарного власника» наведено у п. 30 ч.1 статті 1 «Закону України про запобігання та протидію легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом». Кінцевий бенефіціарний власник юридичної особи- це будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи. У зв’язку з тим, що ФОП Калинович Людмила Олексіївна, не є юридичною особою, отже даний ФОП і є одночасно і власником бізнесу, і органом управління, на підтвердження даної інформації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає «Лист підтвердження щодо повноваження та підпису тендерної пропозиції», а також Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань., що і вимагалось
Відповідь на друге запитання:
Стосовно місцезнаходження (місце проживання) ФОП Калинович Людмили Олексіївни.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ не у довільній формі, а на бланку «Інформація про Учасника», де чітко прописана юридична адреса Учасника та фактичне перебування Учасника.
Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710, до яких відноситься -невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Дані документи додаються до пояснення.