-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир кисломолочний жирністю 9 %, сир твердий жирністю 50 %
Завершена
547 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 739.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 739.75 UAH
Номер:
d9c6eddc641141089152e2057aef9c7f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-20-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2023 00:00
Період моніторингу:
20.03.2023 15:28 - 11.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.03.2023 № 26-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.03.2023 № 26-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2023-01-02-005727-a від 02.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Стайоха А.О., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 24.01.2023 за №1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Бучацької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.01.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Стайоха Артур Олександрович (далі - ФОП Стайоха А.О.), вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 16.01.2023, повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2023, договір від 24.01.2023 за №1, пояснення Замовника від 22.03.2023 та від 29.03.2023 отримані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону у пункті 1 розділу ІV тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Стайоха А.О. встановлено наступне.
В пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо надання інформаційної довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. У разі якщо доставка буде здійснюватися транспортом, який не належить учаснику, на підтвердження надати документи, які відповідають вимогам чинного законодавства та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (договір оренди транспортного засобу тощо).
В складі пропозиції ФОП Стайоха А.О. надано довідку в якій окрім іншого зазначено про користування на правах довіреності автомобілем RENAULT, моделі TRAFIC, 2013 року випуску, вантажним-спеціалізованим фургоном-рефрижератором з реєстраційним номером ВХ7357ЕН, який належить Баговецькому Василю Федоровичу. На підтвердження користування даним транспортним засобом ФОП Стайоха А.О. завантажено довіреність від 25.03.2021 року надану йому Баговецьким Василем Федоровичем. Однак дана довіреність завантажена не повністю, відсутня друга сторінка де зазначається термін дії довіреності, підписи нотаріуса, довірителя та інше.
Також, в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу надати:
- правовстановлюючий документ на потужності (якщо потужності власні);
- договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися або задіюватися потужності (об’єкти) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі (якщо потужності належать іншим особам).
В складі тендерної пропозиції ФОП Стайоха А.О. надано рішення від 01.12.2022 про державну реєстрацію потужності, за адресою вул. Польова, 6, с. Користова, Хмельницький район, Хмельницька область, 31208, на торгівлю, транспортування та/або зберігання харчових продуктів: гуртова торгівля харчовими продуктами, роздрібна торгівля харчовими продуктами, транспортування харчових продуктів, зберігання харчових продуктів. Окрім цього надано договір оренди нежитлового приміщення від 05.12.2022 за №25 укладеного з ТОВ «Армаса» на оренду нежитлового приміщення загальною площею 350 метрів квадратних (морозильні та холодильні камери по 50 метрів квадратних), які розташовані за адресою Хмельницька область, Волочиський район, смт. Війтівці, вул. Героїв України, 18а. Виходячи з вищенаведеного адреса реєстрації потужності не збігається з адресою де розміщені морозильні та холодильні камери.
Підсумовуючи вищевикладене, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стайоха А.О., як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
03.04.2023 13:38 - 18.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.04.2023 13:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області від 03.04.2023 року повідомляємо, що нами 04.04.2023 року укладено Додаткову угоду № 1 про розірвання Договору № 1 від 24.01.2023 року. Таким чином Договір № 1 від 24.01.2023 року. вважається розірваним і рішення виконаним. Додаток: Додаткова угода № 1 від 04.04.2023 року про розірвання Договору № 1 від 24.01.2023 року в прикріпленому файлі
Дата публікації звіту:
07.04.2023 12:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
10.04.2023 10:25
Запити/Пояснення
Номер:
4d0cef26fa844b50ab8a1c24754445de
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.03.2023 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сир кисломолочний жирністю 9 %, сир твердий жирністю 50 %» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-02-005727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
518e7725729442499268d435c9e7e59c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.03.2023 15:49
Опис:
У відповідь на запит Управління Західний офіс Держаудитслужби в Тернопільській області на закупівлю «Сир кисломолочний жирністю 9 %, сир твердий жирністю 50 %» за номером UA-2023-01-02-005727-a, повідомляємо наступне :
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сир кисломолочний жирністю 9 %, сир твердий жирністю 50 %» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-02-005727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).»
Пояснюємо:
1. Відділ освіти Бучацької міської ради повідомляє, що під час формування очікуваної вартості предмету закупівлі виконує вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Відділ освіти Бучацької міської ради визначає потреби в товарах на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення своєї діяльності у минулих періодах та з урахуванням додатково запланованих потреб. Відповідно до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі товару, призначеного для харчування дітей, з урахуванням норм та Порядку організації харчування у закладах освіти, Відділ освіти Бучацької міської ради аналізує пропозиції на ринку товару найвищої якості, що відповідає чинним державним стандартам України. Для цього Відділ освіти Бучацької міської ради використовує загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах). Також Відділ освіти Бучацької міської ради направляє учасникам ринку запити цінових пропозицій з описом необхідних та бажаних характеристик та вимог до предмета закупівлі, кількості товару, графіку та умов постачання, та аналізує отриману з актуальними пропозиціями інформацію, що дозволяє визначити обґрунтовану очікувану вартість. Також Відділ освіти Бучацької міської ради для розрахунку очікуваної вартості використовує ціни попередніх закупівель замовників (укладених договорів) аналогічних або ідентичних товарів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, інших чинників, що впливають на ціну товарів, як, наприклад, сезонні коливання цін та ін.
2. Відділ освіти Бучацької міської ради повідомляє, що під час формування очікуваної вартості, виконує вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) у тому числі заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Для забезпечення виконання вимог вищезазначеної Постанови, Відділ освіти Бучацької міської ради, виконує встановлені заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, у тому числі пункт 26. Забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для формування очікуваної вартості предмета закупівлі, було здійснено всі заходи, які встановлені у постанові Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), у тому числі було враховано середньо-ринкові ціни на товар, який є предметом закупівлі, які склалися на території м. Бучач та Тернопільської області, також враховано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, так як даний товар призначений для харчування дітей та повинен відповідати найвищим державним стандартам України. Технічні та якісні характеристики, які встановлені до предмета закупівлі, у повній мірі зазначені у тендерній документації, та будь-який потенційний учасник чи інша зацікавлена особа, може ознайомитися. При встановлені технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, були використані чинні державні стандарти України. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення зазначається в річному плані.
Номер:
f2b4a13761b645d6ace9b493ed486747
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.03.2023 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сир кисломолочний жирністю 9 %, сир твердий жирністю 50 %» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-02-005727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом пропозиції фізичної особи підприємця ФОП Стайоха А.О. встановлено наступне.
В пункті 5 розділу тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо надання інформаційної довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. У разі якщо доставка буде здійснюватися транспортом, який не належить учаснику, на підтвердження надати документи, які відповідають вимогам чинного законодавства та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (договір оренди транспортного засобу, тощо).
В складі пропозиції ФОП Стайоха А.О. надано довідку в якій окрім іншого зазначено про користування на правах довіреності автомобілем RENAULT, моделі TRAFIC, 2013 року випуску, вантажним-спеціалізованим фургоном-рефрижератором з реєстраційним номером ВХ7357ЕН, який належить Баговецькому Василю Федоровичу. На підтвердження користування даним транспортним засобом ФОП Стайоха А.О. завантажено довіреність від 25.03.2021 року надану йому Баговецьким Василем Федоровичем. Однак дана довіреність завантажена не повністю, відсутня друга сторінка де зазначається термін дії довіреності, підписи нотаріуса та довірителя та інше.
Також необхідно надати:
- правовстановлюючий документ на потужності (якщо потужності власні).
- договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися або задіюватися потужності (об’єкти) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі (якщо потужності належать іншим особам).
В складі тендерної пропозиції ФОП Стайоха А.О. надано рішення від 01.12.2022 про державну реєстрацію потужності, за адресою вул. Польова, 6, с. Користова, Хмельницький район, Хмельницька область, 31208, на торгівлю, транспортування та/або зберігання харчових продуктів: гуртова торгівля харчовими продуктами, роздрібна торгівля харчовими продуктами, транспортування харчових продуктів, зберігання харчових продуктів. Окрім цього надано договір оренди нежитлового приміщення від 05.12.2022 за №25 укладеного з ТОВ «Армаса» на оренду нежитлового приміщення загальною площею 350 метрів квадратних (морозильні та холодильні камери по 50 метрів квадратних), які розташовані за адресою Хмельницька область, Волочиський район, смт. Війтівці, вул. Героїв України, 18а. Виходячи з вищенаведеного адреса реєстрації потужності не збігається з адресою де розміщені морозильні та холодильні камери.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Стайоха А.О., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
946b7d8e2a1c4727842164e7983a2eb9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.03.2023 11:46
Опис:
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі – Управління) на процедуру закупівлі «Сир кисломолочний жирністю 9 %, сир твердий жирністю 50 %» за номером UA-2023-01-02-005727-a в системі Prozorro, повідомляємо наступне:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сир кисломолочний жирністю 9 %, сир твердий жирністю 50 %» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-02-005727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. Аналізом пропозиції фізичної особи підприємця ФОП Стайоха А.О. встановлено наступне. В пункті 5 розділу тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо надання інформаційної довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. У разі якщо доставка буде здійснюватися транспортом, який не належить учаснику, на підтвердження надати документи, які відповідають вимогам чинного законодавства та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (договір оренди транспортного засобу, тощо). В складі пропозиції ФОП Стайоха А.О. надано довідку в якій окрім іншого зазначено про користування на правах довіреності автомобілем RENAULT, моделі TRAFIC, 2013 року випуску, вантажним-спеціалізованим фургоном-рефрижератором з реєстраційним номером ВХ7357ЕН, який належить Баговецькому Василю Федоровичу. На підтвердження користування даним транспортним засобом ФОП Стайоха А.О. завантажено довіреність від 25.03.2021 року надану йому Баговецьким Василем Федоровичем. Однак дана довіреність завантажена не повністю, відсутня друга сторінка де зазначається термін дії довіреності, підписи нотаріуса та довірителя та інше. Також необхідно надати: - правовстановлюючий документ на потужності (якщо потужності власні). - договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися або задіюватися потужності (об’єкти) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі (якщо потужності належать іншим особам). В складі тендерної пропозиції ФОП Стайоха А.О. надано рішення від 01.12.2022 про державну реєстрацію потужності, за адресою вул. Польова, 6, с. Користова, Хмельницький район, Хмельницька область, 31208, на торгівлю, транспортування та/або зберігання харчових продуктів: гуртова торгівля харчовими продуктами, роздрібна торгівля харчовими продуктами, транспортування харчових продуктів, зберігання харчових продуктів. Окрім цього надано договір оренди нежитлового приміщення від 05.12.2022 за №25 укладеного з ТОВ «Армаса» на оренду нежитлового приміщення загальною площею 350 метрів квадратних (морозильні та холодильні камери по 50 метрів квадратних), які розташовані за адресою Хмельницька область, Волочиський район, смт. Війтівці, вул. Героїв України, 18а. Виходячи з вищенаведеного адреса реєстрації потужності не збігається з адресою де розміщені морозильні та холодильні камери. У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Стайоха А.О., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?.»
Надаємо пояснення .
1. .Відділ освіти Бучацької міської ради повідомляє, що додатку № 3 «Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» (Далі-додаток №3) Замовником встановлено вимоги щодо надання довідки про наявне обладнання та матеріально-технічну базу Учасника (про наявність офісу, складу, транспортного засобу, обладнання, тощо) за встановленою формою та скан-копії документів, які підтверджують правові підстави використання матеріально-технічної бази (договір купівлі-продажу та/або свідоцтво про право власності та/або договір оренди та/або договір надання транспортних послуг та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тощо). В складі пропозиції ФОП Стайоха А.О. надано довідку в якій окрім іншого зазначено про користування на правах довіреності автомобілем RENAULT, моделі TRAFIC, 2013 року випуску реєстраційний номер ВХ7357ЕН, який належить Баговецькому Василю Федоровичу. На підтвердження користування даним транспортним засобом ФОП Стайоха А.О. завантажено довіреність від 25.03.2021 року надану йому Баговецьким Василем Федоровичем. Однак дана довіреність завантажена не повністю, відсутні сторінки з відповідними підписами. Замовником було визначено дану невідповідність як формальну (несуттєву) помилку згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». 2. В пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено вимогу а саме: - Правовстановлюючий документ на потужності (якщо потужності власні). - Договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися або задіюватися потужності (об’єкти) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі (якщо потужності належать іншим особам). В складі тендерної пропозиції ФОП Стайоха А.О. надано рішення від 01.12.2022 про державну реєстрацію потужності, за адресою вул.Польова, 6, с. Користова, Хмельницький район, Хмельницька область, 31208, на торгівлю, транспортування та/або зберігання харчових продуктів: гуртова торгівля харчовими продуктами, роздрібна торгівля харчовими продуктами, транспортування харчових продуктів, зберігання харчових продуктів. Окрім цього надано договір оренди нежитлового приміщення від 05.12.2022 за №25 укладеного з ТОВ «Армаса» на оренду нежитлового приміщення загальною площею 350метрів квадратних (морозильні та холодильні камери по 50метрів квадратних), які розташовані за адресою Хмельницька область, Волочиський район, смт. Війтівці, вул.Героїв України, 18а. Виходячи з вищенаведеного адреса реєстрації потужносності не збігається з адресою де розміщені морозильні та холодильні камери. Замовник не мав правових підстав відхилити пропозицію ФОП Стайоха А.О., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації. Більше того, термін придатності від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, на час поставки має бути, не менше, ніж 90 %, та супроводжуватись відповідними документами, наявність яких передбачена законодавством (накладні, товарно-транспортні накладні, сертифікати якості, або посвідчення про якість, або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, ін.). Кожна партія товару буде мати маркування з найменуванням товару, визначенням дати виготовлення, терміну придатності, походження товару, найменування виробника тощо. У зв’язку з чим, Учасник повинен буде поставити свіжий товар, який повністю відповідає технічній специфікації..