• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Дизельне паливо (наливом) (ЛОТ №1-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»; ЛОТ №2-Дизельне паливо наливом, код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»), код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти»

Завершена

156 960 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 392 400.00 UAH
Номер: f24fe3fe7a9d4e7fa680e3582ed1352b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-14-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.02.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 14.02.2023 11:50 - 08.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.02.2023 № 37 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-01-02-005705-a 02.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, o.s.usoltsev@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» за лотом № 1 та лотом № 2 установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КМ-ЕНЕРДЖІ», ПП «НАФТІМА» своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможців – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договорами за лотом № 1 та лотом № 2 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), відповідності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київпастранс», (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.01.2023 № 2, тендерні пропозиції учасників за лотами №№ 1 та 2 товариства з обмеженою відповідальністю «КМ-ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «КМ-ЕНЕРДЖІ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» (далі – ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ») та за лотом № 2 приватного підприємства «НАФТІМА» (ПП «НАФТІМА»), протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КМ-ЕНЕРДЖІ» від 18.01.2023 № 7 за лотом № 1, протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КМ-ЕНЕРДЖІ» від 20.01.2023 № 10 за лотом № 1, протокол про визначення переможцем ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» від 27.01.2023 № 21 за лотом № 1, протокол про відхилення тендерної пропозиції ПП «НАФТІМА» від 18.01.2023 № 8 за лотом № 2, протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КМ-ЕНЕРДЖІ» від 23.01.2023 № 15 за лотом № 2, протокол про визначення переможцем ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» від 27.01.2023 № 22 за лотом № 1, договір від 02.02.2023 № 52.23-25 за лотом № 1 (далі – Договір 1), додаткові угоди до Договору 1 від 02.02.2023 № 1, від 06.02.2023 № 2, від 08.02.2023 № 3, від 10.02.2023 № 4, від 14.02.2023 № 5, від 22.02.2023 № 6, договір від 02.02.2023 № 52.23-26 за лотом № 2, пояснення та документи Замовника, надані через електронну систему закупівель 24.02.2022 та 28.02.2022. За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до підпункту 1.1 таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками скан-копії одного аналогічного договору (поставка Дизельного пального (наливом)) з додатками. Крім того, відповідно до підпункту 1.6 таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційній вимозі надають паспорти якості до аналогічного договору. Учасник ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» за лотом № 1 та лотом № 2 на виконання вимог підпункту 1.1 таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації надав копію аналогічного договору поставки від 10.03.2022 № 123/ГС-22, укладеного з приватним сільськогосподарським підприємством «Агрофірма» «Світанок», пунктом 2.1 якого передбачено « … Якість Товару повинна відповідати технічним умовам (ТУ) і державним стандартам (ДСТ), що діють на території України і підтверджуватися паспортом виробника та сертифікатом відповідності» При цьому учасник ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» у складі тендерної пропозиції за лотом № 1 та лотом № 2 надав Свідоцтво про відповідність від 07.06.2022 № 15545 на дизельне пальне. Однак, паспорт якості до аналогічного договору від 10.03.2022 № 123/ГС-22 за лотом № 1 та лотом № 2 учасник ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» у складі тендерної пропозиції не надав, чим не дотримано підпункт 1.6 таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» за лотом № 1 та лотом № 2, як такі, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем за лотом № 1 та лотом № 2 та уклав з ним договори.
Період усунення порушень: 09.03.2023 19:32 - 24.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.03.2023 19:32

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано до суду адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку
Дата публікації: 27.03.2023 11:32
Дата відкриття провадження: 03.05.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 320/13908/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-02-005705-a від 09.03.2023 повідомляю наступне. Згідно з вищезазначеним висновком Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Звертаємо увагу, що жодним нормативно-правовим актом не визначено право Держаудитслужби визначати перевіряючий особі шляхи усунення виявлених порушень у вигляді розірвання договору, про що зазначено у рішеннях Херсонського окружного суду від 21.01.2021 у справі № 540/2606/20, Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.06.2020 у справі № 160/1884/20. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно зі п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) , замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно зі ст. 651 Цивільного кодексу України зміни або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості не містять підстав для розірвання договору. Щодо відсутності паспорту якості до аналогічного договору, наданого ТОВ «Глобал Сейл» у складі тендерної пропозиції , слід зазначити наступне. ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» надали свідоцтво про відповідність та звіт про випробування - назва файлу «ДП Руминія червень 22.pdf» та переклад на українську мову (назва файлу «ДП -ЗВІТ (ПАСПОРТ) - ПІД АНАЛОГ.ДОГОВІР.pdf»). Якість, у т. ч. безпечність, продукції підтверджується документом про відповідність (сертифікат, паспорт, свідоцтво, декларація й т. д.), який видає орган з оцінки відповідності (перелік таких органів — у Реєстрі органів з оцінки відповідності) чи безпосередньо виробник. Поняття сертифікат якості (виробника) тотожний поняттю паспорт якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Також паспорт якості містить відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів отриманих в результаті лабораторних випробувань нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, тощо). Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Глобал Сейл» виконали вимоги передбачені пп. 1.6 п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Дата публікації звіту: 16.03.2023 17:13

Запити/Пояснення