• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95 та дизельне паливо

Завершена

247 455.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 474.55 UAH
Номер: ffc3987514744b5ea8ec4240a1beb546
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-06-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.02.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 06.02.2023 15:13 - 28.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.02.2023 № 22-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 06.02.2023 № 22-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12. UA-2023-01-02-004980-a, 02.01.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 618-52-87, ulyaska007@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 установлено порушення абзацу першого пункту 29 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКСВІТЛО» КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.01.2023 року № 2, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 січня 2023 року об 15:32; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.01.2023 року № 2, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04 січня 2023 року об 14:52; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.01.2023 року № 2, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05 січня 2023 року об 13:48; перелік змін до тендерної документації, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04.01.2023 об 14:52; перелік змін до тендерної документації, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05.01.2023 об 13:48; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БВС РИТЕЙЛ»; протокол уповноваженої особи від 12.01.2023 № 8; повідомлення про намір укласти договір від 12.01.2023; договір про закупівлю від 19 січня 2023 року № 02-06/9 (з ПДВ). Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 установлено, що предмет закупівлі, згідно тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, Замовником визначено за кодом ДК 021:2015:09130000-9: - «Нафта і дистиляти», а саме бензин А-95 та дизельне паливо. Відповідно до абзацу першого пункту 29 Постанови № 1178: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються». Однак, замовником в тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) встановлена вимога про надання: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наступна інформація: 1. Наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», чим порушено вимоги абзацу першого пункту 29 Постанови №1178.
Період усунення порушень: 14.02.2023 17:48 - 01.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2023 17:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Під час затвердження тендерної документації наступних запланованих закупівель взяти до уваги вищезазначений висновок та не допускати порушень у майбутньому. 2. Оприлюднити інформацію про недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата публікації звіту: 28.02.2023 10:07