-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів.
Завершена
3 427 308.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 136.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 136.54 UAH
Номер:
4febede0fe944738b7bfc8f4412687be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-08-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2023 00:00
Період моніторингу:
09.05.2023 11:43 - 31.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2023 № 119
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.05.2023 року.
В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР`ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2023 № 119
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2023-01-02-004780-a 02.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 3 Постанови № 1178 та пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 31.12.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік НАЦІОНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ»; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 02.01.2023 року № 2; реєстр отриманих тендерних пропозиційтендерну пропозицію ТОВ «КРАМЕР - ЕКО» (далі – учасник – переможець), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 12.01.2023 № 6, повідомлення про намір укласти договір від 12.01.2023 року, договір від 26.01.2023 року № 72-3 (далі - Договір), додаткова угода від 28.02.2023 року № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 11.05.2023 року та від 17.05.2023 року (далі – Пояснення).
Моніторингом питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що Замовником 02.02.2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено договір від 26.01.2023 року № 72-3 з ТОВ «КРАМАР ЕКО».
Відповідно до пункту 3 Постанови № 1178, замовники зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням особливостей.
При цьому, пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладання.
Однак, на порушення пункту 3 Постанови № 1178 та пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, Договір, укладений 26.01.2023 року, а оприлюднено Замовником 02.02.2023 року, тобто з порушенням встановленого Законом строку.
Період усунення порушень:
25.05.2023 17:33 - 09.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.05.2023 17:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ПРОТОКОЛ
наради щодо розгляду висновку моніторингу від №25.05.2023 р. (ID моніторингу: UA-M-2023-05-08-000082) по закупівлі за предметом: ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів ( ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-02-004780-a), розгляд виявлених порушень та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому.
29 травня 2022 р. м. Київ
Головував: Заступник генерального директора – Мехед Микола Іванович.
Присутні:
Тарасенко Олександр Олександрович – головний бухгалтер.
Косенко Анатолій Павлович – начальник господарського відділу.
Баран Андрій Вікторович – уповноважена особа.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Розгляд висновку моніторингу від №25.05.2023 р. (ID моніторингу: UA-M-2023-05-08-000082) по закупівлі за предметом: ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів ( ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-02-004780-a), розгляд виявлених порушень та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому
Щодо питання 1 порядку денного слухали:
уповноважену особу – Барана Андрія Вікторовича, який проінформував присутніх про висновок за результатами проведення моніторингу від №25.05.2023 р. (ID моніторингу: UA-M-2023-05-08-000082) по закупівлі за предметом: ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів ( ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-02-004780-a), та повідомив про:
- висновок моніторингу: «За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 3 Постанови № 1178 та пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.»;
- методи усунення порушення: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
ПІСЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ВИРІШИЛИ:
1. Прийняти до уваги та вжити заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
30.05.2023 10:12
Запити/Пояснення
Номер:
d300239ed8a84b43b797aa5b731932f4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.05.2023 12:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2023 00:00
Опис:
Керівнику
НАЦІОНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ"
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів. код за ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером IDUA-2023-01-02-004780-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
9e9ea8e5f81643939c480406680e8fe4
Назва:
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Дата опублікування:
11.05.2023 12:28
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень від 10.05.2023 року ID моніторингу: UA-M-2023-05-08-000082 повідомляємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення). Якість послуг у сфері поводження з відходами здійснюється у відповідності до Закону України «Про відходи» та спрямована на задоволення потреб споживача у запобіганні утворенню відходів шляхом їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Джерело фінансування - Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість послуг визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін для даного виду послуг - здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Посилання на сторінку веб-сайту національного комплексу "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ": https://vdng.ua/about/informatsiia-pro-publichnu-zakupivliu на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Враховуючи надані Замовником пояснення просимо прийняти рішення про зупинення моніторингу.
Номер:
01177fe06d964bf5bdae256d087e876e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.05.2023 19:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2023 00:00
Опис:
Керівнику
НАЦІОНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ"
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів. код за ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-01-02-004780-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. На підставі чого Вами визначено відповідність кваліфікаційним критеріям учасника ТОВ «КРАМАР ЕКО», якщо на виконання умов пп.1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасником надано лист з довідкою про характеристики автотранспорту від 06.01.2023 року № 0114, яка не відповідає формі, наведеній в тендерній документації, а саме: не зазначено стан механізму, обладнання т транспортного засобу та строк експлуатації (роки)?
2. Яким чином учасником виконано умову тендерної документації (пп.1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації) та підтверджено наявність ескаватора – навантажувача для виконання Договору, якщо тендерна пропозиція учасника містить Договір оренди спеціального транспортного засобу ( ескаватор - навантажувач) від 02.01.2020 року № 02-01-2020/о, строк дії якого до 31.12.2022 (відповідно Додаткової угоди від 02.01.2021 року № 1 до Договору)?
3.Яким чином учасником виконано вимогу пп.1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції копій свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу з обов’язковим зазначенням призначення автомобіля (сміттєвоз, мультиліфт, кран-маніпулятор з гідравлічним устаткуванням), в разі відсутності зазначеної інформації в свідоцтві про реєстрауцію транспотрного засобу на її підтвердження надати фотознімки спеціалізованого автотранспорту, який буде залучений учасником для надання послуг, на яких зафіксовано державний номерний знак транспортного засобу та встановлене спеціальне обладнкання на транспортні засоби, зазначені в довідці учасника від 06.01.2023 року № 0114, а саме Ескаватор – навантажувач (реєстраційний номер 23235АІ)?
4. Яким чином учасником виконано вимогу пп.1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності контейнерого парку на використання власного майна, якщо в складі тендерної пропозиції учасником надана довідка про наявність власних та орендовних контейнерів від 06.01.2023 року № 0112, де азначені контейнери 1.1 м.куб – більше ніж 250 шт., проте довідка балансу по рахункам чи копії договорів оренди контейнерів на них відсутні у складі тендерної пропозиції?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
1e58671094984a549446e03339b4827a
Назва:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Дата опублікування:
17.05.2023 11:10
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень від 15.05.2023 року ID моніторингу: UA-M-2023-05-08-000082 повідомляємо наступне:
- Стосовно першого питання повідомляємо, що учасник ТОВ «КРАМАР ЕКО», на
виконання умов пп.1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, надав довідку щодо наявності в Учасника необхідної матеріально-технічної бази, транспортних засобів, необхідних для якісного та вчасного надання послуг від 06.01.2023 року № 0113, (файл: 38. Довідка щодо матеріально - технічної бази.pdf) яка відповідає формі, наведеній в тендерній документації та в ній зазначено стан механізму, обладнання транспортного засобу та строк експлуатації (роки). Тобто у Замовника не було підстав для відхилення пропозиції.
- Стосовно другого питання повідомляємо, що учасником виконано умову тендерної
документації (пп.1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації) та підтверджено наявність ексаватора – навантажувача для виконання Договору, тендерна пропозиція учасника містить Договір оренди спеціального транспортного засобу (ексаватор - навантажувач) від 02.01.2020 року № 02-01-2020/о, строк дії якого до 31.12.2022 (відповідно Додаткової угоди від 02.01.2021 року № 1 до Договору), але слід зазначити, що у вище зазначеній додатковій угоді п. 2 передбачено «Якщо за 30 днів до спливу строку оренди жодна зі сторін письмово не заявила про розірвання Договору, Договір вважається продовжений на тих самих умовах, і на той самий строк.». Тобто Додаткова угода передбачає пролонгацію Договору оренди спеціального транспортного засобу (ексаватор - навантажувач) від 02.01.2020 року № 02-01-2020/о. Враховуючи вищезазначене учасником виконано умову тендерної документації, та Договір оренди спеціального транспортного засобу (ексаватор - навантажувач) від 02.01.2020 року № 02-01-2020/о є дійсним на весь час надання послуг, а саме до 31.12.2023 р. Замовник не має підстав для відхилення пропозиції Учасника.
- Стосовно третього питання повідомляємо, що учасником виконано умову тендерної
документації (пп.1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації). Учасник надав довідку щодо наявності в Учасника необхідної матеріально-технічної бази, транспортних засобів, необхідних для якісного та вчасного надання послуг від 06.01.2023 року № 0113, в якій зазначено Екскаватор навантажувач «JCB, Екскаватор навантажувач, обладнаний гідравлічним устаткуванням», та надано реєстраційне посвідчення та договір оренди. Проте Замовником вимагається: «у разі використання орендованого майна: - копія договору оренди спеціалізованого автотранспорту, копія акту приймання-передачі до договору оренди спеціалізованого автотранспорту, копія/її свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з обов’язковим зазначенням призначення автомобіля (сміттєвоз, мультиліфт, кран-маніпулятор з гідравлічним устаткуванням), в разі відсутності зазначеної інформації в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на її підтвердження надати фотознімки спеціалізованого автотранспорту, який буде залучений учасником для надання послуг, на яких зафіксовано державний номерний знак транспортного засобу та встановлене спеціальне обладнання.»
Стосовно відсутності фотознімків екскаватора – навантажувача надаємо пояснення, що
свідоцтво про реєстрацію машини містить чітке вказання, що це екскаватор – навантажувач в розділі свідоцтва про реєстрацію машини «Найменування». А за вимогою Замовника, фотознімки надаються, у разі, якщо такої інформації свідоцтво про реєстрації не містить. Надавши свідоцтво про реєстрацію машини з чітким вказанням механізму, Учасник повністю виконав вимогу Замовника, та в такому разі Замовник допускає ненадання фотознімку.
- Стосовно четвертого питання повідомляємо, що учасником виконано умову тендерної
документації (пп.1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації) учасником надано в складі пропозиції наступні документи:
- Довідка щодо наявності контейнерів від 06.01.2023 р. №0115, в якій учасником була надана
інформація щодо контейнерного парку. (файл: 38.2 Довідка щодо наявності контейнерів.pdf);
- Довідка балансу по рахунку на яких обліковуються контейнери 0,12;1.1куб від 06.01.2023
р. № 0116, в якій зазначена контейнер, які обліковуються на балансі учасника в кількості 300 шт. (файл: 38.2.1 Довідка балансу по рахунку на яких обліковуються контейнери 0,12;1.1куб).
- Довідка балансу по рахунку на яких обліковуються контейнери від 5-30 куб від 06.01.2023
р. №0117, із вказанням контейнерів, які обліковуються на балансі Учасника (файл: 38.2.2 Довідка балансу по рахунку на яких обліковуються контейнери від 5-30 куб.pdf).
- Договір №01/02-20 КУБО Про надання в оренду контейнерів для зберігання ТПВ, ВГВ,
ТПВРЗ від 01 лютого 2020 р. дійсний на весь час надання послуг. (файл: 38.4 Договір оренди контейнерів.pdf).
- Видаткові накладні на контейнери Учасника (файл: 38.4.1 Видаткові накладні
контейнери.pdf).
Учасник виконав вимогу Замовника на підтвердження наявності контейнерного парку в
повному об’ємі із наданням необхідних документів, у Замовника не було підстав для відхилення пропозиції, або застосування механізму виправлення помилки впродовж 24 годин.
На підтвердження зазначеної інформації долучаємо документи Учасника закупівлі.
Додатки:
1. Файл «38. Довідка щодо матеріально - технічної бази.pdf»;
2. Файл «38.2 Довідка щодо наявності контейнерів.pdf»;
3. Файл «38.2.1 Довідка балансу по рахунку на яких обліковуються контейнери 0,12; 1.1куб.pdf»;
4. Файл «38.2.2 Довідка балансу по рахунку на яких обліковуються контейнери від 5-30 куб.pdf»;
5. Файл «38.4 Договір оренди контейнерів.pdf»;
6. Файл «38.4.1 Видаткові накладні- контейнери.pdf»;
7. Файл «38.7 Копія Договір Оренди екскаватора - навантажувача.pdf»;
8. Файл «38.14 Тех. паспорт Екскаватор.pdf»