• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів.

Завершена

3 427 308.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 136.54 UAH
Номер: 4febede0fe944738b7bfc8f4412687be
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-08-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 09.05.2023 11:43 - 31.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2023 № 119 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.05.2023 року. В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР`ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2023 № 119 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12 UA-2023-01-02-004780-a 02.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 3 Постанови № 1178 та пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 31.12.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік НАЦІОНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ»; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 02.01.2023 року № 2; реєстр отриманих тендерних пропозиційтендерну пропозицію ТОВ «КРАМЕР - ЕКО» (далі – учасник – переможець), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 12.01.2023 № 6, повідомлення про намір укласти договір від 12.01.2023 року, договір від 26.01.2023 року № 72-3 (далі - Договір), додаткова угода від 28.02.2023 року № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 11.05.2023 року та від 17.05.2023 року (далі – Пояснення). Моніторингом питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що Замовником 02.02.2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено договір від 26.01.2023 року № 72-3 з ТОВ «КРАМАР ЕКО». Відповідно до пункту 3 Постанови № 1178, замовники зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням особливостей. При цьому, пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладання. Однак, на порушення пункту 3 Постанови № 1178 та пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, Договір, укладений 26.01.2023 року, а оприлюднено Замовником 02.02.2023 року, тобто з порушенням встановленого Законом строку.
Період усунення порушень: 25.05.2023 17:33 - 09.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.05.2023 17:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПРОТОКОЛ наради щодо розгляду висновку моніторингу від №25.05.2023 р. (ID моніторингу: UA-M-2023-05-08-000082) по закупівлі за предметом: ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів ( ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-02-004780-a), розгляд виявлених порушень та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому. 29 травня 2022 р. м. Київ Головував: Заступник генерального директора – Мехед Микола Іванович. Присутні: Тарасенко Олександр Олександрович – головний бухгалтер. Косенко Анатолій Павлович – начальник господарського відділу. Баран Андрій Вікторович – уповноважена особа. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд висновку моніторингу від №25.05.2023 р. (ID моніторингу: UA-M-2023-05-08-000082) по закупівлі за предметом: ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів ( ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-02-004780-a), розгляд виявлених порушень та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому Щодо питання 1 порядку денного слухали: уповноважену особу – Барана Андрія Вікторовича, який проінформував присутніх про висновок за результатами проведення моніторингу від №25.05.2023 р. (ID моніторингу: UA-M-2023-05-08-000082) по закупівлі за предметом: ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів ( ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-02-004780-a), та повідомив про: - висновок моніторингу: «За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 3 Постанови № 1178 та пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.»; - методи усунення порушення: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. ПІСЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ВИРІШИЛИ: 1. Прийняти до уваги та вжити заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 30.05.2023 10:12

Запити/Пояснення