Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки IVECO
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%) Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Завершена
5 150 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 750.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:24.04.2023 00:00
Автор:УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу:24.04.2023 16:41 - 16.05.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2023 № 18-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 24.04.2023 № 18-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-02-003696-a від 02.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса:Ukraine, Луцьк
Контактна особа:УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Акціонерного товариства «Укрпошта» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.01.2023 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.01.2023; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АМАКО Україна»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.01.2023 №ВТО-66-4; повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2023; договір №100223-03Е на суму 5 105 000,00 гривень; відповідь Замовника від 27.04.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:17.05.2023 16:27 - 23.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:17.05.2023 16:27
Запити/Пояснення
68714
Номер:c28a4f851f9d472c9e0365aadbf77e9a
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:25.04.2023 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:29.04.2023 00:00
Автор:УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913671
Контактна особа:
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) +38 (0 50) 554-51-87 igor.girko@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки IVECO» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-02-003696-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
68984
Номер:cd98e39d2e974e159a4caf8b117abca8
Назва:Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:В порядку ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначається на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель» з урахуванням специфіки предмета закупівлі. Предметом цієї закупівлі є послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки IVECO на усій території України, водночас, близько 40% цих автомобілів 2021-2022 року випуску знаходиться на гарантійному обслуговуванні за умовами договору фінансового лізингу № 120221-01/162ФЛ від 15.02.2021р. з ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ» та генерального договору фінансового лізингу №КІЕ-ГД-ФЛ-14037 від 24.06.2021р. (заява №9 від 18.02.2022 року) з АТ «ПУМБ». Продовження гарантійних зобов’язань для таких автомобілів, що є обов’язковою умовою договорів фінансового лізингу, забезпечується виключно їх обслуговуванням та ремонтом на авторизованих станціях технічного обслуговування (дилерів). З метою дотримання вищенаведеної умови, Замовником сформована очікувана вартість відповідно до отриманої комерційної пропозиції від офіційного дилера IVECO – ТОВ «АМАКО Україна», який надає послуги на території областей по місцях дислокації автомобілів Замовника, на підставі вартості людино-години на офіційних станціях.
Очікувана вартість розрахована як сума послуг з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту на офіційних станціях з урахуванням знижки 14% від роздрібної ціни людино-години та вартості запасних (складових) частин та матеріалів, необхідних для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту, зі знижкою у 25% від роздрібного прайсу, та складає 5150000,00 грн. з урахуванням ПДВ. Комерційна пропозиція та сертифікат дилера додаються.
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2023 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: АТ «Укрпошта» є єдиним національним оператором поштового зв’язку та має близько 11000 відділень, які забезпечують покриття у 100% населених пунктів України та надає поштові, логістичні, фінансові й торговельні послуги для приватних осіб та корпоративних клієнтів. Для своєчасного забезпечення діяльності товариства необхідне своєчасне та якісне обслуговування власного транспортного парку. Умови закупівлі встановлені відповідно до визначених Замовником потреб, а саме з метою отримання у 2023 році послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки IVECO, дислокованих у різних областях України, зазначені послуги мають отримуватись Замовником на авторизованих станціях технічного обслуговування з використанням оригінальних запасних (складових) частин та матеріалів. Обрані технічні та якісні характеристики необхідних послуг, які закуповуються, повністю відповідають нормативно-правовим актам України. Обсяги формувалися, виходячи з необхідних планових послуг з технічного обслуговування та послуг з ремонту автомобілів, з урахуванням кількості автомобілів та встановлених нормативів витрат часу Виконавця на надання відповідних послуг, в тому числі зважаючи на обсяги аналогічних послуг за договорами минулих періодів, які були достатніми для забезпечення своєчасного обслуговування транспортного парку автомобілів марки IVECO Замовника. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей одного з електронних майданчиків, розміщення на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі закупівлі, де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2023-01-02-003696-a, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli у віджеті від майданчику «smarttender»).