-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інші енергоносії (пелети паливні з лушпиння соняшника)
Завершена
2 290 275.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 451.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 451.38 UAH
Номер:
b46539271d7141a099fce0da8ad7c5dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-16-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2023 00:00
Період моніторингу:
08.03.2023 16:10 - 30.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
07.03.2023 № 54
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 54
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2023-01-02-002780-a
02.01.2023 УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 43946489
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаца третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей в частині не відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП "ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ".
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором на постачання товару від 17.01.2023 №05 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) ID: UA-P-2023-01-02-001507-a на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи - протокол від 02.01.2023 №1 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ФОП "ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.01.2023 № 05, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 11.01.2023, договір на постачання товару від 17.01.2023 №05, додаткову угоду від 16.03.2023 №1, пояснення замовника, отримані 20.03.2023 через електронну систему закупівель.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Особливостей встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме:
- на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону у пункті 10 розділу «Інші документи» тендерної документації вимагається Лист-гарантія, в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема: Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-УІІ, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність.
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, зокрема:
- витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
- довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника;
- інформаційний лист наданий міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура;
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який містить інформацію про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація про переможця, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів);
- довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 11.01.2023, проте, визначеним переможцем торгів ФОП "ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано вищевказані документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Згідно з вимогами пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням цих особливостей.
На порушення вимог абзаца третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП "ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" та укладено договір на постачання товару від 17.01.2023 №05 на суму 1 374 165,00 гривень.
Надані Замовником протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запит від 15.03.2023 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не спростували виявлених порушень.
Період усунення порушень:
29.03.2023 17:23 - 13.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2023 17:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби по закупівлі UA-2023-01-02-002780-a, управління освіти, культури, молоді та спорту Лозуватської сільської ради повідомляє наступне: Договір №05 від 17.01.2023 року було розірвано 30.03.2023 р. шляхом укладання додаткової угоди №2 до Договору №05 від 17.01.2023р. (скан-копія додається) на припинення зобов’язань за договором на постачання товару від 17.01.2023 №05 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. Рішення про розірвання Договору №05 від 17.01.2023 року опубліковано в електронній системі закупівель 30.03.2023р.
Дата публікації звіту:
30.03.2023 10:28
Запити/Пояснення
Номер:
d7e1dd794ec347b49645628858f72cac
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.03.2023 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-02-002780-a), проведеної УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 11.01.2023, проте, визначеним переможцем торгів ФОП " ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Згідно з пунктом 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням цих особливостей.
Просимо пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ФОП " ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
daeb064eb1fd448f807a479b2a4ba876
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.03.2023 15:01
Опис:
1. На виконання пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Лозуватської сільської ради надається наступна інформація: Для забезпечення потреб закладів освіти у енергоносіях та з метою дотримання санітарно-епідеміологічних показників у закладах освіти та культури, Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Лозуватської сільської ради було проведено наступну процедуру закупівель: відкриті торги з особливостями за предметом Інші енергоносії (пелети паливні з лушпиння соняшника) (місцевий бюджет) на суму 2 290 275,00 грн. з ПДВ. Дата публікації: 02.01.2023. Ідентифікатор (номер) закупівлі: UA-2023-01-02-002780-a. При цьому, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 7124:2009 Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Обсяг закупівлі – 305,37 т (згідно затверджених лімітів по закупівлі альтернативного палива у період січень-березень 2023 року) Розмір бюджетного призначення за КЕКВ 2275 (Оплата інших енергоносіїв) на 2023 рік складає 2290300,00 грн. Замовником, під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено аналіз цін постачальників, що подали свої пропозиції через Прозорро Маркет. При цьому було застосовано наступні критерії відбору: замовник має здійснювати діяльність на території Дніпропетровської області, вартість однієї тони товару має включати всі податки та збори відповідно до законодавства України та включати в себе вартість доставки пелетів до об’єктів Замовника (в тому числі навантаження та розвантаження товару у точках завантаження (склад Постачальника) та розвантаження (складські приміщення закладів освіти)). Таким чином, середньозважена вартість 1т пелетів паливних з лушпиння соняшника на момент оголошення тендеру склала 7040,00 грн. З метою забезпечення рівних умов для всіх можливих Учасників закупівлі та враховуючи можливі ризики підвищення цін на паливно-мастильні матеріали, Замовником було визначено очікувану вартість закупівель з розрахунку 305,37 т х7500,00 грн. за 1 т = 2290275,00 грн.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266): https://osvitalozuvatka.dnepredu.com/ .
2. Оскільки ФОП " ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" надав документи, що вимагалися у Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю за предметом Інші енергоносії (пелети паливні з лушпиння соняшника) за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо в повному обсязі у складі документів учасника, а у Тендерній документації не міститься вимоги повторного завантаження вже наданих документів Переможцем закупівлі, то вважаємо що ФОП " ІГНАТЬЄВА АНДРІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА" було визначено переможцем закупівлі правомірно з дотриманням вимог закупівельного законодавства України.
Одночасно наголошуємо на тому, що основним критерієм щодо вибору переможця була максимальна економія бюджетних коштів та їх раціональне використання, тому Замовником було прийнято рішення про укладання договору з учасником з найбільш вигідною ціновою пропозицією. Також зазначаємо, що замовником було визначено переможця процедури закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись насамперед основними принципами здійснення публічних закупівель, до яких належать: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність. Таким чином, з метою створення конкурентного середовища в сфері публічних закупівель та максимальної економії бюджетних коштів, було обрано переможцем учасника з максимально низькою ціною та тендерною пропозицією, яка відповідає вимогам закону та тендерної документації замовника.
Отже, на підставі вищевикладеного, зазначаємо, що підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП " ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ " відповідно до ст. 17 та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутні.