-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
овочі та фрукти
Завершена
569 180.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 845.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 845.90 UAH
Номер:
b69a345e89ad4c15b1958313460fca6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-23-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2023 00:00
Період моніторингу:
24.01.2023 16:23 - 15.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2023 №10-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.01.2023 №10-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2023-01-02-001957-a 02.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 02 січня 2023 року №2), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Ульянов Володимир Іванович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10 січня 2023 року №24, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 17 січня 2023 року №22, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 06 лютого 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178.
Так, пункт 13.6 розділу ХІІІ. «Порядок зміни умов договору та інші умови» проєкту договору, який є додатком №4 до тендерної документації, містить перелік випадків, за наявності яких можуть бути внесені зміни до істотних умов договору, зокрема у разі збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю – не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 19 Постанови №1178, яким визначено, що одним із випадків щодо зміни істотних умов договору є погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
на момент його укладення.
Окрім того, установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ульянов Володимир Іванович відсутні документи надання яких передбачено тендерною документацією Замовника, а саме:
- лист згода з умовами тендерної документації та розуміння її економічного, технічного, юридичного змісту та понять, а також синтаксис речень та словосполучень у цій тендерній документації (підпункт 1.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації);
- довідка про реєстрацію потужностей виробництва, з зазначенням їх місця розташування та легалізації згідно чинного законодавства (об’єктів електрогенерації). У випадку, якщо учасник не є електрогенеруючою компанією, він зобов’язаний окремою довідкою у довільній формі повідомити про статус електропостачальника без можливості здійснювати електрогенерацію та країну походження товару (пункт 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації);
- лист згода, що тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою (пункт 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації);
- гарантійний лист про те, що всі завантажені файли учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень (частина 7 розділ «Загальні положення» тендерної документації);
- лист згода про те, що замовник залишає за собою право не розглядати звернення учасників, які звернулися до замовника в інший спосіб, ніж через електронну систему закупівель (пункт 1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації);
- інформація (довідка) від ДПС України та/або його територіального органу видану (надану) Учаснику про систему оподаткування такого Учасника (частина 1 розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- гарантійний лист, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (пункт 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- довідка, що кінцевий бенефіціар не знаходиться під дією будь-яких санкцій та відсутній у санкційних списках та відсутній у санкційних списках (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- документ, виданий державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів та/або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- копія акту перевірки суб’єкта господарювання, який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та/або акт складений за результатами позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- сертифікат відповідності міжнародним стандартам якості харчування HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point), або розроблену та затверджену програму-передумову системи HACCP (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- довідка про країну походження, екологічну безпеку товару, що пропонується для постачання (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- довідка на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель (пункт 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації);
- довідка у довільній формі щодо розуміння та згоди з обставинами, що за замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених підстав згідно статті 31 Закону (пункт 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації);
- довідка про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах (пункт 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації);
- оригінал або копія документа, що посвідчує особу учасника, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення торгів та його ідентифікаційний код (номер) (пункт 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації);
- довідки з обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру у форматі IBAN та про відсутність простроченої заборгованості по кредитах станом не раніше місяця оголошення даної процедури закупівлі (пункт 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації);
- лист згода з істотними (основними) умовами договору, що зазначені в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації (пункт 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації);
- довідка у довільній формі щодо позиції учасника закупівлі щодо умов та порядку змін умов договору про закупівлю (пункт 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації);
- лист, що виданий (адресований) на ім’я учасника від ДП «Держзовнішінформ» про те, що Державне підприємство «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» має повноваження надавати державним органам, установам, організаціям та іншим суб’єктам господарювання тощо на їх замовлення, відповідну обґрунтовану цінову інформацію належним чином оформлену документом (експертний висновок/цінова довідка) на відповідні товари (пункт 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації);
- гарантійний лист щодо забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару (пункт 11 додатку 3 тендерної документації).
Також, установлено, що Замовником у підпункті 2 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» та в додатку №2 тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Водночас, переможцем торгів ФОП Ульянов Володимир Іванович не надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимог підпункту 2 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» та додатку №2 тендерної документації.
Відповідно до абзацу 6 підпункту 2, абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Ульянов Володимир Іванович, як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та як переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178, а уклав з ним договір про закупівлю товару від 17 січня 2023 року №22 на суму 544 475,50 грн.
Період усунення порушень:
09.02.2023 11:46 - 24.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2023 11:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок моніторингу УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (наказ №10-з від 23.01.2023) ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ДЖУЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ повідомляє:
порушення законодавства у сфері публічних закупівель було усунено шляхом припинення зобов’язань за договором. Угода про розірвання договору про закупівлю №22 від 17.01.23 Овочі та фрукти код ДК 021:215 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-02-001957-a). Угода про розірвання договору про закупівлю додається.
Дата публікації звіту:
09.02.2023 16:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 17.01.2023 №22 додатковою угодою від 09.02.2023
Дата публікації:
14.02.2023 08:58
Запити/Пояснення
Номер:
0bf5f1037dda4316bf5538af4ec8769d
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
01.02.2023 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі овочів та фруктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-02-001957-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Ульянов Володимир Іванович, оскільки в складі його пропозиції відсутні:
- лист згода з умовами тендерної документації та розуміння її економічного, технічного, юридичного змісту та понять, а також синтаксис речень та словосполучень у цій тендерній документації (підпункт 1.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації)?
- довідка про реєстрацію потужностей виробництва, з зазначенням їх місця розташування та легалізації згідно чинного законодавства (об’єктів електрогенерації). У випадку, якщо учасник не є електрогенеруючою компанією, він зобов’язаний окремою довідкою у довільній формі повідомити про статус електропостачальника без можливості здійснювати електрогенерацію та країну походження товару (пункт 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації)?
- лист згода, що тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою (пункт 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації)?
- гарантійний лист про те, що всі завантажені файли учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень (частина 7 розділ «Загальні положення» тендерної документації)?
- лист згода про те, що замовник залишає за собою право не розглядати звернення учасників, які звернулися до замовника в інший спосіб, ніж через електронну систему закупівель (пункт 1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації)?
- інформація (довідка) від ДПС України та/або його територіального органу видану (надану) Учаснику про систему оподаткування такого Учасника (частина 1 розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- гарантійний лист, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (пункт 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- довідка, що кінцевий бенефіціар не знаходиться під дією будь-яких санкцій та відсутній у санкційних списках та відсутній у санкційних списках (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- документ, виданий державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів та/або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- копія акту перевірки суб’єкта господарювання, який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та/або акт складений за результатами позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- сертифікат відповідності міжнародним стандартам якості харчування HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point), або розроблену та затверджену програму-передумову системи HACCP (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- довідка про країну походження, екологічну безпеку товару, що пропонується для постачання (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- довідка на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель (пункт 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- довідка у довільній формі щодо розуміння та згоди з обставинами, що за замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених підстав згідно статті 31 Закону (пункт 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- довідка про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах (пункт 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
- оригінал або копія документа, що посвідчує особу учасника, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення торгів та його ідентифікаційний код (номер) (пункт 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
- довідки з обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру у форматі IBAN та про відсутність простроченої заборгованості по кредитах станом не раніше місяця оголошення даної процедури закупівлі (пункт 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
- лист згода з істотними (основними) умовами договору, що зазначені в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації (пункт 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
- довідка у довільній формі щодо позиції учасника закупівлі щодо умов та порядку змін умов договору про закупівлю (пункт 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
- лист, що виданий (адресований) на ім’я учасника від ДП «Держзовнішінформ» про те, що Державне підприємство «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» має повноваження надавати державним органам, установам, організаціям та іншим суб’єктам господарювання тощо на їх замовлення, відповідну обґрунтовану цінову інформацію належним чином оформлену документом (експертний висновок/цінова довідка) на відповідні товари (пункт 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
- гарантійний лист щодо забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару (пункт 11 додатку 3 тендерної документації)?
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Ульянов Володимир Іванович у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону відповідно до пункту 44 Постанови №1178 (додаток 2 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9ecf638c3ff9442fb23fc343b1e27a49
Назва:
Відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби України від 23.01.2023 №10-з
Дата опублікування:
06.02.2023 10:24
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі овочів та фруктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-31-000395-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 відділ освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради надає пояснення