-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень першого та четвертого поверхів лікувального корпусу розташованого за адресою: м. Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а
Капітальний ремонт частини приміщень першого та четвертого поверхів лікувального корпусу розташованого за адресою: м. Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а
Завершена
70 362 492.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 351 813.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 351 813.00 UAH
Номер:
094fb46b64e249b09b34b018b746ce44
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-01-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2023 00:00
Період моніторингу:
01.03.2023 11:00 - 23.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2022-12-31-000728-a 31.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» установлено порушення вимог вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого та шостого підпункту 2 та пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель спеціалізованого комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.01.2023 № 17, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БЦРЕМСЕРВІС» (далі – ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС»), протоколи уповноваженої особи Замовника від 01.02.2023 № 21, від 20.02.2023 № 35, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.02.2023, договір підряду від 07.03.2023 № 121 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 10.03.2023.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 6 розділу Ш «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. Разом з довідкою подаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій, які будуть залучатися до виконання робіт (дипломи, свідоцтва, посвідчення, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи).
На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт від 25.01.2023 № 017/25/01/23, в пункті 5 якої зазначив працівника Красножон В.Ю. за посадою будівельника.
Крім того учасник ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції надав атестат про закінчення Красножон В.Ю. у 2008 році Державного професійно-технічного навчального закладу «Білоцерківське вище професійне училище будівництва та сервісу» від 30.06.2008 КХ № 34142610, який не містить кваліфікацію робітничої професії.
При цьому інші документи, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку будівельника Красножон В.Ю. у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» відсутні, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу Ш «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Також установлено, що відповідно до підпункту 1.11 пункту 1 розділу Ш «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до учасників торгів, зокрема, відповідно до частини 3 статті 12 Закону створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) службовою (посадовою) особою (або представником учасника процедури закупівлі), яку уповноважено учасником на підписання тендерної пропозиції.
При перевірці підпису учасника ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС», накладеного на тендерну пропозицію, на сайті https://czo.gov.ua/ у розділі «перевірити підпис» установлено, що тип носія особистого ключа – «незахищений», тип підпису – «удосконалений», сертифікат - «кваліфікований», що свідчить про електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису (КЕП) службової (посадової) особи (або представника учасника процедури закупівлі), яку уповноважено учасником на підписання тендерної пропозиції, чим не дотримано вимоги підпункту 1.11 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому під час моніторингу встановлено, що на порушенням вимог пункту 40 Особливостей Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема щодо накладення електронного цифрового підпису директора учасника на подану тендерну пропозицію ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС».
Крім того моніторингом установлено, що відповідно до пункту 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовник установив вимогу до учасників торгів, зокрема, учасником у складі пропозиції надається проект договору та усі додатки до нього з наданням документу, який посвідчує особу, уповноважену підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері. У випадку ненадання у складі пропозиції проекту договору, або якщо текст наданого проекту договору не відповідає тексту, зазначеному в тендерній документації чи її вимогам, відсутні додатки до договору у повному складі тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» надав проект договору про закупівлю без додатків, які зазначені в проекті договору про закупівлю, зокрема, договірна ціна (Додаток № 1), кошторис (Додаток № 2), календарний графік виконання робіт (Додаток № 3), чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю».
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, на порушення абзацу другого та шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визначив його переможцем торгів та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
25.03.2023 05:01 - 08.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2023 05:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку
КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» (далі –
Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022- 12-31-000728-a (ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-01-000015).
1. Відповідно до п.п. 2.1. п. 5 розділу 3 ТД установлено вимогу про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема необхідно надати:
Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій, їх посад (або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підстави залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно-правового характеру або працівників субпідрядника).
Обов’язкова наявність наступних працівників: інженера з охорони праці (не менше одного), інженера проектувальника в частині кошторисної документації (не менше одного), виконавця робіт (не менше одного), інженера електричних мереж (не менше одного) та не менше 5 кваліфікованих робітників, що залучатимуться до виконання робіт, з них: з кваліфікацією електромонтерів не менше 3 розряду – не менше 2 працівників, електромонтажника з освітлення та освітлювальних силових мереж – не менше 1 працівника, малярів – не менше 2 працівників.(далі– мінімальна кількість)
Разом з довідкою подаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій, які будуть залучатися до виконання робіт (дипломи, свідоцтва, посвідчення, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи).
На підтвердження вищезазначеного учасник ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції опублікував довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт від 25.01.2023 № 017/25/01/23 (далі – Довідка № 017/25/01/23), в якій зазначив кількість працівників з урахуванням мінімальної кількості, посади яких є обов’язковими для виконання робіт, відповідно до вимог ТД., зокрема: інженер з охорони праці - Затишний В.В., інженер проектувальник в частині кошторисної документації - Тиніцький В.В., виконавець робіт – Орловський А.Б., інженер електричних мереж – Нефьодов О.І., три електромонтери – Патик Р.Б., Коліоніченко В.І., Шульга О.Л., електромонтажник з освітлення та освітлювальних силових мереж – Штуль Р.Б. та два маляри – Нестів В.В.
Крім того, учасник ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» в Довідці № 017/25/01/23 зазначив додаткових працівників які будуть залучені до виконання робіт, а саме інженера-будівельника – Васеньов О.В., будівельника – Красножон В.Ю., водія – Різник О.С.
ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» в складі пропозиції оприлюднив копії документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій, які будуть залучатися до виконання робіт, відповідно до п.п. 2.1. п. 5 розділу 3 ТД.
Щодо підтвердження освіти будівельника - Красножон Віталія Юрійовича учасник надав документ, що підтверджує спеціальну професійну підготовку цього працівника - атестат про закінчення Державного професійно-технічного навчального закладу «Білоцерківське вище професійне училище будівництва та сервісу» від 30.06.2008 КХ № 34142610.
Згідно ч. 1 ст. 17 Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» заклад професійної (професійно-технічної) освіти - це заклад освіти, що забезпечує реалізацію потреб громадян у професійній (професійно-технічній) освіті, оволодінні робітничими професіями, спеціальностями, кваліфікацією відповідно до їх інтересів, здібностей, стану здоров'я.
Атестат про закінчення професійно-технічного навчального закладу підтверджує наявність професійної освіти, оволодіння робітничою професією, спеціальністю, кваліфікацією, тобто підтверджує наявність спеціальної професійної підготовки працівника.
Крім того, ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» підтвердив цивільно-правовим договором, укладеним з Красножон Віталієм Юрійовичем посаду (будівельник), щодо якої він буде залучений до виконання робіт.
Вимогами ТД посада будівельника, не входила до переліку обов’язкових.
Таким чином, підтверджено виконання ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» вимоги п.п. 2.1. п. 5 розділу 3 ТД, а порушення зазначене у моніторингу відсутнє.
Слід зазначити, що до формальних (несуттєвих) помилок належать, зокрема коли у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документу в ТД.
2. Пунктом 1 розділу 3 ТД передбачено, що відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) службовою (посадовою) особою (або представником учасника процедури закупівлі), яку уповноважено учасником на підписання тендерної пропозиції. Електронна печатка Учасника не вважається КЕП уповноваженої особи.
Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися ПІБ особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), назва організації- учасника (установи).
Під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» нами встановлено, що наявний файл електронного підпису окремо на документах тендерної пропозиції та загально на тендерну пропозицію.
Під час перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify та з урахуванням листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 встановлено, що на тендерну пропозицію учасника накладено ЕЦП, що не відповідало встановленим нами у ТД вимоги.
При цьому на окремих документах тендерної пропозиції учасника накладені електронні підписи КЕП.
Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості Постанови №1178) Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
В свою чергу пунктом 12 частини 1 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено, що електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис.
Враховуючи викладене, електронний підпис містить інформацію у формі даних.
Слід зазначити, що електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа (ст. 5 Закону «Про електронні документи та електронний документообіг»). Відповідно до ст. 6 цього ж Закону – створення електронного документу завершується накладанням електронного підпису.
Отже, накладений КЕП є частиною документа, що завершує фіксацію інформації в документі, а отже зазначена невідповідність КЕП підлягала виправленню.
Таким чином з урахуванням положень п. 40 Особливостей не підлягає виправленню виключно невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником та/або подання яких вимагається ТД: відсутність забезпечення тендерної пропозиції, якщо воно вимагалося, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Відсутність накладеного загально на тендерну пропозицію КЕП (зазначення типу носія особистого ключа: «незахищений» замість «захищений», і типу підпису: «удосконалений» замість «кваліфікований») не є відсутністю забезпечення тендерної пропозиції, та не є відсутністю/невідповідністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Виходячи з цього, нами у встановлений п. 40 Особливостей Постанови
№1178 розміщено повідомлення учаснику ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» з вимогою про усунення невідповідності, яку він усунув шляхом накладання на тендерну пропозицію КЕП, інформація в якому збігалася з інформацією на електронному підписі КЕП, накладеному на окремих документах тендерної пропозиції.
3. Відповідно до п. 4 розділу 6 ТД у складі пропозиції надається проект договору та усі додатки до нього з наданням документу, який посвідчує особу, уповноважену підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері. У випадку ненадання у складі пропозиції проекту договору, або якщо текст наданого проекту договору не відповідає тексту, зазначеному в тендерній документації чи її вимогам, відсутні додатки до договору у повному складі тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Крім того, відповідно до пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, розрахунок договірної ціни*, підписані сертифікованим кошторисником (на шдтвердження надається відповідний кваліфікаційний сертифікат) та складеною у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 0 1.11.2021р. №281, до складу якого входять : договірна ціна; розрахунки до договірної ціни за усіма її статтями витрат; локальні кошториси (складені у відповідності до технічного завдання замовника (перелік та обсяг робіт повинні відповідати технічному завданню); відомість ресурсів (складена у відповідності до технічного завдання замовника (перелік та обсяг ресурсів повинні відповідати технічному завданню); графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, сформований у розрізі локальних кошторисів та із зазначенням конкретного календарного місяця по кожному із етапів робіт (місяць, рік). Графік виконання робіт уточняється під час укладання договору: початок виконання робіт, вирахування терміну який було витрачено на проведення даної закупівлі, інше.
На виконання вказаних вимог у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» надав проект договору та в окремих файлах документи, зокрема передбачені в п. 12.1 проекту договору про закупівлю, а саме:
1.Договірна ціна (Додаток № 1) наявна у файлі «4_ДЦ_ДЦ.pdf» та «4_ДЦ_ДЦ_підписан_сертифік_кошторис.pdf» в папці «Кошторис_rtf_pdf_2_частина».
2.Кошторис (Додаток № 2) в складі якого надається наступна документація:
- Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни та пояснювальна записка – файл «4_ДЦ_ДЦ_підписан_сертифік_кошторис.pdf» та «4_ПЗ.pdf» відповідно в папці «Кошторис_rtf_pdf_2_частина». - Локальні кошториси - 68 файлів в папці «Кошторис_rtf_pdf_2_частина». - Об’єктні кошториси – файл «4_ДЦ_ОС_02- 01.pdf» в папці «Кошторис_rtf_pdf_2_частина». - Підсумкова відомість ресурсів - файл «4_ДЦ_ИВР.pdf» в папці Кошторис_rtf_pdf_2_частина»; відомості ресурсів до локальних кошторисів - 21 файл в папці «Кошторис_rtf_pdf_2_частина» та 43 файли в папці
«Кошторис_rtf_pdf_1_частина».
3.Календарний графік виконання робіт (Додаток № 3) наявний у файлі
«Кален_графік_БЦ_онко.xls» в папці «Кошторис_rtf_pdf_2_частина».
Отже, ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС»у складі пропозиції надано усі доступні до перегляду додатки, які передбачені в п. 12.1 проекту договору про закупівлю, чим дотримано вимоги п. 4 розділу 6 ТД.
Крім того варто зауважити про наступне.
У висновку за результатом моніторингу зазначено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Зважаючи на відсутність порушень, зобов’язання щодо усунення порушень шляхом розірвання договору не підлягають виконанню з огляду на наступне.
По перше, неможливо усунути порушення, яких на момент проведення моніторингу закупівлі не було.
По друге, відсутні правові підстави для розірвання договору, оскільки такі підстави мають міститься в ГК України або ЦК України, або в Законі України «Про публічні закупівлі».
По третє, як вбачається з вищезазначених заперечень, Замовником не було порушено вимоги законодавства в сфері державних закупівель, що підтверджується запереченнями та документами тендерної пропозиції, які б зумовлювали наявність підстав для одностороннього розірвання договору.
Просимо врахувати наші пояснення та вважати порушення усунутими згідно статті 8 Закону.
Дата публікації звіту:
30.03.2023 19:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
05.04.2023 10:36
Запити/Пояснення
Номер:
840086e0ec444716b42d6cee2d21edc1
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
08.03.2023 12:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень першого та четвертого поверхів лікувального корпусу розташованого за адресою: м. Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-31-000728-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d6a833dde5c948e393814426d268818d
Назва:
Обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Дата опублікування:
10.03.2023 17:58
Опис:
Обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено з урахуванням приписів Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710.
Для капітального ремонту частини приміщень першого та четвертого поверхів лікувального корпусу розташованого за адресою: м. Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними актами чинного законодавства, оприлюднено в електронній системі закупівель ProZorro закупівлю за процедурою відкриті торги (UA-2022-12-31-000728-a).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі проектно-кошторисної документації, виготовленої Приватним підприємством «Архітектурна майстерня "АТТІК"». Згідно розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини приміщень першого та четвертого поверхів лікувального корпусу розташованого за адресою: м. Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» № 221019-03/В від 28 листопада 2022 р. (реєстраційний номер EX01:1525-5240-6240-6647).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації, а саме відомостей обсягів робіт та підсумкових відомостей ресурсів (по І і ІІ чергах), що наявні у складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини приміщень першого та четвертого поверхів лікувального корпусу розташованого за адресою: м. Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта реконструкції № 1 по черзі І та Зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта реконструкції № 2 по черзі ІІ. Розрахунок очікуваної вартості згідно предмету закупівлі здійснювався наступним чином:
Очікувана вартість закупівлі = (Всього по зведеному кошторисному розрахунку по черзі І – ((Разом по главi 10 по черзі І + Разом по главi 12 по черзі І) х 1,2) ) + (Всього по зведеному кошторисному розрахунку по черзі ІІ – ((Разом по главi 10 по черзі ІІ + Разом по главi 12 по черзі ІІ) х 1,2) ), де
Всього по зведеному кошторисному розрахунку по черзі І: 40 627 484,00 грн.;
Разом по главi 10 по черзі І: 710 610,00 грн.;
Разом по главi 12 по черзі І: 1 790 280,00 грн.;
Всього по зведеному кошторисному розрахунку по черзі ІІ: 35 576 160,00 грн.;
Разом по главi 10 по черзі ІІ: 658,190 грн.;
Разом по главi 12 по черзі ІІ: 0 грн.;
Отже, очікувана вартість закупівлі становить 70 362 492,00 грн., оскільки:
(40 627 484,00 – ((710 610,00 + 1 790 280,00) х 1,2)) + (35 576 160,00 – ((658,190 + 0) х 1,2)) = 70 362 492,00 грн.
Щодо запиту про надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://kood.kyiv.ua
Додатки:
- позитивний експертний звіт ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» № 221019-03/В від 28 листопада 2022 р. (реєстраційний номер EX01:1525-5240-6240-6647);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;
- Загальна пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв;
- Загальна відомість обсягів робіт.