• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Завершена

1 244 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 224.00 UAH
Номер: 039a1fbe1483498086d3ae0aee20ed06
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-28-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 28.02.2023 14:34 - 22.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.02.2023 № 9-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 28 лютого 2023 року № 9-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2022-12-30-007562-a від 30.12.2022 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 426-52-57, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей № 1178, пункту третього частини першої статті 10 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановленого порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей № 1178, пункту третього частини першої статті 10 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецький обласний клінічний протитуберкульозний диспансер» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2022-12-30-001867-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.12.2022 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.01.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС», Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛЬТ ПОСТАЧ»; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 11.01.2023 № 85, від 18.01.2023 № 90, від 21.01.2023 № 92; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»; повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2023; договір про постачання електричної енергії споживачу від 08.02.2023 № 010223ЧОКПД (далі – Договір); додаткова угода від 08.02.2023 № 1 до Договору; повідомлення про внесення змін до договору від 10.02.2023; пояснення Замовника, надане 07.03.2023 через електронну систему закупівель. Відповідно до абзацу третього пункту 51 Особливостей № 1178 Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Абзацом четвертим пункту 51 Особливостей № 1178 визначено: зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Так, Замовник 30.12.2022 о 17:45 год в електронній системі закупівель оприлюднив початкову тендерну документацію, а 30.12.2022 о 17:51 год оприлюднив тендерну документацію у вигляді нової редакції, в якій вніс зміни до початкової редакції в частині зміни дати та часу кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак, перелік змін, що вносяться до тендерної документації в окремому документі Замовник не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 51 Особливостей № 1178, пункту третього частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 13.03.2023 11:10 - 28.03.2023 01:00
Дата публікації висновку: 13.03.2023 11:10

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: №13-17-0003/2023
Дата відкриття провадження: 01.05.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 13-17-0003/2023ПН

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на даний момент відсутній механізм усунення виявлених порушень, зобов’язуюсь здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановленого порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей № 1178, пункту третього частини першої статті 10 Закону (шляхом економічних навчань, підвищення кваліфікації).
Дата публікації звіту: 16.03.2023 16:25

Запити/Пояснення