-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
1 244 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 224.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 224.00 UAH
Номер:
039a1fbe1483498086d3ae0aee20ed06
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-28-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2023 00:00
Період моніторингу:
28.02.2023 14:34 - 22.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2023 № 9-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 28 лютого 2023 року № 9-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2022-12-30-007562-a від 30.12.2022 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей № 1178, пункту третього частини першої статті 10 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановленого порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей № 1178, пункту третього частини першої статті 10 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецький обласний клінічний протитуберкульозний диспансер» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2022-12-30-001867-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.12.2022 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.01.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС», Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛЬТ ПОСТАЧ»; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 11.01.2023 № 85, від 18.01.2023 № 90, від 21.01.2023 № 92; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»; повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2023; договір про постачання електричної енергії споживачу від 08.02.2023 № 010223ЧОКПД (далі – Договір); додаткова угода від 08.02.2023 № 1 до Договору; повідомлення про внесення змін до договору від 10.02.2023; пояснення Замовника, надане 07.03.2023 через електронну систему закупівель.
Відповідно до абзацу третього пункту 51 Особливостей № 1178 Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Абзацом четвертим пункту 51 Особливостей № 1178 визначено: зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Так, Замовник 30.12.2022 о 17:45 год в електронній системі закупівель оприлюднив початкову тендерну документацію, а 30.12.2022 о 17:51 год оприлюднив тендерну документацію у вигляді нової редакції, в якій вніс зміни до початкової редакції в частині зміни дати та часу кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, перелік змін, що вносяться до тендерної документації в окремому документі Замовник не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 51 Особливостей № 1178, пункту третього частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
13.03.2023 11:10 - 28.03.2023 01:00
Дата публікації висновку:
13.03.2023 11:10
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
№13-17-0003/2023
Дата відкриття провадження:
01.05.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
13-17-0003/2023ПН
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на даний момент відсутній механізм усунення виявлених порушень, зобов’язуюсь здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановленого порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей № 1178, пункту третього частини першої статті 10 Закону (шляхом економічних навчань, підвищення кваліфікації).
Дата публікації звіту:
16.03.2023 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
f3ce3ea880334efe8f0c55e3f31a7b92
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.03.2023 09:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-30-007562-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації?
4. Надайте розрахунок ціни (маржі) учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», здійснений Вами відповідно до пункту 3.1.10 тендерної документації, на підставі якого Вами відхиленого його тендерну пропозицію. Оскільки, у протоколі від 19.01.2023 № 91 підставою для відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника Вами зазначено: «в складі пропозиції учасником надано «Згода з маржинальністю. Маржа.pdf» в якому зазначається, що учасник гарантує, що маржа в пропозиції учасника в тому числі в пропозиції за результатом аукціону не буде від’ємною. Проте, Маржа в пропозиції учасника є від’ємним значенням відповідно до методики розрахунку наведеної в п.3.1.10 Тендерної документації».
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
faff0943fbf5491486371fb61b66df57
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.03.2023 16:40
Опис:
1. Щодо розрахунку суми
2. Щодо посилання на сайт
3. Щодо не завантаження файлу з переліком змін
4. Щодо розрахунку ціни пропозиції, та відхилення пропозиції учасника