-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ізольований саморятівник типу ШСС-1П або еквівалент
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Завершена
42 240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 211 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 211 200.00 UAH
Номер:
71887a4361b9466dbf9dc7fab810f05d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-29-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2023 00:00
Період моніторингу:
29.03.2023 15:00 - 20.04.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.03.2023 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2022-12-30-006991-a 30.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕЙТОР ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Львіввугілля», (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи № 474 від 30.12.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.01.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РЕЙТОР ЛТД» (далі – ТОВ «РЕЙТОР ЛТД»), повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2023, договір від 30.01.2023 № 30/01-23 (далі – Договір) на суму 42 240 000,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 11.04.2023.
Період усунення порушень:
21.04.2023 15:16 - 27.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2023 15:16
Запити/Пояснення
Номер:
fd1dd4c5c737423083c6bc384630d297
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2023 09:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ізольованого саморятівника типу ШСС-1П або еквіваленту (ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-30-006991-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bb093b79f6b54bb7a2f1e0833b7f5353
Назва:
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2022-12-30-006991-a
Дата опублікування:
11.04.2023 10:06
Опис:
Відповідь 1: На запит про надання пояснень до закупівлі UA-2022-12-30-006991-a надаємо інформацію та документи на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зокрема: 1) Запит на моніторинг ціни від 21.10.2022р. від заступника генерального директора з охорони праці ДП «Львіввугілля»; 2) Запит на моніторинг ціни від 21.10.2022р. від заступника генерального директора з охорони праці ДП «Львіввугілля»; 3) Лист начальника відділу планування та моніторингу цін ДП «Львіввугілля», щодо визначення очікуваної вартості; 4) Відповідь щодо вартості товару ТОВ «Захистпром трейд»; 5) Службову записку заступника генерального директора з охорони праці, щодо необхідності придбання саморятівників; 6) Технічне завдання на закупівлю саморятівників;
Відповідь 2: Сторінка власного веб-сайту на якому розміщена вся необхідна інформація - Lvug.com.ua.