-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги за кодом ДК 021:2015: 90510000-5-утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивезення побутових відходів та сміття з території Козинської селищної територіальної громади, конкретний код ДК 021:2015: 90511000-2-послуги зі збирання сміття) на 2023 рік
Завершена
16 492 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 82 460.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 82 460.00 UAH
Номер:
bf713195a494483898170ffdd7991b38
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000156
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 17:46 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.01.2023 № 9
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
40 UA-2022-12-30-005670-a 30.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань щодо дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з врахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Козинської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.12.2022 №89, реєстр пропозицій від 07.01.2023, тендерну пропозицію ТОВ «КРАМАР ЕКО», протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.01.2023, протокол уповноваженої особи від 10.01.2023 № 5, повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2023, договір від 02.02.2023 № 12 (далі – Договір), пояснення Замовника, надані 20.01.2023 та 06.02.2023 через електронну систему закупівель.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 46 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Моніторингом установлено, що Замовник прийняв рішення про намір укласти договір з переможцем торгів – ТОВ «КРАМАР ЕКО» (протокол уповноваженої особи від 10.01.2023 № 5) та 10.01.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Водночас Договір укладений (02.02.2023) на 23 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 31.01.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував продовження строку укладання договору за цією процедурою закупівлі.
Однак, пояснення щодо обґрунтування продовження строку укладання договору Замовник надав 06.02.2023, чим перевищив строк у 3 (три) робочі дні з дня оприлюднення запиту Держаудитслужби та недотримався вимог частини п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
09.02.2023 18:34 - 24.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2023 18:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Отримавши Висновок про результати моніторингу, була проведена робота щодо недопущення в подальшому встановлених порушень, що відображено у розпорядженні від 10.02.2023 року №12
Дата публікації звіту:
13.02.2023 09:55
Запити/Пояснення
Номер:
e3ac0cfb359247a4b3bf0b474bc66e87
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.01.2023 08:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі серверного комплексу обробки даних (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-30-005670-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9ce5564f87a448a78d605f3f7cbe9a40
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.01.2023 12:31
Опис:
У зв’язку із проведенням реформи децентралізації, та утворенням Козинської селищної територіальної громади, у складі якої рахуються: смт Козин, село Старі Безрадичі, село Нові Безрадичі, село Тарасівка, село Березене, село Капустяна, село Паращино, село Конюша, село Великі Дмитровичі, село Малі Дмитровичі, село Підгірці, село Креничі, село Романків, тобто додалась значна кількість населення. Також у зв’язку агресії рф проти України, в громаді значно збільшилась чисельність населення, за рахунок внутрішньо переміщених осіб, які були змушені виїхати зі своїх громад, та які зараз живуть на території Козинської селищної територіальної громади. У зв’язку несприятливої економічної ситуації в країні, стрімким здорожчанням цін на надання послуг, та індексу інфляції, який становив 100,7 % за даними Державної служби статистики України на період грудень 2022 року, коли була оголошена закупівля. Замовником були враховані всі вищевказані фактори, та розрахована очікувана вартість закупівлі.
Номер:
a8dcb22758f947b599f6ca17d3d1da2d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2023 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі серверного комплексу обробки даних (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-30-005670-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні підтвердні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування щодо продовження строку укладання договору з переможцем зазначеної процедури закупівлі у зв’язку з його відсутністю в електронній системі закупівель станом на 30.01.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fd5bc74238984ebebc901cd0e908759b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.02.2023 12:03
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги за кодом ДК 021:2015: 90510000-5-утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивезення побутових відходів та сміття з території Козинської селищної територіальної громади, конкретний код ДК 021:2015: 90511000-2-послуги зі збирання сміття) на 2023 рік (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-30-005670-a), Замовник надає наступне пояснення: на момент укладення Договору розпочався моніторинг закупівлі. Відповдіно до пункту 46 Постанови КМУ від 12.10.2022 р №1178, Замовник укладає Договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніч через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договру може бути продовжений до 60 днів. В зв'язку з постійним відключенням світла і відсутністю інтернету, уповноважена особа не мала змоги завантажити відповідній Договір і накласти підпис. Тому строк укладання Договору продовжено.
Номер:
a73798006879404c882e42f62417903a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2023 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги за кодом ДК 021:2015: 90510000-5-утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивезення побутових відходів та сміття з території Козинської селищної територіальної громади, конкретний код ДК 021:2015: 90511000-2-послуги зі збирання сміття) на 2023 рік (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-30-005670-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні підтвердні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування щодо продовження строку укладання договору з переможцем зазначеної процедури закупівлі у зв’язку з його відсутністю в електронній системі закупівель станом на 30.01.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d7f81d4d96ab497ab94d95f9c0c3ecf4
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.02.2023 12:02
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги за кодом ДК 021:2015: 90510000-5-утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивезення побутових відходів та сміття з території Козинської селищної територіальної громади, конкретний код ДК 021:2015: 90511000-2-послуги зі збирання сміття) на 2023 рік (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-30-005670-a), Замовник надає наступне пояснення: на момент укладення Договору розпочався моніторинг закупівлі. Відповдіно до пункту 46 Постанови КМУ від 12.10.2022 р №1178, Замовник укладає Договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніч через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договру може бути продовжений до 60 днів. В зв'язку з постійним відключенням світла і відсутністю інтернету, уповноважена особа не мала змоги завантажити відповідній Договір і накласти підпис.