-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо) (по талона (картках)
Завершена
11 163 451.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 111 634.51 UAH
мін. крок: 1% або 111 634.51 UAH
Номер:
67a98aabbaa24b0780c0bd9d403e5a39
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-26-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2023 00:00
Період моніторингу:
26.05.2023 11:57 - 17.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.05.2023 № 56-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.05.2023 № 56-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2022-12-30-003217-a, 30.12.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору та додаткових угод про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця − порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2023 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору та додаткових угод про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА «ІРПІНЬ» ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі − замовник) на 2023 рік, зміни до річного плану закупівель на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.12.2022 № 65; тендерні пропозиції учасників ПП «АВТОТЕХСЕРВІС» ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ»; протокольні рішення уповноваженої особи від 13.01.2023 № 71, від 18.01.2023 № 72; повідомлення про намір укласти договір від 18.01.2023; договір про закупівлю товару від 31.01.2023 № 0913/31/1, укладений між замовником та ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» на загальну суму 10 479 409,92 грн з ПДВ; додаткові угоди від 22.02.2023 № 1, від 02.03.2023 № 2, від 06.04.2023 № 3 до договору про закупівлю товару № 0913/31/1 від 31.01.2023.
За результатами процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» укладено договір про закупівлю товару від 31.01.2023 № 0913/31/1 на загальну суму 10 479 409,92 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
05.06.2023 15:22 - 09.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2023 15:22