-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Завершена
169 922.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 849.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 849.61 UAH
Номер:
38ca95dadd15456b8b7d5ebb755de7d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-23-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2023 00:00
Період моніторингу:
23.01.2023 16:59 - 14.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2023 № 11-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
23.01.2023 № 11-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2022-12-29-012794-a, 29.12.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новосанжарського ліцею Новосанжарської селищної ради Полтавської області (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.12.2022 № 9 (зі змінами); тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУДГРАНД»; рішення уповноваженої особи від 09.01.2023 № 17; повідомлення про намір укласти договір від 09.01.2023; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 16 січня 2023 року № 7 (без ПДВ).
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що замовником в порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови № 1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03.01.2023 об 13:51 год. Так, згідно вищевказаної норми Постанови № 1178 «Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення».
Період усунення порушень:
25.01.2023 09:53 - 09.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2023 09:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Станом на даний момент у замовника не має технічної можливості виправити встановлені моніторингом помилки.
Замовник не мав наміру порушувати порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Вчинені уповноваженою особою помилки не призвели до матеріальних втрат місцевого або державного бюджету, а тому замовником проведено бесіду із уповноваженою особою та наголошено на неухильному дотриманні законодавства про публічні закупівлі.
У майбутньому обов’язково врахуємо зауваження, що викладені у моніторингу під час проведення наступних процедур закупівель, уповноважена особа буде більш уважно готувати документи про внесення змін до тендерної документації, та дотримуватися вимог, передбачених чинним законодавством, що регулює здійснення закупівель.
Дата публікації звіту:
25.01.2023 11:45
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Відсутній механізм
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі UA-2022-12-29-012794-a, Замовником надано відповідну інфомацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
06.02.2023 09:12