• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15610000-7- «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (борошно, крупа гречана, крупа манна, крупа вівсяна, перлова, крупа пшенична, крупа булгур, крупа кус-кус, крупа кукурудзяна, рис, пшоно, горох, , крупа ячна)

Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2022-12-29-003499-a Предмет закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15610000-7- «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (борошно -1500, крупа гречана- 700, крупа манна - 300, крупа вівсяна - 300, перлова - 150, крупа пшенична - 400, крупа булгур - 300, крупа кус-кус - 200, крупа кукурудзяна 200, рис - 900, пшоно - 200, горох - 700, крупа ячна - 200для закладів освіти Козятинської ТГ Очікувана вартість предмета закупівлі: 21395,00 з ПДВ (відповідно до рішення Козятинської міської ради Вінницької області від 24.12.2021 р. № 730-VІІІ «Про затвердження Програми «Дитяче харчування в закладах освіти Козятинської міської територіальної громади» на 2022-2025 роки», », постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах (зі змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2012 №865-р «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення дітей високоякісними продуктами харчування вітчизняного виробництва», спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», на підставі розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Доставка круп має здійснюватися учасником-переможцем у 2023 році до кожного закладу окремо, згідно з графіком та маршрутом постачання на підставі заявок Замовника на кожний заклад освіти окремо. Учасник-переможець зобов’язується виконувати вимоги Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (зі змінами) в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари

Завершена

211 395.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 113.95 UAH
Номер: a8bfe085b14b4baa8e7b629cf8fb28f6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-21-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.03.2023 17:14 - 12.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.03.2023 №25-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 21.03.2023 №25-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30.UA-2022-12-29-011367-a 29.12.2022 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із застосуванням Постанови №1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти та спорту Козятинської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29 грудня 2022 року №188, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «ТД «Солодкий Світ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 січня 2023 року №191, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16 січня 2023 року №5 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 19 січня 2023 року та пояснення від 31 березня та 06 квітня 2023 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Порядок №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Крім того, моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ПП «ТД «Солодкий Світ», якого обрано переможцем торгів, умовам тендерної документації Замовника. Так, у підпункті 4 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо завантаження файлу (ів), а саме файл(и) відсканований(і) з оригіналів документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, зокрема, для юридичних осіб: - витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданого або сформованого не раніше дати публікації торгів. Однак, у складі тендерної пропозиції ПП «ТД «Солодкий Світ» надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформований станом на 14 листопада 2022 року, тобто раніше дати публікації торгів (29 грудня 2022 року), чим порушено вимоги підпункту 4 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Окрім цього, у підпункті 1.2 пункту 1 додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо наявності власного складського приміщення, який підтверджується документом із державного реєстру речових прав або аналогічним документом (у разі отримання права власності до початку роботи реєстру речових прав). У разі залучення складського приміщення – скановані копії виготовлені з оригіналів правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави користування учасником такого майна. Для підтвердження права користування залученим складським приміщенням у складі пропозиції учасник повинен надати лист від власника такого приміщення щодо дійсності зазначеного договору із зазначенням точної адреси, площі та стану приміщення. На виконання вищевказаних вимог учасником ПП «ТД «Солодкий Світ» надано договір оренди приміщення від 01 вересня 2021 року №12/09/21-ВС, укладений з ПП «Торгово виробнича компанія «Вікторія» щодо передачі у строкове платне користування частини складського приміщення, загальною площею 420 кв.м, та частини офісного приміщення площею 190,2 кв.м. Однак, тендерна пропозиція вказаного учасника не містить лист від власника такого приміщення щодо дійсності зазначеного договору із зазначенням точної адреси, площі та стану приміщення, чим порушено вимоги підпункту 1.2 пункту 1 додатку 1 тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» відсутні: копія документу, що підтверджує можливість транспортування предмету закупівлі відповідно до вимог визначених у Додатку 1 (паспорт експлуатації, або акт на переобладнання, або інший документ), а також копії посвідчень водіїв Іванюка І.В. та Плачинди Ю.О., чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 1 та підпункту 3 пункту 2 додатку 1 тендерної документації. Відповідно до абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ТД «Солодкий Світ», як таку, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним Договір на суму 205350,00 грн. Крім того, відповідно до абзацу 2 пункту 43 Постанови №1178, договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. Так, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, моніторингом установлено, що Замовником у строк визначений пунктом 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднено Договір в повному обсязі (відсутня сторінка 1).
Період усунення порушень: 11.04.2023 15:23 - 26.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.04.2023 15:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ уповновадена особа здійснила заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, а саме розірвання договору з ТД "Солодкий Світ"
Дата публікації звіту: 18.04.2023 17:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 16.01.2023 №5 додатковою угодою від 18.04.2023 №1
Дата публікації: 20.04.2023 10:57

Запити/Пояснення