-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир кисломолочний
Завершена
765 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 825.00 UAH
Номер:
b53d882e41cf41f394d6ba021e0366af
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-31-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2023 00:00
Період моніторингу:
31.01.2023 11:16 - 22.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2023 № 3-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 31.01.2023 № 3-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2022-12-29-010904-a 29.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, а також відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення вимог частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 40 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за Договором, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги" Хмельницької обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.12.2022 № 191, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.01.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Деражнянський молочний завод» (далі – ТОВ «Деражнянський молочний завод»), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 16.01.2023 № 12 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «Деражнянський молочний завод», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ «Деражнянський молочний завод» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 18.01.2023 № 18, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.01.2023, договір про постачання товару від 24.01.2023 № 2 (далі – Договір), пояснення від 02.02.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено наступне.
Відповідно до абзацу першого пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу другого пункту 40 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, АЛЕ КРІМ ВИПАДКІВ:
- відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Моніторингом встановлено, що Замовником 17.01.2023 розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником «Деражнянський молочний завод» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією наступного змісту: «Відповідно до вимог п. 4 Додатку 1 ТД визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен надати наступні документи: - декларація виробника та якісне посвідчення на предмет закупівлі. В складі тендерної пропозиції Учасника не надано якісне посвідчення на запропонований товар. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, якісне посвідчення на запропонований товар».
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Розділу III тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначені в Додатку № 1 (Технічне завдання) тендерної документації.
Зокрема, вимогами підпункту 11 пункту 4 Додатку 1 (Технічне завдання) тендерної документації Замовника визначено, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати у складі пропозиції, зокрема, декларацію виробника та якісне посвідчення на предмет закупівлі.
За результатами моніторингу встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Деражнянський молочний завод» не надано якісне посвідчення на предмет закупівлі. Слід зазначити, що у документах (поданих після розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей), які були відсутні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та її розкриття (посвідчення про якість) вказано, що якість запропонованого до закупівлі товару відповідає затвердженим стандартам України та/або вимогам Замовника, на виконання вимог підпункту 3.6.5 пункту 6 розділу III та підпункту 11 пункту 4 Додатку 1 (Технічне завдання) тендерної документації Замовника.
Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «Деражнянський молочний завод» документа про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: якісне посвідчення на запропонований товар, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ у розумінні Особливостей.
Отже, у Замовника немає підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у разі ВІДСУТНОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, якщо таке забезпечення вимагалося замовником ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ (та/або документів) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Враховуючи викладене, відповідно до абзацу другого пункту 40 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ та не підлягає усуненню.
Натомість, всупереч вимогам пункту 40 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель без наявних на те підстав.
Отже, в порушення вимог пункту 40 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником неправомірно розміщено (опубліковано) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Деражнянський молочний завод» щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
За результатами моніторингу встановлено, що в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Деражнянський молочний завод», яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та її розкриття не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника внаслідок не надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами підпункту 3.6.5 пункту 6 розділу III та підпункту 11 пункту 4 Додатку 1 тендерної документації Замовника (учасник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України та/або вимогам Замовника, викладеним в тендерної документації), а визначено його переможцем та укладено з ним Договір.
Період усунення порушень:
13.02.2023 15:37 - 28.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2023 15:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на Висновок
Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги" Хмельницької обласної ради Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-29-010904-a, розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до Висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених нібито порушень.
Відповідно до п.23 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» «Моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону».
Відповідно до абз.2 ч.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».
Відповідно до п.40 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
Відповідно до абз.2 п.40 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
У Висновоку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-29-010904-a, орган фінансового контролю, посилаючись на абзац другий п.40 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» цитує ЧОМУСЬ не весь абзац. В другій частині цього абзацу міститься роз’яснення, що в розумінні даного абзацу є невідповідністю, та, що з технічної специфікації є невідповідністю. Отже, документи які надаються на підтвердження технічної специфікації також підпадають під термін «невідповідності» та підлягають виправленню протягом 24 годин.
У тендерній пропозиції ТОВ «Деражнянський молочний завод» міститься декларація невідповідності на запропонований товар. Декларацію виробника та якісне посвідчення (посвідчення про якість) видає виробник товару.
ТОВ «Деражнянський молочний завод» є виробником запропонованого товару.
Якісне посвідчення (посвідчення про якість) являється документом який надається на виконання вимог технічної специфікації.
Надання якісного посвідчення (посвідчення про якість) не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Для повного розуміння та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» потрібно використовувати весь її зміст, а не тільки окремі речення, які на Вашу думку підходять для виявлення нібито порушень.
Враховуючи вищевикладене Замовником в даному випадку не порушено вимог чинного законодавства, зокрема п.40 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Дата публікації звіту:
16.02.2023 16:44
Запити/Пояснення
Номер:
9df7bdce67de4b98b072cad09be1b4d8
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
01.02.2023 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі сиру кисломолочного за кодом ДК 021:2015: 15540000-5: Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-29-010904-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступних питань.
Пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Деражнянський молочний завод» в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro розміщено вимогу про усунення невідповідностей, а саме: «В складі пропозиції Учасника не надано якісне посвідчення на запропонований товар». ( Відповідно до вимог п.4 Додатку 1 ТД визначено, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи: декларація виробника та якісне посвідчення на предмет закупівлі).
Відповідно до абзацу другого пункту 40 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, а саме: в складі пропозиції учасника відсутні декларація виробника та якісне посвідчення на предмет закупівлі, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не може розумітись як невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
- Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «Деражнянський молочний завод», та укладено з ним Договір про постачання товару від 24.01.2023 № 2, чим не дотримано вимоги п. п. 2, пункту 41 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
890fb05c2f2e4f79bb293d75bbea9b48
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.02.2023 15:36
Опис:
На Ваш запит про надання пояснення від 01.02.2023 року повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ на абзац другий даного пункту, в якому вказано, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, вважаються помилки, виправлення яких НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимога про надання якісного посвідчення містилась в технічній специфікації та виправлення даної невідповідності учасником НЕ ПРИЗВЕЛО ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене наголошуємо на тому, що надання повідомлення про виправлення невідповідності є ЗАКОННИМ, таким, що ВІДПОВІДАЄ п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
В даному випадку Замовником НЕ ДОПУЩЕНО ЖОДНОГО ПОРУШЕННЯ та обрано переможця з дотриманням всіх вимог чинного законодавства.