-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій
Завершена
2 929 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 131.25 UAH
мін. крок: 0% або 131.25 UAH
Номер:
b814d74bf9d74938b97c7e6ea355408d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-13-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2023 00:00
Період моніторингу:
13.02.2023 13:57 - 07.03.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.02.2023 № 4-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 13.02.2023 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-12-29-010910-a
29.12.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті встановлено порушення вимог Постанови № 710.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Постанови № 1178 встановлено порушення вимог пункту 44 Постанови № 1178 .
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників-переможців ФОП Матішинець Іван Іванович та ФОП Шестак Петро Петрович встановлено порушення абзацу шостого підпункту 2 та абзацу третьому підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведенні відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеними договорами з ФОП Матішинець Іван Іванович № 24 від 19.01.2023 (лот – 1,2,3) та ФОП Шестак Петро Петрович №27 від 19.01.2023 (лот- 4,6,9,10), з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова -№1178), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, охорони здоров’я, культури, сім’ї, молоді та спорту Іршавської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 28.12.2022; тендерні пропозиції Фізичних осіб - підприємців Матішинця Івана Івановича (далі – ФОП Матішинець Іван Іванович) та Шестак Петра Петровича (далі – ФОП Шестак Петро Петрович); протокол розгляду пропозицій відкритих торгів по лотах 1,2,3,4,6,9,10 від 11.01.2023; повідомлення про намір укласти договори від 12.01.2023; договір з ФОП Матішинець Іван Іванович від 19.01.2023 № 24 (лот – 1,2,3); договір з ФОП Шестак Петро Петрович від 19.01.2023 №27 (лот- 4,6,9,10); пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 13.02.2023 та 24.02.2023; інформація про відміну процедури закупівлі за лотами 5,7,8,11,12.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій» за ID: UA-2022-12-29-010910-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
Так, пунктом 4-1 Постанови №710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Проте, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі та наданих Замовником пояснень встановлено, що в порушення пункту 4-1 Постанови №710 Замовником, як головним розпорядником бюджетних коштів, не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті.
Згідно пункту 28 Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей, установлених Постановою № 1178.
Проте, за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Постанови № 1178 встановлено, що тендерна документація Замовником складена з порушення абзаців другого та п’ятого пункту 44 Постанови № 1178, а саме:
- в пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» та Додатку № 4 тендерної документації Замовника від учасників вимагається надання інформації у вигляді довідки у довільній формі щодо їх відповідності вимогам, визначеним у статті 17 Закону № 922-VIII та від переможця (у разі наявності податкового боргу) - надання або рішення податкового органу та договір з ним про розстрочення (відстрочення) податкових боргів, або довідку з податкової служби про відсутність податкової заборгованості, чим порушено абзаци другий та п’ятий пункту 44 Постанови №1178, згідно яких Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності, а також не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту.
Згідно з абзацом 2 пункту 43 Постанови №1178 встановлено, що договір про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону № 922-VIII.
Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Проте, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що Замовником з ФОП Матішинець Іван Іванович (лот – 1,2,3) укладено договір 19 січня 2023 року, № 24, а оприлюднено в електронній системі закупівель 26.01.2023, тобто на 6-й робочий день. Також, між Замовником та ФОП Шестак Петро Петрович (лот- 4,6,9,10) укладено договір 19 січня 2023 року, № 27, а оприлюднено в електронній системі закупівель 27.01.2023 на 7-й робочий день, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього – оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасників-переможців ФОП Матішинець Іван Іванович та ФОП Шестак Петро Петрович встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 8.1 пункту 8 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця.
Проте, учасниками ФОП Матішинець Іван Іванович та ФОП Шестак Петро Петрович на виконання даної вимоги не надано інформацію про залучення або незалучення субпідрядника/співвиконавця.
Таким чином, за результатами моніторингу установлено, що тендерні пропозиції учасників ФОП Матішинець Іван Іванович та ФОП Шестак Петро Петрович) не відповідають вимогам підпункту 8.1 пункту 8 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації та підлягали відхиленню, відповідно до підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Згідно абзацу третього пункту 44 Постанови №1178, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII . Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена пунктом 5.5 частини 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації .
Проте, учасники - переможці ФОП Матішинець Іван Іванович та ФОП Шестак Петро Петрович не надали документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII.
Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону № 922-VIII (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII, з урахуванням пункту 44 цієї Постанови №1178.
Таким чином, Замовником на порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 не відхилено тендерні пропозиції учасників-переможців торгів ФОП Матішинець Іван Іванович та ФОП Шестак Петро Петрович, як такі, що не відповідають умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та не надали у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178, а укладено з ними договори.
Період усунення порушень:
06.03.2023 13:55 - 21.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2023 13:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вимогу виконано в повному обсязі, виявлені порушення усунуто у вказаний спосіб, а саме:
1. Договір № 24 від 19.01.2023 року, укладений з ФОП Матішинець І. І. розірвано. Сума фактичної оплати по Договору № 24 від 19.01.2023 р. становить 366 578.57
грн. (Триста шістдесят шість тисяч п’ятсот сімдесят вісім гривень 57 коп.) без ПДВ. Сума неосвоєних коштів по Договору становить 1 502 176,43 грн. (Один мільйон п’ятсот дві тисячі сто сімдесят шість гривень 43 коп.) без ПДВ.
2. Договір № 27 від 19.01.2023 року, укладений з ФОП Шестак П. П. розірвано. Сума фактичної оплати по Договору № 27від 19.01.2023 р. становить 151 860.00
грн. (Сто п’ятдесят одна тисяча вісімсот шістдесят гривень 00 коп.) без ПДВ. Сума неосвоєних коштів по Договору становить 625 140,00 грн. (Шістсот двадцять п’ять тисяч сто сорок гривень 00 коп.) без ПДВ.
Дата публікації звіту:
13.03.2023 10:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірванням договорів.
Дата публікації:
15.03.2023 11:53
Запити/Пояснення
Номер:
db66ddd257c04dbfb032e47f563194d9
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.02.2023 14:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-29-010910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
3621097a2e304a3ca8c15112afad8b31
Назва:
Почснення
Дата опублікування:
16.02.2023 13:10
Опис:
Щодо запиту з приводу моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-29-010910-a), інформуємо наступне:
1. При визначенні очікуваної вартості закупівлі, замовник керувався Примірним меню, погодженим начальником Іршавського відділу ГУДПСС в Закарпатській області (опубліковано в тендерній документації) та меню-розкладкою, розрахованим на основі примірного меню. Також враховано ціни на енергоносії, діючі на момент оголошення процедури.
2. Під час оголошення процедури закупівлі в країні та Закарпатській області зокрема, діяла
надзвичайна ситуація в енергетиці. Під час восьмигодинного робочого дня, електрична енергія надавалася на дві години. У зв’язку з цим забезпечити роботу сайта та завчасне публікування технічних характеристик закупівлі було не можливим. У зв’язку з цим, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб сайті розміщено не було.
Номер:
354b03273eb641fc9f7c68044d294192
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.02.2023 13:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-29-010910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Згідно яких документів, поданих у складі тендерних пропозицій ФОП Матішинець Іван Іванович (лоти -1,2,3) та ФОП Шестак Петро Петрович (лоти – 4,6,9,10) була встановлена їх відповідність вимогам тендерної документації, а саме :
- надання гарантійного листа на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) за підписом учасника та відбитком печатки (за наявності) про те, що відповідно до вимог листа Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 18.08.2017 р. № 602-121-11/10357 у тридцятиденний термін після підписання договору про закупівлю будуть зареєстровані потужності оператора ринку (учасника) за місцем надання послуг гарячого харчування (за адресою харчоблоку замовника), якщо немає експлуатаційного дозволу.
Пояснення (інформацію) з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
d0197db7d33c447cada6d35dfbcf3f78
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.02.2023 08:53
Опис:
Щодо запиту з приводу моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-29-010910-a), інформуємо наступне: Учасник ФОП Матішинець І. І. надав у своїй пропозиції наказа № 75 від 20.07.2016 року 9до пояснення додається), про реєстрацію потужностей за адресою 90100, м. Іршава, вул. М. Рилського,1 (Іршавський ліцей № 1). Учасник ФОП Шестак П. П. надава у пропозиції два накази: № 1125-р від 03.12.2019 року та № 80-р від 07.-2.2018 року про реєстрацію потужностей на території навчальних закладів Іршавської територіальної громади. Таким чином, оскільки обидва учасники вже мали зареєстровані потужності на момент подання пропозицій (експлуатаційні дозволи), надання ними гарантійного листа на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) за підписом учасника та відбитком печатки (за наявності) про те, що відповідно до вимог листа Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 18.08.2017 р. № 602-121-11/10357 у тридцятиденний термін після підписання договору про закупівлю будуть зареєстровані потужності оператора ринку (учасника) за місцем надання послуг гарячого харчування (за адресою харчоблоку замовника) не було обов’язковим.
Номер:
6407b711d2064ab6ba273df00f91f707
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.02.2023 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-29-010910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
У пункті 3 розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації Відділу освіти, охорони здоров’я, культури, сім’ї, молоді та спорту Іршавської міської ради зазначено, зокрема, наступне:
«Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.»
У зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо надання учасниками-переможцями ФОП Матішинець Іван Іванович (лоти -1,2,3) та ФОП Шестак Петро Петрович (лоти – 4,6,9,10) при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c518f0fc10b1411585352146ed8c59bc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.03.2023 14:50
Опис:
Учасники ФОП Матішинець І. І. та ФОП Шестак П. П., при укладенні договору та в тендерній пропозиції надали копії паспорту громадянина України, копії витягів платників єдиного податку та копії витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Таким чином учасниками було підтверджено особу та право займатися підприємницькою діяльністю. Оскільки чинним законодавством не вимагається ліцензування щодо надання кейтерингових послуг, дані документи вважаємо достатніми для укладення договору.