-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ШГВ22Т-233 42120000-6 Насоси та компресори (Частини технологічних насосів в асортименті)
Завершена
816 633.91
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1.2% або 10 000.00 UAH
Номер:
5d2817b29afa41328b4e97a37eeab3a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 16:16 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2023 № 111
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 24.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2023 № 111
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
31 UA-2022-12-29-010944-a 29.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕКВІВЕС», відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не виявлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 12.10.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Шебелинкагазвидобування», оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 29.12.2022 року № ШГВ22Т-233, тендерну пропозицію ТОВ «ЕКВІВЕС» (далі – учасник – переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 23.01.2023 № ШГВ22Т-233, повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2023 року, договір від 16.02.2023 року № 22-333, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 01.05.2023 року, від 04.05.2023 року та від 12.05.2023 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
15.05.2023 22:50 - 19.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2023 22:50
Запити/Пояснення
Номер:
6a2cfd3279db4458adc58a43c34f1f0d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2023 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
Керівнику
АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ШГВ22Т-233 42120000-6 Насоси та компресори (Частини технологічних насосів в асортименті), код за ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-29-010944-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
df805802f4df479eb55904991007eeb8
Назва:
Відповідь на запит від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 26.04.2023р.
Дата опублікування:
01.05.2023 15:46
Опис:
Щодо надання пояснень згідно запиту ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ по процедурі ШГВ22Т-233 42120000-6 Насоси та компресори (Частини технологічних насосів в асортименті) повідомляю наступне:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ШГВ22Т-233 42120000-6 Насоси та компресори (Частини технологічних насосів в асортименті), код за ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-29-010944-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У відповідь на питання щодо правомірності прийняття рішень по процедурі закупівлі ШГВ22Т-233 42120000-6 Насоси та компресори (Частини технологічних насосів в асортименті), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Додатку 5 Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні затвердженого Наказом № 509 від 24.10.2022 р. а саме методом визначення ОВ порівнянням ринкових цін. Відповідно до розділу 2.2, підпункту 3:
Визначили очікувану ціну за одиницю, з урахуванням приведеної вартості, яка не може бути вищою за середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1+ Ц2+Ц3+……) / К,
Де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1,2,3… - отримані ціни, приведені до єдиних умов;
К – Кількість отриманих цін.
Надані після опрацювання ринку комерційні пропозиції, які брались для розрахунку очікуваної вартості від зацікавлених представників ринку додаються.
Очікувана вартість предмета закупівлі за джерелом фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) склала - 816 633,91 UAH з ПДВ.
Параметри закупівлі визначені відповідно до потреб, визначених Замовником (Відділ головного механіка ГПУ «Шебелинкагазвидобування».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з врахуванням наявного в експлуатації парку технологічних насосів підприємства, їх експлуатаційного ресурсу, термінів служби витратних матеріалів та графіків проведення планово-попереджувальних робіт технологічних насосів при яких здійснюється заміна запасних частин. Головним критерієм формування переліку запасних частин є сумісність з моделлю насосу, тобто запасні частини повинні відповідати моделі насосу, для якого вони призначені враховуючи такі параметри, як тип насосу, потужність, розмір тощо.
1)Запасні частини до насосу К80-50-200 ТОВ «Торговий дім Укрнасоссервіс» 2014 р. випуску:
1. Кришка корпусу насосу (Дзовн.-230мм) шт 6
2. Колесо робоче шт 16
3. Корпус підшипників шт 6
4. Корпус насосу шт 6
5. Вал насосу з гайкою шт 6
6. Кришка сальника шт 12
2)Запасні частини до насосу К80-65-160 ТОВ «Торговий дім Укрнасоссервіс» 2014 р. випуску:
7. Кришка корпусу насосу шт 6
8. Колесо робоче шт 12
9. Корпус підшипників шт 6
10. Корпус насосу шт 6
11. Вал насосу з гайкою шт 8
12. Кришка сальника шт 12
3)Насос К65-50-160 ТОВ «Торговий дім Укрнасоссервіс» 2014 р. випуску:
13. Кришка корпусу насосу шт 2
14. Колесо робоче шт 8
15. Корпус підшипників шт 6
16. Корпус насосу шт 6
17. Вал насосу з гайкою шт 8
18. Кришка сальника шт 12
4)Запасні частини до насосу К20/30 АТ «Катайський насосний завод» 1989 р. випуску:
19. Корпус підшипників шт 1
20. Колесо робоче шт 2
5)Запасні частини до насосу ВК2/26 ТОВ «Торговий дім Укрнасоссервіс» 2014 р. випуску:
21. Кришка корпусу насосу шт. 3
22. Колесо робоче шт 6
23. Корпус підшипників шт 3
24. Вал насосу шт 2
6)Насос ВК4/28 ТОВ «Торговий дім Укрнасоссервіс» 2014 р. випуску:
25. Кришка корпусу насосу шт 3
26. Колесо робоче шт 6
27. Корпус підшипників шт 3
28. Вал насосу шт 2
7)Насос АСВН-80 ВАТ «Щелківський насосний завод»:
29. Торцові ущільнення шт 30
30. Колесо робоче шт 20
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою Товариства з урахуванням діючого законодавства. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що Товариство не зобов’язане розміщувати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), зокрема з огляду на наведені нижче обставини.
Згідно з Законом (ч. 5 ст. 8) «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ст. 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання Товариством вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері публічних закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Товариством, як замовником в розумінні Закону (юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої цієї статті.), очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Товариству визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, оскільки остання має рекомендаційних характер (п.1 вказаної методики).
Також звертаємо увагу, що на Товариство не поширюються вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів", якою передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки та підприємств, які використовують кошти державного бюджету забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації на власному веб-сайті, з огляду на наступне.
Відповідно до Бюджетного кодексу України головними розпорядники бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету (ст. 2 Бюджетного кодексу України).
Однак, Товариство не є бюджетною установою, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
Крім того, Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з огляду на вказане.
Статтею 22 Господарського кодексу України визначено, що суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Відповідно до п. 4.2 статуту АТ «Укргазвидобування», Товариство є власником:
майна, переданого йому засновником;
кредитних та запозичених коштів;
виробленої продукції та майна, створеного (придбаного) Товариством у результаті господарської діяльності;
доходів, отриманих у результаті здійснення господарської діяльності;
У рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що майно, передане Національною акціонерною компанією Нафтогаз України до статутного капіталу ПАТ «Укргазвидобування» (перейменовано на АТ «Укргазвидобування» з 23.05.2018 року), а також майно, яке придбане, виготовлене та отримане ПАТ «Укргазвидобування» з інших джерел (в тому числі набуте внаслідок правонаступництва) є власністю ПАТ «Укргазвидобування».
Пунктом 4.3. статуту АТ «Укргазвидобування» передбачено, що Товариство має використовувати державне майно відповідно до законодавства. Майно, що є державною власністю і надане Товариству у користування, включається до його активів.
Тобто, відповідно до Статуту Товариства, у АТ «Укргазвидобування» наявне майно, яке належить йому на праві приватної власності та, крім того, АТ «Укргазвидобування» може використовувати державне майно.
Таким чином, АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом, який діє на основі лише державної власності, а отже йому не притаманна перша ознака суб’єкта господарювання державного сектору економіки.
Крім того, згідно з ч. 1 ст. 167 Господарського кодексу України корпоративні права - це права особи, частка якої визначається у статутному капіталі (майні) господарської організації, що включають правомочності на участь цієї особи в управлінні господарською організацією, отримання певної частки прибутку (дивідендів) даної організації та активів у разі ліквідації останньої відповідно до закону, а також інші правомочності, передбачені законом та статутними документами.
Пунктом 8 частини 1 статті 2 Закону України "Про акціонерні товариства" визначено, що корпоративні права - сукупність майнових і немайнових прав акціонера - власника акцій товариства, які випливають з права власності на акції, що включають право на участь в управлінні акціонерним товариством, отримання дивідендів та активів акціонерного товариства у разі його ліквідації відповідно до закону, а також інші права та правомочності, передбачені законом чи статутними документами.
Згідно ст. 172 Господарського кодексу України відносини, пов'язані з управлінням корпоративними правами держави, регулюються Законом України "Про управління об'єктами державної власності", іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них.
Зокрема, статтею 3 Закону України "Про управління об'єктами державної власності" визначено, що корпоративні права держави це - корпоративні права, що належать державі у статутних капіталах господарських організацій.
Зі змісту вищезазначених норм чинного законодавства вбачається, що господарське товариство вважається таким, у статутному капіталі якого є корпоративні права держави, лише у випадку якщо держава є акціонером такого товариства та їй належать акції у статутному капіталі цього господарського товариства.
В той же час, відповідно до статуту АТ «Укргазвидобування» засновником та єдиним акціонером Товариства є акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», яка є окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України.
В рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що корпоративні права відносно ПАТ «Укргазвидобування» належать саме Національній акціонерній компанії «Нафтогаз України», а не державі, а відтак ПАТ "Укргазвидобування" не є господарською організацію чи товариством, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави.
В постанові Окружного адміністративного суду м. Києва від 19.02.2014 року, залишеній без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.01.2016 року та постановою Верховного Суду від 20.12.2018 року по справі №826/1503/14, суд встановив, що у статутному капіталі ПАТ «Укргазвидобування» наявні корпоративні права виключно НАК «Нафтогаз України», а відтак, ПАТ «Укргазвидобування» не є підприємством, частка держави у статутному капіталі якого становить 50 відсотків та більше.
Таким чином, оскільки акції АТ «Укргазвидобування» належать НАК «Нафтогаз України», а не державі, то АТ «Укргазвидобування» не відноситься до суб'єктів, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів, а відтак АТ «Укргазвидобування» не притаманна і друга ознака суб’єкта державного сектору економіки.
Крім того, в рішенні Господарського суду м. Києві від 17.01.2017 по справі №910/17060/16, яке залишено без змін постановою Вищого господарського суду України від 24 жовтня 2017 року, встановлено, що Товариство не відносяться до суб'єктів державного сектору економіки.
Вищенаведене свідчить про те, що АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом державного сектору економіки.
Крім того, Товариство не використовує кошти Державного бюджету України.
Отже, АТ «Укргазвидобування» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, відтак i не належить до переліку суб’єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Вищезазначене висновується Окружним адміністративним судом міста Києва в рішенні від 08.08.2022 по справі №640/842/22, що набрало законної сили (визнано протиправним та скасовано висновок Державної аудиторської служби України стосовно недопущення в подальшому порушень вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710).
З огляду на зазначене, вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації не поширюються на АТ «Укргазвидобування», у зв’язку з чим дотримання Товариством вказаних законодавчих вимог не може бути предметом моніторингу згідно з Законом.
Враховуючи вищенаведене, на АТ «Укргазвидобування» не розповсюджуються на законодавчому рівні обов’язкові для Товариства вимоги щодо розміщення на сторінці власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Номер:
d577d22116fb4bc1a3fbcab7a7fd32ac
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.05.2023 10:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.05.2023 00:00
Опис:
Керівнику
АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ШГВ22Т-233 42120000-6 Насоси та компресори (Частини технологічних насосів в асортименті), код за ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-29-010944-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Чому Замовником в тендерній документації, не застосовується ступінь локалізації для учасників процедури закупівлі, якщо відповідно до абзацу третього пункту 3 Особливостей, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (далі - Положення), а також підпунктом 2 пункту 61Положення визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються, зокрема, до насосів та компресорів?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
bff672b544df420a82d7fd60b439b282
Назва:
Відповідь на запит від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 01.05.2023р.
Дата опублікування:
04.05.2023 14:15
Опис:
Щодо надання пояснень згідно запиту ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ по процедурі ШГВ22Т-233 42120000-6 Насоси та компресори (Частини технологічних насосів в асортименті) по питанню:
«Чому Замовником в тендерній документації, не застосовується ступінь локалізації для учасників процедури закупівлі, якщо відповідно до абзацу третього пункту 3 Особливостей, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (далі - Положення), а також підпунктом 2 пункту 61Положення визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються, зокрема, до насосів та компресорів?»
повідомляю наступне:
Товар, що був предметом закупівлі відсутній у переліку який міститься у підпункті 2 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”, до яких повинен застосовуватись ступінь локалізації.
Предметом закупівлі є:
Запасні частини до насосу К80-50-200 ТОВ «Торговий дім Укрнасоссервіс» 2014 р. випуску:
Кришка корпусу насосу (Дзовн.-230мм)
Колесо робоче
Корпус підшипників
Корпус насосу
Вал насосу з гайкою
Кришка сальника
Запасні частини до насосу К80-65-160 ТОВ «Торговий дім Укрнасоссервіс» 2014 р. випуску:
Кришка корпусу насосу
Колесо робоче
Корпус підшипників
Корпус насосу
Вал насосу з гайкою
Кришка сальника
Запасні частини до насосу К65-50-160 ТОВ «Торговий дім Укрнасоссервіс» 2014 р. випуску:
Кришка корпусу насосу
Колесо робоче
Корпус підшипників
Корпус насосу
Вал насосу з гайкою
Кришка сальника
Запасні частини до насосу К20/30 АТ «Катайський насосний завод» 1989 р. випуску
Корпус підшипників
Колесо робоче
Кришка корпусу насосу
Колесо робоче
Корпус підшипників
Вал насосу
Запасні частини до насосу ВК4/28 ТОВ «Торговий дім Укрнасоссервіс» 2014 р. випуску:
Кришка корпусу насосу
Колесо робоче
Корпус підшипників
Вал насосу
Запасні частини до насосу АСВН-80 ВАТ «Щелківський насосний завод»:
Торцові ущільнення
Колесо робоче
тому локалізація по процедурі ШГВ22Т-233 42120000-6 Насоси та компресори (Частини технологічних насосів в асортименті) не застосовувалась.
Номер:
6f25593c863f4623b9f55db1f4936b1f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.05.2023 13:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2023 00:00
Опис:
Керівнику
АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ШГВ22Т-233 42120000-6 Насоси та компресори (Частини технологічних насосів в асортименті), код за ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-29-010944-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено саме код предмета закупівлі по кожному окремому товару ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори, а також чому не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
3c5a6024b3df4f80975472d3788b5667
Назва:
Відповідь на запит від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 09.05.2023р.
Дата опублікування:
12.05.2023 13:55
Опис:
При обрані коду предмета закупівлі замовник керувався Єдиним закупівельним словником затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 та технічною складовою предмету закупівлі, так як основними складовими є саме запасні деталі та розхідні матеріали до насосів.
Оскільки в Єдиному закупівельному словнику відсутня подальша деталізація саме «запасні деталі та розхідні матеріали», замовник зазначає номенклатурну позицію відповідно за показником четвертої цифри, що найбільше відповідає назві предмету закупівлі.