• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації (31625000-3 Пристрої охоронної та пожежної сигналізації)

Завершена

6 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 000.00 UAH
Номер: 2572164b6fea408db1b65b0b94c51668
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-13-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 13.02.2023 16:26 - 07.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.02.2023 № 9-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.02.2023 № 9-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 13. UA-2022-12-29-010317-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 8 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23 Закону, пункту 28 та пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ташов Сергій Володимирович установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 23.01.2023 № 22, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління поліції охорони в Житомирській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 29.12.2022, тендерна пропозиція переможця ФОП Ташов Сергій Володимирович, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 12.01.2023 до учасника ФОП Ташов Сергій Володимирович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.01.2023 № 5 про намір укласти договір із ФОП Ташов Сергій Володимирович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.01.2023 № 6 про скасування рішення згідно протоколу від 09.01.2023 № 5 та повернення на кваліфікацію пропозицію ФОП Ташов Сергій Володимирович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.01.2023 № 8 про намір укласти договір із ФОП Ташов Сергій Володимирович, повідомлення про намір укласти договір від 13.01.2023, договір про закупівлю від 23.01.2023 № 22, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 21.02.2023. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення, а саме: - в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, тендерна документація Замовника (пункти 25-42, 51-56, 60, 76, 90-91 Додатку № 3 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників («Ajax», «Тірас», «Elmes Electronic»), бренди, типи, та серії товарів, що характеризують товар певного виробника, зокрема, продукт виробника «Tiras» (пункти 1-13, 15-17, 19-24, 57-59, 61, 92-97, 111-112 Додатку № 3 до тендерної документації), продукт виробника «Венбест ЛТД» (пункти 46-47 Додатку № 3 до тендерної документації), продукт виробника «Elmes Electronic» (пункти 62, 68-69, 72-73 Додатку № 3 до тендерної документації), продукт виробника «Trinix» (пункти 65, 88, 113-116 Додатку № 3 до тендерної документації), продукт виробника «Crow» (пункти 66, 70, 79, 81 Додатку № 3 до тендерної документації), продукт виробника «DSC» (пункти 67, 80 Додатку № 3 до тендерної документації), продукт виробника «Артон» (пункти 71, 74-75, 77 Додатку № 3 до тендерної документації), продукт виробника «Optex» (пункт 82 Додатку № 3 до тендерної документації)), з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання; - в порушення пункту 44 Особливостей, Замовником в підпункті 3.5.7 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу, що «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель»; - в порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей в проєкті договору про закупівлю (Додаток № 4 до тендерної документації) не зазначено порядку змін його умов. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ФОП Ташов Сергій Володимирович не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до Додатку № 7 до тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, зокрема, інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (2-х або більше) за останні три роки із зазначенням предметів договорів, номерів та дат укладення, назв, місцезнаходжень контрагентів, П.І.Б. та номерів телефону контактних осіб цих замовників, яким здійснювалось постачання товару, що є предметом закупівлі. На виконання вищевказаної вимоги учасник ФОП Ташов Сергій Володимирович у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 04.01.2023 № 15, в якій зазначив інформацію про наявність досвіду виконання двох аналогічних договорів, а саме: - від 04.03.2022 № 29, укладеного з ТОВ «Володимирівське»; - від 06.01.2022 № 2, укладеного з ТОВ «Кадіум-Сервіс». Однак, у вищевказаній довідці не зазначено предмети вказаних договорів, чим не дотримано вимоги Додатку № 7 до тендерної документації та не підтверджено кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Також, відповідно до підпункту 2 пункту 11 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, зокрема, лист-відгук (довільна форма) контрагента (замовника) за аналогічним договором, який містить інформацію про предмет закупівлі, номер та дату договору, інформацію про виконання договору в повному обсязі без порушень. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ташов Сергій Володимирович наявні два листа-відгука від 16.12.2022 наданого ТОВ «Кадіум-Сервіс» та від 14.12.2022 наданого з ТОВ «Володимирівське». Проте, вказані листи-відгуки не містять інформацію про предмет закупівлі, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 11 Додатку № 1 до тендерної документації та не підтверджено кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Слід зазначити, що в договорах купівлі продажу товару від 04.03.2022 № 29 та від 06.01.2022 № 2, копії яких надані учасником ФОП Ташов Сергій Володимирович в складі тендерної пропозиції, також відсутня інформація про предмет закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Ташов Сергій Володимирович як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 27.02.2023 16:15 - 14.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2023 16:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Листом УПО Житорської області від 02.03.2023 року за вих.№ 1334/43/25/01-2023, ФОП Ташов Сергій Володимирович запропоновано проект додаткової угоди про розірвання Договору про надання послуг від 23.01.2023 року №22 за взаємною згодою. За загальним правилом, встановленим ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено законом або договором. Право на подання позову про розірвання договору виникає у Сторони в разі, коли у відповідь на пропозицію змінити чи розірвати договір надійшла відповідь із відмовою або не надійшло відповіді у 20-денний строк. За таких обставин, у разі відмови ФОП Ташов Сергій Володимирович розірвати договір за взаємною згодою, УПО Житомирської області буде подано відповідний позов для розгляду у судовому порядку.
Дата публікації звіту: 03.03.2023 17:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 27.04.2023 14:53

Запити/Пояснення