-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць - Послуги з комплексного прибирання території Галицького району м. Львова
ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць - Послуги з комплексного прибирання території Галицького району м. Львова - відповідно до Тендерної документації
Завершена
72 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 360 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 360 000.00 UAH
Номер:
4a64a6b854aa4baf840e7d7e134ae751
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-02-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.02.2023 00:00
Період моніторингу:
02.02.2023 17:22 - 24.02.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
32 UA-2022-12-29-009651-a 29.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови, розгляду тендерної пропозиції Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Галицької районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою (протокол від 29.12.2022 № 2/29.12), реєстр пропозицій, тендерну пропозицію Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району», протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.01.2023, повідомлення про намір укласти договір від 12.01.2023, договір від 25.01.2023 № 1, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 13.02.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
27.02.2023 17:55 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2023 17:55
Запити/Пояснення
Номер:
bb0e8ff01041455e9fd8720aa1b06c57
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.02.2023 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць Послуги з комплексного прибирання території Галицького району м. Львова» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-29-009651-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a72f6a07992c473ca4613b183f6e4dd9
Назва:
Про надання пояснень:
Дата опублікування:
13.02.2023 16:53
Опис:
На ваш Запит «Про надання пояснень» від 09.02.2023 о 11:32:27 відповідно до здійснення моніторингу UA-M-2023-02-02-000023 від 02.02.2023 надаємо пояснення: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетних запитів, що є документом, підготовленим головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету. Розмір бюджетного запиту опублікованого на сайті Львівської міської ради. Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для утримання території району в належному санітарному стані, забезпечення функціонування району в цілому (враховуючи показники минулих років) та на підставі закупівельних цін попередніх власних закупівель. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формуються відповідно до нормативно-правових актів України. Відповідно до Ухвали Львівської міської ради №376 від 21.04.2011 «Про Правила благоустрою м.Львова» (зі змінами) роботи з прибирання території міста проводяться відповідно до цих Правил, інших нормативно-правових актів, технологічних рекомендацій відповідних галузей міського господарства. Межі прибирання територій між підприємствами, установами, організаціями та присадибними ділянками громадян визначають виконавчі органи міської ради з врахуванням задокументованих правових підстав на землю та прилеглих територій зі складанням погоджених з ними схем прибирання. Прибирання території міста проводиться двічі на добу відповідно до п.4.2.10 цих Правил; Період весняно-літнього та осінньо-зимового прибирання території міста встановлюється розпорядчим документом Львівської міської ради. На головних магістралях та вулицях з інтенсивним рухом транспорту роботи з прибирання територій виконуються у нічний час з 23-00 год. до 6-00 год.; Роботи з прибирання території дитячих, спортивних, господарських майданчиків, садів, дворів, доріг, тротуарів, внутрішньоквартальних проїздів здійснюються спеціалізованою малогабаритною (самохідною або ручною) прибиральною технікою з робочою шириною охоплення до 1,5 м. Тротуари шириною понад 3,5 м, а також внутрішньоквартальні проїзди і двори, здійснюється прибирання машинами, призначеними для прибирання проїжджої частини вулиць (при задовільній несучій спроможності покриттів). Місця, які недоступні для прибиральної техніки, прибираються вручну до початку роботи прибиральної техніки на вулицях міста; В літній період прибирання, підмітання, миття та поливання території проводиться вручну (зі спеціальних водогінних систем) чи за допомогою спецмашини у ранкові або пізні вечірні години; Після закінчення миття та поливання проїжджої частини здійснюється миття тротуарів. Час прибирання повинен бути узгоджений з графіком роботи поливально-мийних машин; Проведення зимових прибиральних робіт з очищення тротуарів під час снігопаду (зсування і підмітання снігу) здійснюється з періодичністю та за технологією, встановленими відповідними галузевими нормами та правилами. Також, відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» в редакції від 20.08.2021 № 2807-IV: Підприємства, установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані: - утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об’єктів територію; - у процесі утримання об'єктів благоустрою (їх частин) дотримуватися відповідних технологій щодо їх експлуатації та ремонту, регулярно здійснювати заходи щодо запобігання передчасному зносу об'єктів, забезпечення умов функціонування та утримання їх у чистоті й належному стані; Власник або балансоутримувач об’єкта благоустрою вулично-дорожньої мережі населеного пункту забезпечує утримання такого об’єкта з необхідною кількістю машин, механізмів, спеціалізованої техніки, посипних матеріалів та реагентів. Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів»: - роботи з утримання вулиць та доріг у літній період поділяють на такі групи: підмітання, поливання, миття; - роботи, виконувані у зимовий період, поділяються на такі групи: снігоочищення, видалення снігу та сколу, боротьба із слизькістю доріг, ліквідація ожеледі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на сайті Львівської міської ради 30.12.2022 року о 12:16 за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/halytska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2022
Номер:
3675590625d34bae8fe657a5b16ae516
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.02.2023 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць Послуги з комплексного прибирання території Галицького району м. Львова» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-29-009651-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9a043d1038784e37a941f4877c4f3934
Назва:
Про надання пояснень:
Дата опублікування:
13.02.2023 16:51
Опис:
На ваш Запит «Про надання пояснень» від 09.02.2023 о 11:32:27 відповідно до здійснення моніторингу UA-M-2023-02-02-000023 від 02.02.2023 надаємо пояснення:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетних запитів, що є документом, підготовленим головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету. Розмір бюджетного запиту опублікованого на сайті Львівської міської ради.
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для утримання території району в належному санітарному стані, забезпечення функціонування району в цілому (враховуючи показники минулих років) та на підставі закупівельних цін попередніх власних закупівель.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формуються відповідно до нормативно-правових актів України.
Відповідно до Ухвали Львівської міської ради №376 від 21.04.2011 «Про Правила благоустрою м.Львова» (зі змінами) роботи з прибирання території міста проводяться відповідно до цих Правил, інших нормативно-правових актів, технологічних рекомендацій відповідних галузей міського господарства.
Межі прибирання територій між підприємствами, установами, організаціями та присадибними ділянками громадян визначають виконавчі органи міської ради з врахуванням задокументованих правових підстав на землю та прилеглих територій зі складанням погоджених з ними схем прибирання.
Прибирання території міста проводиться двічі на добу відповідно до п.4.2.10 цих Правил;
Період весняно-літнього та осінньо-зимового прибирання території міста встановлюється розпорядчим документом Львівської міської ради. На головних магістралях та вулицях з інтенсивним рухом транспорту роботи з прибирання територій виконуються у нічний час з 23-00 год. до 6-00 год.;
Роботи з прибирання території дитячих, спортивних, господарських майданчиків, садів, дворів, доріг, тротуарів, внутрішньоквартальних проїздів здійснюються спеціалізованою малогабаритною (самохідною або ручною) прибиральною технікою з робочою шириною охоплення до 1,5 м. Тротуари шириною понад 3,5 м, а також внутрішньоквартальні проїзди і двори, здійснюється прибирання машинами, призначеними для прибирання проїжджої частини вулиць (при задовільній несучій спроможності покриттів). Місця, які недоступні для прибиральної техніки, прибираються вручну до початку роботи прибиральної техніки на вулицях міста;
В літній період прибирання, підмітання, миття та поливання території проводиться вручну (зі спеціальних водогінних систем) чи за допомогою спецмашини у ранкові або пізні вечірні години;
Після закінчення миття та поливання проїжджої частини здійснюється миття тротуарів. Час прибирання повинен бути узгоджений з графіком роботи поливально-мийних машин;
Проведення зимових прибиральних робіт з очищення тротуарів під час снігопаду (зсування і підмітання снігу) здійснюється з періодичністю та за технологією, встановленими відповідними галузевими нормами та правилами.
Також, відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» в редакції від 20.08.2021 № 2807-IV:
Підприємства, установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані:
- утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об’єктів територію;
- у процесі утримання об'єктів благоустрою (їх частин) дотримуватися відповідних технологій щодо їх експлуатації та ремонту, регулярно здійснювати заходи щодо запобігання передчасному зносу об'єктів, забезпечення умов функціонування та утримання їх у чистоті й належному стані;
Власник або балансоутримувач об’єкта благоустрою вулично-дорожньої мережі населеного пункту забезпечує утримання такого об’єкта з необхідною кількістю машин, механізмів, спеціалізованої техніки, посипних матеріалів та реагентів.
Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів»:
- роботи з утримання вулиць та доріг у літній період поділяють на такі групи: підмітання, поливання, миття;
- роботи, виконувані у зимовий період, поділяються на такі групи: снігоочищення, видалення снігу та сколу, боротьба із слизькістю доріг, ліквідація ожеледі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на сайті Львівської міської ради 30.12.2022 року о 12:16 за посиланням:
https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/halytska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2022