• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо куряче (філе) та куряче стегно (код ДК 15110000-2 – М’ясо)

Мясо ( філе куряче охолоджене,бедро куряче охолоджене) код ДК 15110000-2 – М’ясо) Очікувана вартість предмета закупівлі: 726435,00 грн з ПДВ (відповідно до рішення Козятинської міської ради Вінницької області від 24.12.2021 р. № 730-VІІІ «Про затвердження Програми «Дитяче харчування в закладах освіти Козятинської міської територіальної громади» на 2022-2025 роки», », постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах (зі змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2012 №865-р «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення дітей високоякісними продуктами харчування вітчизняного виробництва», спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», на підставі розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275). Доставка м’яса має здійснюватися учасником-переможцем у 2023році до кожного закладу окремо, згідно з графіком та маршрутом постачання на підставі заявок Замовника на кожний заклад освіти окремо. Учасник-переможець зобов’язується виконувати вимоги Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах,

Завершена

726 435.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 632.18 UAH
Номер: f3a6d95929d04db4a4b5d5f5d617e8a4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-21-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.03.2023 16:44 - 12.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.03.2023 №25-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 21.03.2023 №25-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31.UA-2022-12-29-004658-a 29.12.2022 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти та спорту Козятинської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 29 грудня 2022 року №182), тендерну пропозиції ПП «ТД» Солодкий світ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 січня 2023 року №193, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16 січня 2023 року №6 та пояснення від 07 квітня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Порядок №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Крім того, установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ТД» Солодкий світ» відсутні документи надання яких передбачено тендерною документацією Замовника, а саме: - сертифікат відповідності або якісне посвідчення або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або декларація виробника або протокол дослідження взірців харчових продуктів або ветеринарне свідоцтво або інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів, зокрема: м’яса курячого (філе) (пункт 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації); - гарантійний лист про те, що у випадку необхідності, буде здійснено проведення лабораторних досліджень товару у акредитованій лабораторії щодо якості харчових продуктів (пункт 8 Додатку 2 тендерної документації); - скан-копії посвідчень водіїв Іванюка І.В. та Плачинди Ю.О. (пункт 2 Таблиці 1 Додатку1 тендерної документації). Відповідно до вимог абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначення аргументації в електронній системі закупівель, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ТД» Солодкий світ», а визнав його переможцем та уклав з ним договір від 16 січня 2023 року №6 на суму 697500,00 грн.
Період усунення порушень: 11.04.2023 15:15 - 26.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.04.2023 15:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання РІШЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, уповноваженою особою було прийнято рішення, розірвати договір №6 від 16.01.2023 з ТД"Солодкий Світ"
Дата публікації звіту: 18.04.2023 17:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Замовником порушення усунуто шляхом розірвання договору від 16.01.2023 №6 додатковою угодою від 18.04.2023 №1
Дата публікації: 20.04.2023 11:05

Запити/Пояснення