Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти та спорту Козятинської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 29 грудня 2022 року №182), тендерну пропозиції ПП «ТД» Солодкий світ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 січня 2023 року №193, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16 січня 2023 року №6 та пояснення від 07 квітня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Порядок №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Крім того, установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ТД» Солодкий світ» відсутні документи надання яких передбачено тендерною документацією Замовника, а саме:
- сертифікат відповідності або якісне посвідчення або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або декларація виробника або протокол дослідження взірців харчових продуктів або ветеринарне свідоцтво або інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів, зокрема: м’яса курячого (філе) (пункт 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- гарантійний лист про те, що у випадку необхідності, буде здійснено проведення лабораторних досліджень товару у акредитованій лабораторії щодо якості харчових продуктів (пункт 8 Додатку 2 тендерної документації);
- скан-копії посвідчень водіїв Іванюка І.В. та Плачинди Ю.О. (пункт 2 Таблиці 1 Додатку1 тендерної документації).
Відповідно до вимог абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначення аргументації в електронній системі закупівель, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог абзаців 2 та 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ТД» Солодкий світ», а визнав його переможцем та уклав з ним договір від 16 січня 2023 року №6 на суму 697500,00 грн.
Період усунення порушень:
11.04.2023 15:15 - 26.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2023 15:15
Опис звіту:
На виконання РІШЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, щодо усунення порушень
законодавства в сфері державних закупівель, уповноваженою особою було прийнято рішення, розірвати договір №6 від 16.01.2023 з ТД"Солодкий Світ"
Дата публікації звіту:
18.04.2023 17:41