• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання риби Хек свіжозамороженої та філе Хека мороженого для закладів дошкільної освіти та загальноосвітніх шкіл Товстенської селищної громади, Чортківського району, Тернопільської області, Код ДК 021:2015 – 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (закупівля проводиться на очікувану вартість 360000.00 грн на 2023 рік)

(закупівля проводиться на очікувану вартість 360000.00 грн на 2023 рік)

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Номер: 7412b388edea40d2bd3ec9fc2bccdc06
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-22-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 22.02.2023 13:05 - 16.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.02.2023 № 15-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 21.02.2023 №15-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2022-12-28-017185-a від 28.12.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 824-74-97, 0909oksana@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Німець І.В. умовам тендерної документації встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, правомірності відхилення пропозиції ФОП Борис В.І., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 20.01.2023 за №13 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді і спорту Товстенської селищної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.12.2022 за №87, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Борис Вікторії Іванівни (далі – ФОП Борис В.І.) та фізичної особи-підприємця Німець Ігора Васильовича (далі – ФОП Німець І.В.), вимогу про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.01.2023 за №96 та від 11.01.2023 за №100, повідомлення про намір укласти договір від 11.01.2023, договір поставки від 20.01.2023 за №13, пояснення (із долученими документами) Замовника від 23.02.2023 та від 28.02.2023 отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Німець І.В. встановлено наступне. У пункті 2 розділу V тендерної документації Замовником зазначено «У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р.№ 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). На підтвердження інформації зазначеної у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. У складі тендерної пропозиції ФОП Німець І.В. у файлі «4. Витяг з ЄДР копія» надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в якому відсутня третя сторінка. На підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Замовником у пункті 1 додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасниками надається: «1. Довідка/сканований оригінал або копія довідки (за формою наведеною нижче), в якій учасник зазначає інформацію по виконанню аналогічного договору. 2. Сканований оригінал/копія не менше 1-го (одного) аналогічного договору повністю. Для належної звірки сум повного виконання аналогічного договору, учасниками (за наявності) надаються усі необхідні документи (додаткові угоди, додатки, специфікації, акти звірки тощо) до договору». У складі пропозиції (файл 2.«Довідка виконання аналогічних договорів») ФОП Німець І.В. надав довідку про виконання аналогічного договору не за встановленою формою, а саме відсутня інформація про документи, що підтверджують виконання договору. Окрім цього не надано документи, які свідчать про виконання договору зазначеного в інформації. У пункті 1 розділу 2 додатку №3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Вказати чисельність водіїв, експедиторів або водіїв-експедиторів Учасника, які здійснюватимуть поставку товару Замовнику (Довідка в довільній формі та скан копії медичних книжок з результатами проходження мед. оглядів). ФОП Німець І.В. у складі пропозиції надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які здійснюють поставку товару (файл 12 «наявність працівників») в якій зазначено про наявність двох працівників, а саме водія –експедитора Білого Ігора Адамовича та менеджера Білу Ганну Леонідівну. На вказаних працівників надано медичні картки огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я (файли 12. «Медична картка Біла Г.Л.», «Медична картка Білий І.А.») та лише перша сторінка особистих медичних книжок Білої Г.Л. та Білого І.А. (файли 12 Особиста медична книжка Біла Г.Л. та Особиста медична книжка Білий І.А.) без зазначення закладу охорони здоров’я де заповнюється форма медкнижки та без відмітки проходження медоглядів. Отже, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ФОП Німець І.В. у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 03.03.2023 09:38 - 18.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.03.2023 09:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу та у зв’язку з виявленими невідповідностями у тендерній пропозиції учасника ФОП Німець Ігор Васильович, які не можливо усунути, Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір №13 від 20.01.2023 року, укладений між Замовником та Постачальником. Порушення усунуто.
Дата публікації звіту: 06.03.2023 22:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 07.03.2023 09:46

Запити/Пояснення